Gegroet!
Al een tijdje ben ik op zoek naar een betrouwbaar persoon die bereid is, tegen betaling, de DC-connector van het moederbord van een laptop los te solderen en vervangen door een nieuwe.
Zijn er hier bij toeval forumleden die ervaring hebben met microsolderen?
Zelf durf ik er niet aan beginnen wegens te weinig ervaring en gebrek aan fijn materiaal.
Ik ben bereid de potentieële helper te vergoeden voor zijn dienst.
Mvg
Microsolderen
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Een DC connector... is die zo klein dan ?twan schreef:de DC-connector van het moederbord van een laptop los te solderen en vervangen door een nieuwe.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Als ik de titel las dacht ik al aan SMD toestanden.Sub Zero schreef:'k Heb dat al meermaals gedaan. Das inderdaad geen microsolderen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
En zelfs SMD is haalbaar met een regelbare bout met fijne punt en een pincet.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Maak daar maar macrosolderen van. Zoiets kan je trouwens makkelijk zelf doen. Je moet wel echt 2 linkse handen hebben om dat te kunnen verknoeien... 

- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
- Bedankt: 113 keer
Is het echt nodig om dat op zo een manier te zeggen ? Ieder zijn vak en als de TS niet zeker is of er niet zoveel van weet om dit zelf te doen dan is het toch logisch dat hij hulp vraagt.Avenger 2.0 schreef:Maak daar maar macrosolderen van. Zoiets kan je trouwens makkelijk zelf doen. Je moet wel echt 2 linkse handen hebben om dat te kunnen verknoeien...
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
'k Geef toe, de manier waarop kon wel iets subtielers, maar het is eigenlijk wel waar. Als je iets of wat kan solderen, dan komt het wel goed.AnD schreef:Is het echt nodig om dat op zo een manier te zeggen ? Ieder zijn vak en als de TS niet zeker is of er niet zoveel van weet om dit zelf te doen dan is het toch logisch dat hij hulp vraagt.Avenger 2.0 schreef:Maak daar maar macrosolderen van. Zoiets kan je trouwens makkelijk zelf doen. Je moet wel echt 2 linkse handen hebben om dat te kunnen verknoeien...