Klein experimentje voor hier thuis:
http://www1.dealextreme.com/productimag ... 7783_2.jpg
Het is een draadloze camera maar om te beginnen zou ik de camera graag rechtstreeks aansluiten op de pc. Het probleem is dat ik niet weet hoe deze connectoren heten (ik zou graag een verloopstukje richting USB ofzo kopen om alles aan de laptop te koppelen).
Ik was van plan om het programma i-Catcher aan te schaffen om te monitoren en op te slaan e.d. Kent/heeft er iemand alternatieve software met eventuele opmerkingen etc. ?
Veiligheidscamera
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dit zijn gewoon "cinch" of "tulp" stekkertjes waarbij de gele "composiet" video (analoog signaal dus) bevat, en de rode en witte de audio (als er een microfoontje inzit tenminste).
Om het analoge composiet videosignaal in te lezen op je PC heb je een toestelletjes nodig zoals een Zolid (heeft nog in de ALDI gestaan voor een 30 euro of zoiets), Dazzle, ... of gewoon een capture kaart met analoge ingang.
Om het analoge composiet videosignaal in te lezen op je PC heb je een toestelletjes nodig zoals een Zolid (heeft nog in de ALDI gestaan voor een 30 euro of zoiets), Dazzle, ... of gewoon een capture kaart met analoge ingang.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
Die rode lijkt mij geen "cinch" te zijn maar eerder een aansluiting voor de voeding.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Inderdaad... niet goed gekeken.Petrikske schreef:Die rode lijkt mij geen "cinch" te zijn maar eerder een aansluiting voor de voeding.