Mobiele versie NMBS-website beschikbaar op m.nmbs.be

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De Nationale Belgische Spoorwegen NMBS lanceert een mobiele versie van hun website: m.nmbs.be. De website is beschikbaar in vier talen, de drie landstalen en Engels, en kan gratis bezocht worden vanaf elke gsm of smartphone zolang mobiel internet mogelijk is.

Op de mobiele versie van de website kunnen bijvoorbeeld de dienstregelingen in real time opgevraagd worden, vertrek- of aankomsttijden per station, ook een routeplanner van "deur tot deur" is beschikbaar.

'De mobiele website is meer dan een praktische toepassing om te zien of de trein op tijd rijdt, hij biedt ook concreet reisadvies en indien gewenst allerhande bijkomende nuttige informatie', aldus de NMBS in het persbericht.

UB Frontpage
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik gebruik die al eventjes, toch al enkele weken. Ik heb gewoon m.nmbs.be eens geprobeerd en dat werkte.

Moet eerlijk zeggen dat hij niet slecht is, maar ook niet geweldig. Ik gebruik nog een echte gsm (=amper een browser+klein schermpje).
Railtime.be vind ik dan veel beter. Geeft gewoon de informatie en meer niet.

Maar toch vind ik het positief dat ze eindelijk ook met een mobiele website komen. Ik gebruik m.nmbs.be of railtime.be bijna altijd als ik de trein neem.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Mooi, maar ik wacht nog steeds op de iPhone app... als die er ooit zal komen :roll:
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ToMiKoN schreef:Mooi, maar ik wacht nog steeds op de iPhone app... als die er ooit zal komen :roll:
Liever een mobiele website dan een applicatie dat slechts op 1 platform draait.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

meon schreef:Liever een mobiele website dan een applicatie dat slechts op 1 platform draait.
²
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”