Ik ben sinds vandaag aangesloten op Belgacom Generation Internet, alles werkt zoals het moet, enkel volgens de volumemeter heb ik maar 75GB i.p.v. 175. Dat is wel een groot verschil
Weet iemand of dit automatisch nog wordt aangepast, of moet ik Belgacom hiervoor eens contacteren?
Generation Internet: volumemeter geeft maar 75GB aan
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
zelfde hier. Normaal activatie vandaag 18u. Ben wel al overgeschakeld en heb maar helpdesk gebeld. Ze zei dat er wel degelijk 175GB voorzien is, maar dat het wrs nog niet "geactiveerd" is en kan tot maandag duren
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nee bij belgacom staat het juist maar er zijn wat problemen met die telemeter.
Bij mijn neef was het ook zo en na anderhalve week plots stond de teller op 175
Bij mijn neef was het ook zo en na anderhalve week plots stond de teller op 175
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Van wat ik heb gehoord, is het een "affichage" bug.
Dus als je bevoorbeeld 175gb zou moeten hebben, maar je ziet maar 75gb in de e-services, gaat de teller pas beginnen lopen vanaf dat je 100gb hebt opgebruikt. Als je onder de 100gb zit in verbruik, blijft de teller op 0 staan.
Kan iemand dit bevestigen? Heb zelf geen e-services enzo
Dus als je bevoorbeeld 175gb zou moeten hebben, maar je ziet maar 75gb in de e-services, gaat de teller pas beginnen lopen vanaf dat je 100gb hebt opgebruikt. Als je onder de 100gb zit in verbruik, blijft de teller op 0 staan.
Kan iemand dit bevestigen? Heb zelf geen e-services enzo
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Nog eens gebeld (3)
Blijkbaar was er toch iets verkeerd gegaan. Tijdens tweede gesprek zei een man dat hij het "nu" in orde had gebracjt, niet dus
Deze keer een vrouw aan de lijn.
Weet niet juist hoe lang het heeft geduurd maar nu staat er mooi 175GB
Boodschap: blijven bellen elke dag
Blijkbaar was er toch iets verkeerd gegaan. Tijdens tweede gesprek zei een man dat hij het "nu" in orde had gebracjt, niet dus
Deze keer een vrouw aan de lijn.
Weet niet juist hoe lang het heeft geduurd maar nu staat er mooi 175GB
Boodschap: blijven bellen elke dag