Ik heb in maart aangetekend mij opzeg verstuurd. (meer dan een maand op voorhand zodat ze niet kunnen zeggen dat het niet op tijd was, in de voorwaarden staat 1 maand)
De dag dat ze de brief ontvangen hebben. hebben ze direct mijn domein opgezegd.
Alhoewel ik recht heb om nog tot 21 april dit domein te houden. (Ik heb reeds betaald voor de diensten tot die datum)
opzegging -> domein meer dan maand op voorhand weg
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
De Dommel klantendienst staat voor je klaar! Pijlsnel!
Het spijt me voor jou, maar niks aan te doen, vrees ik...
Het spijt me voor jou, maar niks aan te doen, vrees ik...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
Ik zal ook is een ingebrekestelling sturen: 6,20 euro administratieve kost voor de opmaak en verwijlinteresten aangerekend van 10% omdat de dienst niet geleverd is met een minimum van 75 euro.
Het is wel schandalig dat ze het zo smerig spelen. Je betaalt al meer dan 1 maand op voorhand voor hun diensten en zelf zeggen ze juist na uw betaling de dienst op. Dan had ik even goed niet kunnen betalen. maarja zo ziet niet iedereen het. zeker een rechter niet.
Het is wel schandalig dat ze het zo smerig spelen. Je betaalt al meer dan 1 maand op voorhand voor hun diensten en zelf zeggen ze juist na uw betaling de dienst op. Dan had ik even goed niet kunnen betalen. maarja zo ziet niet iedereen het. zeker een rechter niet.
...
Aangetekend schrijven wordt opgestuurd aan dezelfde voorwaarden dus als in hun contract inclusief de kosten die zij aanrekenen.BBB schreef:Ik zal ook is een ingebrekestelling sturen: 6,20 euro administratieve kost voor de opmaak en verwijlinteresten aangerekend van 10% omdat de dienst niet geleverd is met een minimum van 75 euro.
Het is wel schandalig dat ze het zo smerig spelen. Je betaalt al meer dan 1 maand op voorhand voor hun diensten en zelf zeggen ze juist na uw betaling de dienst op. Dan had ik even goed niet kunnen betalen. maarja zo ziet niet iedereen het. zeker een rechter niet.
Er moet nog een factuur komen van telefoonkosten +/- 2 euro die zal dus ook niet betaald worden met overschrijving (wel via schuldvergelijking) en dan verwachten wij nog de rest van het deel gestort op onze rekening.
Kan "kinderachtig" klinken, maar eigenlijk is het maar correct.
Btw: toen ik bij Belgacom indertijd wegging heb ik alles correct terugbetaald gekregen (toen heb ik opgezegd en als ik mij niet vergis zijn de teveel betaalde abonnementskosten zelfs terugbetaald herrekend per dag zodat ik maar de effectief gebruikte dagen betaald had) En daar heb ik alles kosteloos kunnen regelen met het formulier "betwisting van factuur" of iets dergelijks
...
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat is het verschil tussen belgacom en dommel. Belgacom kan zich dat permiteren met een netto winst van bijna één miljard euro, dommel niet.BBB schreef:Btw: toen ik bij Belgacom indertijd wegging heb ik alles correct terugbetaald gekregen (toen heb ik opgezegd en als ik mij niet vergis zijn de teveel betaalde abonnementskosten zelfs terugbetaald herrekend per dag zodat ik maar de effectief gebruikte dagen betaald had) En daar heb ik alles kosteloos kunnen regelen met het formulier "betwisting van factuur" of iets dergelijks
Dommel kennende verwacht ik niet dat je ook maar één euro terug krijgt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Mij kennende gaan ze hun laatste factuur met telefoonkosten ook niet betaald zien in cash.Trojan schreef:Dommel kennende verwacht ik niet dat je ook maar één euro terug krijgt.
Want dit wordt aangetekend opgestuurd en afgetrokken van de kosten die ze aan mij moeten terugbetalen.
Als ze niet reageren op mijn ingebrekestelling hebben ze nadien zelf geen poot meer om op te staan.
De factuur gaat vermeld worden in mijn schrijven:
6,20 + 75 + 10% verwijlinteresten * (kost domeinnaam 1 maand 10 dagen) - prijs factuur.
Dus ik krijg minimum teruggestort: 81,20 - factuurkosten. Indien ze niets storten en niet reageren zullen ze hun factuur op zijn minst zo moeten klasseren.
...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
toevallig is dat ook de datum dat het dommel verhaal voor mij eindigt. ik deed m'n opzeg via mail en kreeg meteen reply. domein is hier nog actief, en ook op het crm staat er bij status nog actief .... benieuwd of er nog een proforma invoice volgt, domiciliëring staat iig afBBB schreef:Alhoewel ik recht heb om nog tot 21 april dit domein te houden. (Ik heb reeds betaald voor de diensten tot die datum)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Gaat da ook via e-mail? Naar waar moet die e-mail gestuurd worden. Dacht altijd dat dit aangetekend moest gebeuren.xenne schreef:ik deed m'n opzeg via mail en kreeg meteen
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/3402902538.png)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ja, dat ging hier bij mij zonder problemen met verwijzing naar de algemene voorwaarden, zie hiersnakeboots schreef:Gaat da ook via e-mail? Naar waar moet die e-mail gestuurd worden. Dacht altijd dat dit aangetekend moest gebeuren.
Code: Selecteer alles
Geachte mevrouw/heer,
Overeenkomstig uw algemene voorwaarden (zie bijlage) wens ik mijn contract voor breedbandinternet type adsl netconnect (id : XXXXX) met uw maatschappij stop te zetten.
Deze opzegging gedurende 1 maand dient in te gaan vanaf datum XX/XX/XXXX, waarna uiterlijk 1 maand later uw diensten volledig gedeactiveerd dienen te zijn.
Gelieve deze beëindiging schriftelijk te bevestigen aub.
Met vriendelijke groeten,
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
is het mogelijk via mail opzeggen? Eigenlijk niet, maar dat hangt van de voorwaarden af die je hebt moeten tekenen. Het is al een hele tijd zo dat dommel zijn kaderovereenkomst heeft aangepast waardoor het opzeggen via mail eigenlijk niet meer mogelijk is. Dan kan je wel verwijzen naar dat stukje tekst, maar indien jou overeenkomst deze tekst niet bevat moet je weldegelijk aangetekend opzeg doen.
moet dommel deze accepteren via mail? NEEN. Zoals juist gezegd: indien jou overeenkomst de tekst van op te zeggen via het crm paneel niet bevat ben je genoodzaakt dit aangetekend te doen. Je kan natuurlijk altijd proberen via mail...
moet dommel deze accepteren via mail? NEEN. Zoals juist gezegd: indien jou overeenkomst de tekst van op te zeggen via het crm paneel niet bevat ben je genoodzaakt dit aangetekend te doen. Je kan natuurlijk altijd proberen via mail...
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini