ADSL2FIT: Samen pakken we de netwerkproblemen aan
Zouden alle ADSL2FIT klanten die problemen hebben (packet loss, snelheid,...) mij een privé-bericht kunnen sturen met login en lijnnummer waarop het ADSL signaal geïnstalleerd is alsook een omschrijving van het probleem?
We gaan de problemen op het netwerk samen aanpakken. Door zoveel mogelijk gegevens te verzamelen gaan we de problemen beter kunnen lokaliseren en efficiënter oplossen.
Jullie feedback is van belang. Omdat we zo een volledig beeld kunnen krijgen van wat er juist aan problemen is.
Alvast bedankt,
Paul Broothaers
ADSL2FIT
We gaan de problemen op het netwerk samen aanpakken. Door zoveel mogelijk gegevens te verzamelen gaan we de problemen beter kunnen lokaliseren en efficiënter oplossen.
Jullie feedback is van belang. Omdat we zo een volledig beeld kunnen krijgen van wat er juist aan problemen is.
Alvast bedankt,
Paul Broothaers
ADSL2FIT
Ik wil u wel mijn gegevens doorgeven indien u echt een stafmedewerker bent van het Adsl2fit team ben
Wat bedoelt u met lijn nummer ? Telefoon nr zker ofzoiets?
Kan UB misschien bevestigen dat we hier niet met iemand te maken hebben die ffe op onze accounts gaat downloaden??
Ook wat ik graag wil weten is dat Adsl2fit daar op de hoogte van is of doe je het op je eentje ofzo??
Tja je weet nooit he dus beter ffe mij informeren voor ik mijn gegevens zomaar vrijgeef he
Wat bedoelt u met lijn nummer ? Telefoon nr zker ofzoiets?
Kan UB misschien bevestigen dat we hier niet met iemand te maken hebben die ffe op onze accounts gaat downloaden??
Ook wat ik graag wil weten is dat Adsl2fit daar op de hoogte van is of doe je het op je eentje ofzo??
Tja je weet nooit he dus beter ffe mij informeren voor ik mijn gegevens zomaar vrijgeef he
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
how could you fix the problems with users log + phonenumbers ?
i don't understand how you want to proceed...
i'm currious to know how it should help.
i don't understand how you want to proceed...
i'm currious to know how it should help.
sorry but i also wanted to underline that the problems are not recent...so why didn't you ask for our id's before ?
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Luister nu eens goed...
Waarom zou ik hier mijn gegevens moeten posten (ook al is dat een privé bericht) terwijl ik dat nu al een HALF JAAR in troubletickets aan het doen ben.... Dat lijkt me enkel nadelig voor mij, niet dat ik iets te verbergen heb maar plotsklaps is geen enkele post meer (pseudo)anoniem.
Werkt het ticketingsysteem dan mischien niet naar behoren?
Styno (I am sick of this kind of supportive attitude!)
Waarom zou ik hier mijn gegevens moeten posten (ook al is dat een privé bericht) terwijl ik dat nu al een HALF JAAR in troubletickets aan het doen ben.... Dat lijkt me enkel nadelig voor mij, niet dat ik iets te verbergen heb maar plotsklaps is geen enkele post meer (pseudo)anoniem.
Werkt het ticketingsysteem dan mischien niet naar behoren?
Styno (I am sick of this kind of supportive attitude!)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Heb mijn gegevens doorgestuurd in afwachting van een gunstig resultaat.
Je moet je niet te veel zorgen maken wat betreft de persoon die ons dit vraagt(volgens mij 100% te vertrouwen) en wat levert het op om te zitten vitten op deze persoon, stuur die gegevens door en hoop dat alles opgelost geraakt!
Je moet je niet te veel zorgen maken wat betreft de persoon die ons dit vraagt(volgens mij 100% te vertrouwen) en wat levert het op om te zitten vitten op deze persoon, stuur die gegevens door en hoop dat alles opgelost geraakt!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Packetloss ontstaat rond 194-119-224-141.KPNBelgium.be . Afgelopen vrijdag/zaterdag tot 40%, is wat beter geweest maar is er nog steeds.
Zie plaatje van 17:00 uur vanmiddag (8%):
Zie plaatje van 17:00 uur vanmiddag (8%):
- Bijlagen
-
- temploss.jpg
- (52.15 KiB) 352 keer gedownload
Even tussendoor;
Waren er hier nu geen mensen die gekant waren tegen het feit dat A2F hun nick zou te weten komen???
Of ben ik hier helemaal fout?
