SMS aanbiedingen: te vertrouwen?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Wasted
Starter
Starter

JIM: 1 cent per sms : 500 SMS naar alle netwerken in België
Mobile vikings: 1000 GRATIS SMS per maand, naar alle netwerken per herlading van 15 euro

En zo zijn er nog een hoop....

Ik wil een gateway maken voor organisaties die smsjes naar hun leden sturen, ik denk dat ik met een paar duizend smssen per maand toekom.
Heeft er al iemand zoiets opgezet? Dus een server, met een gsm er aan die smssen verzend, welk abbo heb je gebruikt en voor welk volume?

Er bestaan al gateways maar die gaan nog tussen de 0.08 en 0.16 euro voor een sms naar Belgische netwerken. Dat is nogal veel als je andere bundels ziet, maar verwacht dat als je er echt goed gebruik van maakt, er een fup in gang schiet die u van het netwerk af gooit.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Wasted schreef:JIM: 1 cent per sms : 500 SMS naar alle netwerken in België
Mobile vikings: 1000 GRATIS SMS per maand, naar alle netwerken per herlading van 15 euro

En zo zijn er nog een hoop....

Ik wil een gateway maken voor organisaties die smsjes naar hun leden sturen, ik denk dat ik met een paar duizend smssen per maand toekom.
Heeft er al iemand zoiets opgezet? Dus een server, met een gsm er aan die smssen verzend, welk abbo heb je gebruikt en voor welk volume?

Er bestaan al gateways maar die gaan nog tussen de 0.08 en 0.16 euro voor een sms naar Belgische netwerken. Dat is nogal veel als je andere bundels ziet, maar verwacht dat als je er echt goed gebruik van maakt, er een fup in gang schiet die u van het netwerk af gooit.
Lees de voorwaarden : je mag niet geautomatiseerd sturen.
Tussen ons gezegd en gezwegen : ik heb dit, en dat werkt prima (met MV, doen ongeveer een 500 berichten per maand)
Dit is aangesloten op onze NOC server zodat we automatisch een SMS krijgen als een server down is (nagios stuurt dit door) en via een API sturen we zelf ook eens wat berichten (als klant een nieuwe factuur heeft bvb, krijgt deze een sms)...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”