Belgacom Internet Favorite (Generation) facturatie

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Het is ook altijd hetzelfde met die Belgacom-promoties: gratis modem, gratis activatie én 29 euro per maand het eerste jaar gevraagd en bevestigd gekregen via telefoon. Maar op de niet-gefactureerde items in de Bill-Viewer zie ik dit al staan:

Code: Selecteer alles

Eenmalige kosten (excl. BTW)
26/02/2010   	 26/02/2010   	 1   	 5,5315   	 Taxipost levering
25/02/2010 	25/02/2010 	1 	41,3223 	Internet - Favorite
Dus levering van modem én activatiekost aangerekend.

Code: Selecteer alles

25/02/2010   	28/02/2010   	1   	6,9008  Internet - Favorite
01/03/2010 	31/03/2010 	1 	34,5041 Internet - Favorite
25/02/2010 	28/02/2010 	1 	1,6512 	Bijkomend maandelijks volume 100 GB
01/03/2010 	31/03/2010 	1 	8,2562 	Bijkomend maandelijks volume 100 GB
Dus volle pot en dan nog een bijkomend volume van 100 GB??

Ze kunnen van mij de maandag een vlammend telefoontje verwachten. deze keer vraag ik naam en voornaam van de helpdeskmedewerker bij het begin van het gesprek want anders steekt het precies niet zo nauw met beloften aan een nieuwe klant. Dat snap ik toch niet hoor, en dat is altijd hetzelfde bij Belgacom he, de klant moet zelf altijd alles gaan nazien zodat zij achteraf dubbel werk hebben met creditnota's. Zo kan ik ook de koning der dividenden zijn.

Iemand hetzelfde voor?
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Proz, maandag best een vriendelijk telefoontje doen naar Belgacom.
Uitdrukkelijk de naam vragen van de medewerker(ster) aan de andere kant van de lijn is altijd heel verstandig. Kan nuttig zijn bij latere discussies.

'k Heb ondervonden dat de toestand medegedeeld op Bill-Viewer niet steeds overeenkomt met de werkelijke toestand op je factuur.

'k Heb sinds augustus 2009 het pack telefonie+internet+tv. Op elke factuur wordt mij van alles aangerekend en daarna steevast in mindering gebracht.
Ik vermoed dat dat iets te maken heeft met de belastingsaangifte van Belgacom.
Dus maandag best even afwachten wat de medewerker(ster) je zal vertellen.
Groetjes Twen
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Hou ons op de hoogte.
lion51
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Even wachten tot je uw factuur krijgt
Als dit nog fout is dan bellen naar de gratis nummer van de diesnt facturatie
Wat op de rubriek verschijnt nog te betalen is standaard en soms komt dat nooit op de factuur
hey69
Plus Member
Plus Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 19 mei 2006, 13:44
Bedankt: 5 keer

ik vrees voor het zelfde maar ik begrijp ook dat dit mischien de full prijzen zijn zonder korting.Daarentegen zie ik wel op mn volumemeter datk maar 75gb heb nondedju
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Beste Proz,

Wanneer je kijkt in de Bill Viewer bij niet gefactureerde items kan je het volgende lezen:

Code: Selecteer alles

Wat getoond wordt, zijn standaardbedragen: zij houden dus geen rekening met eventuele promoties, kortingen, specifieke btw-heffingen of tegemoetkomingen door derden (bijvoorbeeld de werkgever).
 
De nodige aanpassingen gebeuren bij het factureren.
Best dus even checken en dubbelchecken voordat je Belgacom begint te beschuldigen :idea:

Mvg,

Simon
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

gewoon faktuur afwachten
indien het aangerekend is gewoon facturatiedienst opbellen en binnen de 5 minuten zal je een creditnota zien verschijnen.
Het is niet zoalsbij telenet dat ge eerst moet betalen om daarna terug te krijgen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

Proz en hoe is het maandag nu verder verlopen???
Groetjes Twen
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

@Twen
Ik ga mijn definitieve factuur afwachten ...

Ik erken dat ik dit inderdaad niet had zien staan:
"Wat getoond wordt, zijn standaardbedragen: zij houden dus geen rekening met eventuele promoties, kortingen, specifieke btw-heffingen of tegemoetkomingen door derden (bijvoorbeeld de werkgever)."

Ik begrijp wel dat Belgacom dit doet omwille van boekhoudkundige redenen, maar dan vraag ik mij wel af wat het doel is van het openstellen van een Bill viewer voor de particuliere klanten. Dan kan men deze net zo goed gewoon niet toegankelijk maken. Trouwens heel dat systeem van e-Services is zeer onoverzichtelijk en een groot bedrijf onwaardig. Zelfs het CRM van Dommel is overzichtelijker en als zij dat als klein bedrijf (dat niet echt bekend staat om klantvriendelijkheid) dat kunnen dan moet Belgacom dat ook kunnen. Bovendien zijn hun publieke websites nooit overzichtelijk geweest, ik vraag mij af of dit een bewuste strategie is?
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik vind eerlijk gezegd de E-services redelijk goed werken. Het enige probleem dat ik ermee heb is dat het soms traag werkt en dat het login-formulier niet inlogt als je op return drukt :-) En zoals anderen reeds gezegd hebben, de promoties worden er inderdaad nog af getrokken en als dat door een fout niet gebeurd zijn ze bij Belgacom zeer correct om het op te lossen.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Twen
Member
Member
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2009, 12:30