Vergeet niet : PB sturen is login en telefoon geven + nick die je hier gebruikt.
Verder kan ik dit alleen maar aanmoedigen
Waren er hier nu geen mensen die gekant waren tegen het feit dat A2F hun nick zou te weten komen???
Of ben ik hier helemaal fout?
Vergeet niet : PB sturen is login en telefoon geven + nick die je hier gebruikt.
Verder kan ik dit alleen maar aanmoedigen
Seal schreef:Even tussendoor;
Waren er hier nu geen mensen die gekant waren tegen het feit dat A2F hun nick zou te weten komen???
Of ben ik hier helemaal fout?
Vergeet niet : PB sturen is login en telefoon geven + nick die je hier gebruikt.
Verder kan ik dit alleen maar aanmoedigen
maak dan nieuwe account aan met ander ip, doe je ding, log uit en verander terug van ip
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Ik heb niks te verbergen zij wel
Nee serieus ik ben blij dat er nu eens reactie komt van Webvisie zelf om deze problemen eens op te lossen voor nu en altijd en dan ga ik zker niet tegenwerken maar meewerken voor zo ver ik kan om het opgelost te zien geraken.
Nee serieus ik ben blij dat er nu eens reactie komt van Webvisie zelf om deze problemen eens op te lossen voor nu en altijd en dan ga ik zker niet tegenwerken maar meewerken voor zo ver ik kan om het opgelost te zien geraken.
voila juist even pb gestuurd.
ben benieuwd of we er ook resultaat van mogen verwachten.
ik hoop het want sinds men aansluiting een maand geleden ben ik nog niet boven de 40kB/sec geweest.
toen ik op 1.1Mbit zat bij skynet haalde ik zelfs 114kB/sec.
ben benieuwd of we er ook resultaat van mogen verwachten.
ik hoop het want sinds men aansluiting een maand geleden ben ik nog niet boven de 40kB/sec geweest.
toen ik op 1.1Mbit zat bij skynet haalde ik zelfs 114kB/sec.
Ik heb op TT als antwoord gekregen dat ik problemen heb met men connectie omdat scarlet met een ondergedimensioneerd netwerk zit.
En dit zou binnen MAX 2weken opgelost zijn.
Ik hoop uit de grond van men hart dat dit waar is.
En dit zou binnen MAX 2weken opgelost zijn.
Ik hoop uit de grond van men hart dat dit waar is.
Ik ben sinds deze week overgeschakeld van Skynet adsl (via isdn lijn) naar Adsl2fit (via pstn lijn). Resultaat:
download: max 150 kb/s
upload: max 52 kb/s
Upload valt dus heel goed mee....download is iets anders. Via mijn Skynet isdn lijn ging alles perfect: 340 kb/s down en 12 kb/s up. Ik ga morgen toch ook eens naar Belgacom bellen om te horen of zij mijn lijn kunnen testen. Adsl2fit helpdesk doet dit blijkbaar enkel als de snelheden extreem traag zijn
In ieder geval: PM sturen naar A2F is de volgende stap Ik heb er ook niets op tegen dat ze via dit forum extra info vragen van de klanten...
download: max 150 kb/s
upload: max 52 kb/s
Upload valt dus heel goed mee....download is iets anders. Via mijn Skynet isdn lijn ging alles perfect: 340 kb/s down en 12 kb/s up. Ik ga morgen toch ook eens naar Belgacom bellen om te horen of zij mijn lijn kunnen testen. Adsl2fit helpdesk doet dit blijkbaar enkel als de snelheden extreem traag zijn
In ieder geval: PM sturen naar A2F is de volgende stap Ik heb er ook niets op tegen dat ze via dit forum extra info vragen van de klanten...
Xbox info @ www.X-Power.be
Op zijn minst vreemd dat het via een forum gebeurd.
Alle klanten hebben toch recht op een oplossing,
ook zei die niets over het echte probleem weten en elke keer een smoesje te horen krijgen op de helpdesk.
Alles moet gewoon zo stil mogelijk gebeuren en zo veel mogelijk klanten en klanten in spe in het gewisse houden.
Jammer...
Alle klanten hebben toch recht op een oplossing,
ook zei die niets over het echte probleem weten en elke keer een smoesje te horen krijgen op de helpdesk.
Alles moet gewoon zo stil mogelijk gebeuren en zo veel mogelijk klanten en klanten in spe in het gewisse houden.
Jammer...
Helemaal op uw kop gevallen zeker?
