Veiligheidscamera

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Razornord
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 18 keer

Klein experimentje voor hier thuis:

http://www1.dealextreme.com/productimag ... 7783_2.jpg

Het is een draadloze camera maar om te beginnen zou ik de camera graag rechtstreeks aansluiten op de pc. Het probleem is dat ik niet weet hoe deze connectoren heten (ik zou graag een verloopstukje richting USB ofzo kopen om alles aan de laptop te koppelen).

Ik was van plan om het programma i-Catcher aan te schaffen om te monitoren en op te slaan e.d. Kent/heeft er iemand alternatieve software met eventuele opmerkingen etc. ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Dit zijn gewoon "cinch" of "tulp" stekkertjes waarbij de gele "composiet" video (analoog signaal dus) bevat, en de rode en witte de audio (als er een microfoontje inzit tenminste).

Om het analoge composiet videosignaal in te lezen op je PC heb je een toestelletjes nodig zoals een Zolid (heeft nog in de ALDI gestaan voor een 30 euro of zoiets), Dazzle, ... of gewoon een capture kaart met analoge ingang.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Die rode lijkt mij geen "cinch" te zijn maar eerder een aansluiting voor de voeding.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Petrikske schreef:Die rode lijkt mij geen "cinch" te zijn maar eerder een aansluiting voor de voeding.
Klopt, meestal 12V.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Petrikske schreef:Die rode lijkt mij geen "cinch" te zijn maar eerder een aansluiting voor de voeding.
Inderdaad... niet goed gekeken.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”