EDPnet starter

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
suiker
Plus Member
Plus Member

Het wordt tijd dat ze hun limiet van 5 giga naar 10 brengen. Kwestie van concurrentieel te blijven. Dommel is op dit moment goedkoper en levert 30 giga. Vroeger was EDPnet een voortrekker, maar nu reageren ze pas wanneer de markt beweegt. En dan nog ...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Een provider hoeft niet op alle markten zeer concurrentieel te zijn. Kijk maar naar verzekeringen: banken maken sommige producten iets meer prijzig ivgm de concurrentie, omdat zulke producten niet tot hun kerntaken behoren en/of omdat ze er te weinig aan verdienen.
suiker
Plus Member
Plus Member

Lord Utopia schreef:Een provider hoeft niet op alle markten zeer concurrentieel te zijn. Kijk maar naar verzekeringen: banken maken sommige producten iets meer prijzig ivgm de concurrentie, omdat zulke producten niet tot hun kerntaken behoren en/of omdat ze er te weinig aan verdienen.
Internet behoort niet tot hun kerntaken?
Lord Utopia
Erelid
Erelid

suiker schreef:
Lord Utopia schreef:Een provider hoeft niet op alle markten zeer concurrentieel te zijn. Kijk maar naar verzekeringen: banken maken sommige producten iets meer prijzig ivgm de concurrentie, omdat zulke producten niet tot hun kerntaken behoren en/of omdat ze er te weinig aan verdienen.
Internet behoort niet tot hun kerntaken?
Jawel, maar de budget-abo's misschien niet. Zoals ik zeg, ik denk niet dat ze aan een Starter veel verdienen.
Liquidz0r
Member
Member
Contacteer:

Even leuk om te vermelden misschien ... voor 5 euro meer in de maand op dat starter abonnement heb je complete FUP, en dat biedt Dommel dan weer niet aan :-)!

FUP voor 25euro/maand is niet slecht, zeker niet wanneer je ver van de centrale woont en toch maar aan een max downloadprofiel van 4-6mbit zit lijkt me.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Liquidz0r schreef:Even leuk om te vermelden misschien ... voor 5 euro meer in de maand op dat starter abonnement heb je complete FUP, en dat biedt Dommel dan weer niet aan :-)!

FUP voor 25euro/maand is niet slecht, zeker niet wanneer je ver van de centrale woont en toch maar aan een max downloadprofiel van 4-6mbit zit lijkt me.
FUP wordt niet aangeboden op Starter, hoor. Tenzij je mij visuele bewijzen kan voorleggen.
Bijkomend volume voor Starter is 1 euro per 1 GB tot 20 GB, daarna smalband.
Liquidz0r
Member
Member
Contacteer:

Mja, dat is dan weer zeer bizar, want een helpdesk medewerker vertelde me dat :-).

Visuele bewijzen kan ik je niet voorleggen maar ik vind het bizar dat een edpnet medewerker mij dan formules voorstelt die niet bestaan? Om eerlijk te zijn had ik er ook nooit aan gedacht dat FUP op het starter abonnement mogelijk was en heb net nog eens gecheckt op de EDPnet website ... blijkbaar bieden ze dit dus inderdaad NIET aan.

Mijn excuses dat ik foute info postte dan, maar ik ging er van uit dat de informatie die ik van een edpnet medewerker krijg wel correct zou zijn ...
suiker
Plus Member
Plus Member

Liquidz0r schreef:Mja, dat is dan weer zeer bizar, want een helpdesk medewerker vertelde me dat :-).

Visuele bewijzen kan ik je niet voorleggen maar ik vind het bizar dat een edpnet medewerker mij dan formules voorstelt die niet bestaan? Om eerlijk te zijn had ik er ook nooit aan gedacht dat FUP op het starter abonnement mogelijk was en heb net nog eens gecheckt op de EDPnet website ... blijkbaar bieden ze dit dus inderdaad NIET aan.

Mijn excuses dat ik foute info postte dan, maar ik ging er van uit dat de informatie die ik van een edpnet medewerker krijg wel correct zou zijn ...

Als ze deze formule aanbieden dan zou dat een hele verbetering zijn, maar don't think so. Wil wel eens informeren.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”