voicemail

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
SBPer
Starter Plus
Starter Plus

Heb het op de Dommel site niet terug kunnen vinden maar weet iemand hoe je je voicemail kan bereiken en instellen.
Bel via netline
gregmans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb HomeConnect, en indertijd stond er op de website dat er voicemail bij was.

Toen ik hiervoor belde zeiden ze dat ze het nog aan het implementeren waren en dat ik nog een beetje geduld moest hebben?
Toen ik hier een paar maanden later voor terug belden zeiden ze dat ze deze functie uit HomeConnect geschrapt waren en het
heeft toen ook nog enkele maanden geduurd eer het ook van hun website was gehaald.

Ik zie op hun website nergens bij netline staan dat er voicemail bij zit, dus ik vrees dat je hiervoor een andere oplossing zal moeten vinden...
rmag
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

Zit dat regenwoordig niet in de Fritzbox die je bij Netconnect krijgt?
SBPer
Starter Plus
Starter Plus

Heb de setting niet in de Fritzbox kunnen vinden. Dan hebben ze het wel goed verstopt.

Dat het niet op de site staat, zou niet uit mogen maken. Mensen die mij namelijk niet te pakken krijgen, worden doorgeschakeld naar een VM box. ze moeten dus ergens hun berichten achtergelaten hebben. Waar is de vraag.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”