Generation Internet: volumemeter geeft maar 75GB aan

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik ben sinds vandaag aangesloten op Belgacom Generation Internet, alles werkt zoals het moet, enkel volgens de volumemeter heb ik maar 75GB i.p.v. 175. Dat is wel een groot verschil :bang:

Weet iemand of dit automatisch nog wordt aangepast, of moet ik Belgacom hiervoor eens contacteren?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

zelfde hier. Normaal activatie vandaag 18u. Ben wel al overgeschakeld en heb maar helpdesk gebeld. Ze zei dat er wel degelijk 175GB voorzien is, maar dat het wrs nog niet "geactiveerd" is en kan tot maandag duren
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

ja bij mij ook. zal tot maandag eens wachten
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Is dit al bij iemand gewijzigd? Bij mij staat er nog steeds 75GB :|
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

heb om Half 4 gebeld naar 0800 22 702 , alles gekozen in keuzemenu en tot 17UUR op WACHTMUZIEK gestaan .
hebt dan maar opgegeven voorlopig. morgen nog eens proberen
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

vandaag nog eens gebeld
heeft 5-10 min iets gedaan
"het is aangepast"
in mijn meter nog altijd niet. Het wordt morgen terugbellen vrees ik
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

we zzijn allemaal in de zak gezet man ! :angel:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

nee bij belgacom staat het juist maar er zijn wat problemen met die telemeter.
Bij mijn neef was het ook zo en na anderhalve week plots stond de teller op 175
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

heb terug gebeld. madam van de klantendienste heeft ticket gemaakt, zou in orde komen in principe
olitox
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jul 2009, 18:29

Van wat ik heb gehoord, is het een "affichage" bug.

Dus als je bevoorbeeld 175gb zou moeten hebben, maar je ziet maar 75gb in de e-services, gaat de teller pas beginnen lopen vanaf dat je 100gb hebt opgebruikt. Als je onder de 100gb zit in verbruik, blijft de teller op 0 staan.

Kan iemand dit bevestigen? Heb zelf geen e-services enzo
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

probleem is dat er bij wel mooi alles word geteld. sta dus nu al aan 20GB .van de 75gb. Dus niet echt nen bug.. ik wil wel nog 3.5 weken verder hé :p
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nog steeds niet in orde.
zit al wel op 60/75GB
wnr is reset bij belgacom? Facturatie datum of 1ste?
olitox
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jul 2009, 18:29

liger schreef:nog steeds niet in orde.
zit al wel op 60/75GB
wnr is reset bij belgacom? Facturatie datum of 1ste?
1ste van de maand, om middernacht
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

staat hier ook nogaltijd op 75, zal eens wa paar dagen afwachten
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nog eens gebeld (3)
Blijkbaar was er toch iets verkeerd gegaan. Tijdens tweede gesprek zei een man dat hij het "nu" in orde had gebracjt, niet dus

Deze keer een vrouw aan de lijn.

Weet niet juist hoe lang het heeft geduurd maar nu staat er mooi 175GB :D

Boodschap: blijven bellen elke dag
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”