Proberen ze nu een voorbeeld te stellen van hoe het echt niet moet?
dat ze hun trouble tickets is bekijken hebben ze meteen al de info
Proberen ze nu een voorbeeld te stellen van hoe het echt niet moet?
dat ze hun trouble tickets is bekijken hebben ze meteen al de info
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
login en tel nr in pm doorgestuurd
UB-ers,
Mag ik de mensen die er zo van genieten om alles wat er gebeurt in een slecht daglicht te stellen, eens even vragen om na te denken.
Naar aanleiding van het initiatief van Scarlet om via alle forums (intern en extern, Vlaams en Waals) informatie op te vragen bij hun gebruikers over de problemen die zij ervaren met het ADSL-netwerk, hebben wij besloten ons hierbij aan te sluiten. Op deze wijze kunnen de gegevens die wij verzamelen met de gegevens die door Scarlet zelf verzameld worden, gebruikt worden om de verantwoordelijken bij Scarlet een 'duidelijk' inzicht te geven in de door de gebruiker-ervaren-problemen. Dit geeft een heel ander beeld dan het door de netwerk-techniekers voorgespiegelde.
Voor de mensen die terecht melden dat dit via ons eigen ticketing-systeem kan verlopen... U mag deze informatie via het systeem posten, maar laat dan het onderwerp voorafgaan door "PB:", zo kunnen wij uit de lijst deze tickets selecteren.
Met dank voor uw begrip,
Herman verschooten
Zaakvoerder
WebVisie bvba
Mag ik de mensen die er zo van genieten om alles wat er gebeurt in een slecht daglicht te stellen, eens even vragen om na te denken.
Naar aanleiding van het initiatief van Scarlet om via alle forums (intern en extern, Vlaams en Waals) informatie op te vragen bij hun gebruikers over de problemen die zij ervaren met het ADSL-netwerk, hebben wij besloten ons hierbij aan te sluiten. Op deze wijze kunnen de gegevens die wij verzamelen met de gegevens die door Scarlet zelf verzameld worden, gebruikt worden om de verantwoordelijken bij Scarlet een 'duidelijk' inzicht te geven in de door de gebruiker-ervaren-problemen. Dit geeft een heel ander beeld dan het door de netwerk-techniekers voorgespiegelde.
Voor de mensen die terecht melden dat dit via ons eigen ticketing-systeem kan verlopen... U mag deze informatie via het systeem posten, maar laat dan het onderwerp voorafgaan door "PB:", zo kunnen wij uit de lijst deze tickets selecteren.
Met dank voor uw begrip,
Herman verschooten
Zaakvoerder
WebVisie bvba
Ok ook ff een een pm gestuurd
ging wel traag hehe
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 14 kbit/s or 2 kbyte/s
- Upload speed : 412 kbit/s or 52 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 09:43:17 UTC+0100
Word er duizelig van van die snelheid
ging wel traag hehe
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 14 kbit/s or 2 kbyte/s
- Upload speed : 412 kbit/s or 52 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 09:43:17 UTC+0100
Word er duizelig van van die snelheid
I'm no man i'm no women i'm a BAT
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
CHECK IT OUT !!!!!!! WHOOOTT
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2571 kbit/s or 321 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 11:06:23 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2571 kbit/s or 321 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 11:06:23 UTC+0100
Inderdaad, snelheid is momenteel terug "normaal", maar de vraag is hoe lang dit zo blijft, dit is niet de eerste opstoot de laatste weken hé
Bekijk lijstje maar eens :
Snelheid vanaf aansluiting tot 27 februari was 250KB/s
Snelheid op 27;28 en 29 februari was snelheid 60KB/s
Snelheid van 1 maart tot 4 maart nog maar 25KB/s
Snelheid van 5 maart tot 7 maart terug 100KB/S
Snelheid van 8 maart tot 18 maart terug 30KB/s
Snelheid van 19 maart tot en met 21 maart terug 120KB/s
Snelheid vanaf 22 maart tot ............. terug 25KB/s
Bekijk lijstje maar eens :
Snelheid vanaf aansluiting tot 27 februari was 250KB/s
Snelheid op 27;28 en 29 februari was snelheid 60KB/s
Snelheid van 1 maart tot 4 maart nog maar 25KB/s
Snelheid van 5 maart tot 7 maart terug 100KB/S
Snelheid van 8 maart tot 18 maart terug 30KB/s
Snelheid van 19 maart tot en met 21 maart terug 120KB/s
Snelheid vanaf 22 maart tot ............. terug 25KB/s
Enkelen van ons hadden zelf getelefoneerd gisteren,
de lijn werd door een vriendelijke A2F medewerker gereset
en dit is het resultaat
»» Total Bandwith Used by 3 Torrents «» Down: 257.4 KB/s «» Up: 16.4 KB/s ««
Dus men heeft een oplossing, maar jullie hoeven helemaal jullie gegevens niet door te geven hoor... meer bw voor mij !!!
