De Nationale Belgische Spoorwegen NMBS lanceert een mobiele versie van hun website: m.nmbs.be. De website is beschikbaar in vier talen, de drie landstalen en Engels, en kan gratis bezocht worden vanaf elke gsm of smartphone zolang mobiel internet mogelijk is.
Op de mobiele versie van de website kunnen bijvoorbeeld de dienstregelingen in real time opgevraagd worden, vertrek- of aankomsttijden per station, ook een routeplanner van "deur tot deur" is beschikbaar.
'De mobiele website is meer dan een praktische toepassing om te zien of de trein op tijd rijdt, hij biedt ook concreet reisadvies en indien gewenst allerhande bijkomende nuttige informatie', aldus de NMBS in het persbericht.
UB Frontpage
Mobiele versie NMBS-website beschikbaar op m.nmbs.be
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik gebruik die al eventjes, toch al enkele weken. Ik heb gewoon m.nmbs.be eens geprobeerd en dat werkte.
Moet eerlijk zeggen dat hij niet slecht is, maar ook niet geweldig. Ik gebruik nog een echte gsm (=amper een browser+klein schermpje).
Railtime.be vind ik dan veel beter. Geeft gewoon de informatie en meer niet.
Maar toch vind ik het positief dat ze eindelijk ook met een mobiele website komen. Ik gebruik m.nmbs.be of railtime.be bijna altijd als ik de trein neem.
Moet eerlijk zeggen dat hij niet slecht is, maar ook niet geweldig. Ik gebruik nog een echte gsm (=amper een browser+klein schermpje).
Railtime.be vind ik dan veel beter. Geeft gewoon de informatie en meer niet.
Maar toch vind ik het positief dat ze eindelijk ook met een mobiele website komen. Ik gebruik m.nmbs.be of railtime.be bijna altijd als ik de trein neem.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 34 keer
Mooi, maar ik wacht nog steeds op de iPhone app... als die er ooit zal komen
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Liever een mobiele website dan een applicatie dat slechts op 1 platform draait.ToMiKoN schreef:Mooi, maar ik wacht nog steeds op de iPhone app... als die er ooit zal komen