Ik had hetzelfde probleem: internet werkt normaal, behalve voor een paar Belgische sites (waaronder KBC). Ik heb CityConnect in Gent (zone 09).
Aanpassen van MTU naar kleinere waarde dan 1500 werkt! Raar probleem
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Bedankt voor de oplossing, guys!
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
ze hebben blijkbaar de 'update' terug gedraaid ja.. de sites werken terug.... beetje kortzinning van dommel om die update die te doen in de eerste plaats, en totale verkeerde inschatting van de impact. gelukkig zagen ze het licht voor het lange weekendRogeke schreef:Weeral dommel aan de lijn gehad, ze belden zelf.
Ze hadden zich bedacht omdat er veel mensen waren met oude modems hebben ze alles terug gezet en zouden ze de update niet laten doorgaan.
hmm ja, echt vlot surft het precies nog nietsmoke2000 schreef:ik heb nog steeds trage sites, soms timeouts. daarnet in een online spel 999 ping. Downloads lijken te gaan.
Overkomt mij ook doch op Scarlet internet waar zelfs de webmail eronder lijdt. Ook andere, vooral belgische sites zoals hln.bedoor jdla op 04 apr 2010, 22:21
Gewoon ter info.
Ik heb/had een probleem dat me *sterk* gerelateerd lijkt en wat eerder wijst op een serieus routing probleem in Belgisch internet land.
Zelf zit ik bij telenet.
Sinds een 3 tal dagen heb ik problemen met een aantal sites (timeouts) zoals hotmail, facebook, sourceforge ..
Dus gij verwart dergelijk AMATEURISME met een mooie en snelle reactie?Tom 35 schreef:Gisteren getelefoneerd naar dommel, binnen de 5 beltonen iemand aan de lijn.
Er is een ticket aangemaakt en vandaag melding gekregen dat ze het opgelost hebben.
Vandaag werkt alles terug perfekt.
Mooie en snelle reaktie van dommel.
Tom.