Scarlet plat

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
vacano
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 feb 2007, 15:19

Sinds deze morgen heb ik geen telefoonverbinding meer , geen internet en geen belgacom-tv meer. Op mijn modem brandt enkel het linker lampje (groen DSL) . Heb alle stekkers al eens uitgetrokken en terug ingestoken maar zonder resultaat. Het gebeurt wel meer dat mijn telefoon- en internetverbinding uitvalt (ongeveer 1 x/week) maar dit is meestal van korte duur en een kwartiertje later werkt het weer normaal. Ben woonachtig in het Leuvense. Nog iemand problemen vandaag.
Digger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 182
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:50
Locatie: Wetteren
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

ik heb al 5 maand een onderbreking ...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Digger schreef:ik heb al 5 maand een onderbreking ...
En jouw misérie gaan we nu in elk topic lezen? Ga je nu overal een topicjacking doen voor jouw probleem aan te kaarten?
't Is jammer dat dit gebeurd, maar dit is geen reden om overal de aandacht op te eisen! Spuw je gal uit in je eigen topic...Zoveel als je wilt. Als dit voor jou oplucht, geen probleem. Maar hou op met jouw commentaar ivm je eigen problemen in andermans topic te plaatsen! "Fari argentum aurum tacere" is voor jou een prima spreekwoord alhier : als je niks degelijks of zinvol toe te voegen hebt aan een topic, zwijg dan gewoon!

@TS
Hier geen problemen met telefonie (via VDSL2). Heb je al eens met Scarlet gebeld?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
vacano
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 feb 2007, 15:19

Heb Scarlet gebeld en kreeg na een tiental minuten de receptioniste aan de lijn. Ging het doorgeven aan de technische dienst en zij gaan mij vandaag nog terug bellen...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

vacano schreef:Heb Scarlet gebeld en kreeg na een tiental minuten de receptioniste aan de lijn. Ging het doorgeven aan de technische dienst en zij gaan mij vandaag nog terug bellen...
Probeer anders eens te bellen met je GSM naar je vaste lijn. Werkt dit?
Indien ze niet gebeld hebben voor 16u, bel hun maar al terug!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
vacano
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 feb 2007, 15:19

Met GSM gebeld en krijg dan de boodschap: "De persoon die u belt is momenteel niet bereikbaar...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

vacano schreef:Met GSM gebeld en krijg dan de boodschap: "De persoon die u belt is momenteel niet bereikbaar...
Dus zowel inkomende als uitgaande telefonie is niet mogelijk. Een belangrijk punt als je Scarlet belt om hun in te lichten. Anders durven ze wel eens zeggen dat het aan het telefoontoestel ligt ;)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”