Snelheid gehalveerd

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
indy_1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2009, 12:56

Hey,

Ik heb een Dommel Homeconnect abo met een downstream-snelheid van 9 Mbit/s. Maar sinds enkele dagen surf ik een stuk trager en in mijn modem staat nu dat ik nog maar 5 Mbit/s heb.

Screenshot:
Afbeelding

Hoe kan ik dit oplossen, moet ik naar Dommel bellen en kunnen zij daar snel iets aan doen of hebben nog mensen dit probleem gehad en lost het zich vanzelf op?

Alvast bedankt!
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

ik zou gewoon een ticket aanmaken op hun site naar het technische departement.
De laatste week zijn ze best snel om het op te lossen. De dag zelf of de dag erna al onmiddelijk telfoon gehad van dommel
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

indy_1 schreef:Hey,

Ik heb een Dommel Homeconnect abo met een downstream-snelheid van 9 Mbit/s. Maar sinds enkele dagen surf ik een stuk trager en in mijn modem staat nu dat ik nog maar 5 Mbit/s heb.

Screenshot:
Afbeelding

Hoe kan ik dit oplossen, moet ik naar Dommel bellen en kunnen zij daar snel iets aan doen of hebben nog mensen dit probleem gehad en lost het zich vanzelf op?

Alvast bedankt!
Ik zou beginnen met de modem te herstarten.

Zitten er nog splitters op die lijn ?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”