de lijn werd door een vriendelijke A2F medewerker gereset
en dit is het resultaat
»» Total Bandwith Used by 3 Torrents «» Down: 257.4 KB/s «» Up: 16.4 KB/s ««
Dus men heeft een oplossing, maar jullie hoeven helemaal jullie gegevens niet door te geven hoor... meer bw voor mij !!!
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 204 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 312 kbit/s or 39 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 14:51:45 UTC+0100
gvd had ff het gedacht dat het goed ging komen
halfuurtje aan 330kbyte/s kunnen downloaden
nu ist weer de zelfde miserie als gewoonlijk.
WANEER GAAT DAT NU IS EINDELIJK OPGELOST RAKEN ????[/code]
- Download speed : 204 kbit/s or 26 kbyte/s
- Upload speed : 312 kbit/s or 39 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 14:51:45 UTC+0100
gvd had ff het gedacht dat het goed ging komen
halfuurtje aan 330kbyte/s kunnen downloaden
nu ist weer de zelfde miserie als gewoonlijk.
WANEER GAAT DAT NU IS EINDELIJK OPGELOST RAKEN ????[/code]
-
- Elite Poster
- Berichten: 791
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 22 kbit/s or 3 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 15:02:29 UTC+0100
snelheid is overduidelijk terug normaal
- Download speed : 22 kbit/s or 3 kbyte/s
- Upload speed : 427 kbit/s or 53 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 15:02:29 UTC+0100
snelheid is overduidelijk terug normaal
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
effe een vraagske over da netwerk. Waarom is de ping naar zweedse servers zo slecht en downloaden dan FTP servers over het algemeen (wel legaal) traag of bijna onmogelijk met adsl2fit en met andere providers wel?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
slechte routing / peering ?
-
- Member
- Berichten: 89
- Lid geworden op: 24 maa 2004, 12:22
- Locatie: oostende
Your current download speed:
595kbit/s
or
74kbyte/s
Your current upload speed:
417kbit/s
or
52kbyte/s
das nu nog nie direct om te zeggen super, hoeland moet gewacht worden na de reset?
uni
595kbit/s
or
74kbyte/s
Your current upload speed:
417kbit/s
or
52kbyte/s
das nu nog nie direct om te zeggen super, hoeland moet gewacht worden na de reset?
uni
verloop van mijn dag :
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 82 kbit/s or 10 kbyte/s
- Upload speed : 85 kbit/s or 11 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 08:43:34 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2556 kbit/s or 320 kbyte/s
- Upload speed : 258 kbit/s or 32 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 12:14:18 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 429 kbit/s or 54 kbyte/s
- Upload speed : 245 kbit/s or 31 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 17:36:28 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 82 kbit/s or 10 kbyte/s
- Upload speed : 85 kbit/s or 11 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 08:43:34 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2556 kbit/s or 320 kbyte/s
- Upload speed : 258 kbit/s or 32 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 12:14:18 UTC+0100
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 429 kbit/s or 54 kbyte/s
- Upload speed : 245 kbit/s or 31 kbyte/s
Thu Mar 25 2004 at 17:36:28 UTC+0100
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
saxgod schreef:da ligt prolly aan bbb.se ook
oi ditCh btw
Maarja waarom is da niet als ge skynet hebt? want dan gaat het vlot en met scarlet gaan ook zo'n dingen vlotjes (volgens ik weet) maar alleen met A2F. en dat van die FTPkes. daar downloade van de meeste tegen bytes en das ook nie fijn. en alleen weer met a2f en andere provider gaat dat weer vlot tegen de 300 KB/sec. toch wel raar he
Ik heb sinds dezenacht terug veel lagere pings waardoor ik terug kan online game.ik heb nog altijd wel lag als ik join,maar mensen joinen men server weer terug nu hun ping lager dan 300 is
Dus nu hopen dat men download stabiel is en wat hoger is,zodat ik terug kan joinen,en ik ben weer content.
Dus nu hopen dat men download stabiel is en wat hoger is,zodat ik terug kan joinen,en ik ben weer content.