'Operatoren liegen over downloaden zonder limiet'
http://bit.ly/clZkIg
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
En nog een bericht:
sirWard (@sirWard)
Wist je dat ze bij @Telenet slechts 2 Fibernet klanten per node toelaten?
Een collega had een mail gekregen dat het voor volgende week zou zijn....DannyDeGraaf schreef:Ging men bij Telenet vanaf half Maart hun internet niet sneller maken?
Ik heb nog niks ondervonden hoor van verbetering.
Ze zijn daar weer in slaap gevallen zeker, behalve om te betalen zijn ze op de afspraak.
Ze hebben zelf geen datum meegegven hoor.DannyDeGraaf schreef:Ging men bij Telenet vanaf half Maart hun internet niet sneller maken?
Ik heb nog niks ondervonden hoor van verbetering.
Ze zijn daar weer in slaap gevallen zeker, behalve om te betalen zijn ze op de afspraak.
Zou voor volgende maandag zijnglda19 schreef:vind het ook straf midden maart is -+15 of 16 maart en niet 22 maart
Nergens op hun site staat de juiste datum kunnen allen maar gissen
Daar zou ondertussen iets van moeten te zien zijn in mijntelenet. Kan iemand daar een screenshot van maken aub?MRC101 schreef:Voor BasicNetXL en ComfortNetXL komt er nog een update vanaf 22/03.
-BasicNetXL download wordt 10 Mbps ipv aangekondigde 4 Mbps.
-ComfortNetXL Download wordt 20 Mbps ipv aangekondigde 15 Mbps.
Al eens de modem gereset ? stopcontact eruit en na een tiental seconden weer erinetienne22 schreef:Niet overalproximusboyke schreef:ik ees overal dat de snelheid ook al aangepast is![]()
oh dat haal ik er wel uit zenne die paar euro meerproximusboyke schreef:en vooral nen upload in de geldbeugel
Paar euro? Tis toch wel redelijk veel geld vind ik die 100 mbps en 5 upload zenne.Opus schreef:oh dat haal ik er wel uit zenne die paar euro meerproximusboyke schreef:en vooral nen upload in de geldbeugel
Dat probleem kan aan uw router liggen hoor.blowie schreef:Ik heb sinds daarjuist de fibernet
Ben 1 van de eerste die ze aansluiten als internet only.
Mijn eerste bevindingen zijn, onstabiel...
Is een decom 3 modem, met een sitecom nx300 gamingrouter, met gigabit wan en lan.
Max dat ik er al uit heb gehaald, is 94,33 Mb down, en 4,33 up.
Maar het schommelt heel hard, van 40 tot 95 mb... Upload evengoed. Jammer, ik hoop dat dit nog ga beteren.
Door wat te testen een 2tal dagen geleden ben ik alvast wijzer geworden.blowie schreef:Ik heb sinds daarjuist de fibernet
Is een decom 3 modem, met een sitecom nx300 gamingrouter, met gigabit wan en lan.
Maar het schommelt heel hard, van 40 tot 95 mb... Upload evengoed. Jammer, ik hoop dat dit nog ga beteren.
Marlboro schreef:Door wat te testen een 2tal dagen geleden ben ik alvast wijzer geworden.blowie schreef:Ik heb sinds daarjuist de fibernet
Als ik telenetspeedtest klaar houd maar ik laad een site ofzo op en doe nog wat ander dingens mee dan doe ik de test en dan heb je opeens een stukje minder wat op zich niet abnormaal is natuurlijk maar nadien toen ik alles wegdeed en alleen de speedtest site liet openstaan en dan meteen terug op klikte om de snelheid te meten kwam ik ook nog aan een lage snelheid.
Ik zeg van allee,what the f***??
Ik wacht dan toch nog een dikke minuut ongeveer zonder dus iets op te laden of wat dan ook en doe dan terug de test en dan ist terug toppie.
Met andere woorden; het geeft effe nodig eer het terug volle bak is, ongeveer een dikke minuut heb ik gemerkt.
Als je download of pagina's oplaad is het normaal natuurlijk je minder snelheid behaalt via de test.
Al wil ik wel eens weten hoe jij je test dan hebt gedaan aangezien je van 40 naar in de 90mbps gaat?
*slik*Dafke schreef:speedtest2 van telenet is toch beter voor "dikkere" lijnen..
duurt ook iets langer alvorens voltooid:
Last Result:
Download Speed: 207495 kbps (25936.9 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 42340 kbps (5292.5 KB/sec transfer rate)
Latency: 30 ms
dinsdag 30 maart 2010 14:36:37
Opus schreef:Dat probleem kan aan uw router liggen hoor.blowie schreef:Ik heb sinds daarjuist de fibernet
Want ik haal zeer stabiele snelheden al de hele dag ( pas ook vandaag aangesloten ).
Snelheid draadloos = 91mbit op 5ghz en upload 4.52mbit
Snelheid bekabeld = 98.9mbit en upload 4.52mbit
Deze snelheden behaal ik ook constant zonder schommelingen.
Mijn router is een wndr3700 van netgear.
Wel ik stream ook van mijn dm800 naar buiten toe en dat gaat zeer vlotjes hoor.blowie schreef: Hoe merk jij dat je upload stabiel is?
De download is redelijk stabiel, maar upload niet zo.
Ik doe aan live streaming van men dreambox over het internet. Ik merk dat het sterk schommelt tussen de 2,5 en de 4,5...
Als hij onder de 2mb zakt, valt men beeld weg... En dit gebeurt heel regelmatig...