Oh, ja. Nog vergeten.
Ik kreeg deze e-mail van Scarlet op
6 april dat de zenders in het basispakket zouden veranderen op 1 april (ik natuurlijk denken da het een aprilgrap betreft
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) met de uitgesproken titel ' HET IS LENTE'
*******************************************************************************************************************************************************************************************
Scarlet, even goed koop, maar goedkoper!
Er waait een nieuwe wind door uw digitale televisie. Belgacom TV, dat deel uitmaakt van uw Scarlet One pakket, lanceert namelijk een aantal nieuwe themaboeketten en brengt u op die manier televisie op maat...
Zes themaboeketten om uit te kiezen, met nog meer variatie.
We bieden zes nieuwe boeketten aan en dat vanaf slechts € 5 per boeket per maand. Op die manier kan u uw televisieaanbod helemaal aanpassen naar uw persoonlijke voorkeur. U kan één of meer boeketten kiezen uit ons nieuw aanbod:
Kids
Entertainment
Music & Culture
Nature & Discovery
Sport & Pleasure
X-Adult
Met de zes nieuwe boeketten van Belgacom TV stellen u en uw familie het televisieaanbod samen dat jullie echt willen! Alle genres en voorkeuren komen aan bod! Ontdek hier wat onze nieuwe boeketten voor u in petto hebben! Om één of meerdere boeket(ten) te activeren, meldt u zich aan op mijn.scarlet.be. Daar kan u op een overzichtelijke manier de boeketten naar keuze activeren.
Wat verandert er voor u?
Sinds 1 april werden enkele zenders die nu deel uitmaken van uw basisabonnement overgedragen naar één van de nieuwe boeketten. Deze verandering is afhankelijk van uw woonplaats.
Voor Vlaanderen en Brussel gaat het om TCM, Extreme, Eurosport2, Travel Channel, Discovery World, Discovery Science en Travel & Living.
Voor Wallonië gaat het om de Franstalige TCM, Extreme en Travel Channel.
Het Belgacom TV aanbod blijft evolueren. In 2009 kregen onze klanten er immers de volgende zenders bij: VTM Kzoom, Disney Channel en Anne.
We wensen u alvast veel onvergetelijke tv-momenten.
--------------------------------------------------------------------------------
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet klantendienst.
************************************************************************************************************************************************************************************************
Natuurlijk hebben meerdere mensen deze e-mail ontvangen. Maar ik wou maar zeggen: van sarcasme gesproken bij Scarlet
In het kort is de betekenis eigenlijk: Ge krijgt minder voor uw geld maar ge moogt blij zijn. Als ge nu, directement, onmiddellijk, uw televisieaanbod helemaal aanpast naar uw persoonlijke voorkeur, kunnen wij tegen de zomer of einde van het jaar ervoor zorgen dat alles weer aangepast wordt, zodat ge als klant weer minder zenders kunt ontvangen zonder bijbetalen.
In plaats van te zeggen "We wensen u alvast veel onvergetelijke tv-momenten.", kunnen ze beter zeggen "We wensen u alvast veel onvergetelijke
factuur-momenten.".