proz schreef:@Twen
Ik ga mijn definitieve factuur afwachten ...
Proz, bedankt voor je RE.
Groetjes Twen
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Mathy schreef:Ik vind eerlijk gezegd de E-services redelijk goed werken. Het enige probleem dat ik ermee heb is dat het soms traag werkt en dat het login-formulier niet inlogt als je op return drukt :-) En zoals anderen reeds gezegd hebben, de promoties worden er inderdaad nog af getrokken en als dat door een fout niet gebeurd zijn ze bij Belgacom zeer correct om het op te lossen.
Ik heb niet gezegd dat de e-Services niet goed werken, ik vind het gewoon nogal onoverzichtelijk.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

persoonlijk ken ik mensen die per week hun fakturen betalen en via hun e services kunnen ze gemakkellijk volgen.
Dag nadien zien ze ak hun betaling.
Bij telenet hebben ze dat zelfs nog niet !
Ook het feit als mensen te laat zijn met betalen en belofte doen van betalen of betalingsplan via e sercices aanragen worden ze niet afgesloten.
mensen die afgesloten zijn en een belofte doen via eservice worden binnen de 24u terug aangesloten. (dingen die ik gelukkig nog niet nodig heb gehad) maar ik weet dat ze werker.
Ook dit bieden ze in mechelen niet aan.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

hoe is dat hier afgelopen?

ik zie dat er bij mij ook éénmalige kosten staan, nl activatie internet & belgacom tv .... ben eens benieuwd naar de factuur
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik kreeg mijn factuur (wel voor internet intense) en tot mijn verbazing zag ik 56 euro staan. (niet echt alles in detail gelezen)
Direct naar Belgacom gebeld, alles vriendelijk uitgelegd en toen zei die persoon dat het klopte ... het was natuurlijk abonnementsgeld van 2 maanden. (stond inderdaad op de factuur)
Ik heb mij toen verontschuldigd maar hij vond het niet erg.

Om één of andere reden staan de maanden op de factuur kleiner gedrukt. Ik heb eigenlijk alleen de overschrijving bekeken en ben dan gaan kijken op e-services. En daar stond bij "nog niet gefactureerd" alleen de maand april aangegeven (zonder korting) en bij "facturen": "Openstaand bedrag (EUR incl. btw) Totaal 56,00"
Daardoor was ik overtuigd dat het maar voor één maand was.
...
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Op 16/4 werd bij mij Internet Generation geactiveerd en dat werkt naar behoren. Tot op heden ontving ik echter geen enkele factuur. Is dit normaal ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

fredo66 schreef:Op 16/4 werd bij mij Internet Generation geactiveerd en dat werkt naar behoren. Tot op heden ontving ik echter geen enkele factuur. Is dit normaal ?
Dat is normaal. Mijn activatie (eerst ADSL) was op 19/3 en de factuur is pas op 18/4 aangemaakt. Er stonden wel voor zo'n 40 euro eenmalige kosten op, maar die zijn na een telefoontje naar de facturatiedienst gecrediteerd. De activatie van VDSL heeft aangesleept tot 14/4 (zie andere topic) en dat heb ik ook gemeld. Daarvoor hebben ze van 1 maand het abonnement gecrediteerd.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

vandaag een brief in de bus ivm aanvraag produkt bijkomend maandelijks volume 100GB - 9,99 per maand ?

eens contact gehad met belgacom, is blijkbaar standaardbrief - en die mag genegeeerd worden

ivm de activatiekosten die ik zie staan via e-services - voorlopig negeren, als ze toch gefactureerd zouden worden belgacom contacteren voor de aftrek ervan

voorlopig lijkt alles dus correct te gaan, al lijkt de facturatiedienst niet echt afgesteld op het produkt generation - het bestaat zelfs niet, ze spreken telkens van favorite, maar dan wel aan speciale voorwaarden....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Definitieve factuur ontvangen.
De kortingen waren inderdaad doorgerekend. De activatiekosten , die normaal gezien zouden wegvallen, werden wel gerekend. Na een telefoontje zijn die ook van de factuur.
lowken
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2008, 12:56
Twitter: Meteooverijse
Locatie: Overijse
Contacteer:

Hier is ook de eerste factuur aangekomen van internet generation favorite en ook hier natuurlijk zijn de activatiekosten aangerekend, plus daarbovenop nog eens plaatsing van een aansluitpunt terwijl ik een "Do-it-yourself" installatie had.

Echter ook gemerkt dat de prijzen per briefwisseling verschillen :

30/03/2010 : Bevestiging van uw aanvraag van een nieuw produkt :ik citeer dit schrijven van Belgacom
"Promoties : U geniet van volgende promotie(s) : 29 Eur per maand gedurende de eerste 12 maanden (daarna 34 Eur per maand) en elke maand 100 GB plus 75 GB (in het internet favorite abonnement inbegrepen) downloadvolume."

11/05/2010 : Factuur maart/april : ik citeer :
"U betaalt 30,15 Eur per maand gedurende de eerste 12 maanden van uw abonnement op Generation Internet (ipv het standaardtarief van 42,90 Eur)... Daarna betaalt u 35,15 Eur per maand .....enz.

Welke promotie moet ik nu afdwingen, want tijdens de bestelling stond ook op de skynet pagina 29 Eur per maand en daarna 34 Eur. (Heb er nog een printscreen van).

Morgen eens telefoontje plegen naar hun facturatiedienst denk ik.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

de tweede
Er is een verhoging geweest op 01/04
Dit is duidellijk gezegd en iedereen kon kostelijk opzeggen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
lowken
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 mei 2008, 12:56
Twitter: Meteooverijse
Locatie: Overijse
Contacteer:

Ha, dat verklaard veel al veel.

Thx voor de info
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

die actievatiekost moet je wel melden dan zal je onmiddellijk een creditnota krijgen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

je betaalt geen activatie kost
je betaalt 30,15 per maand
je krijgt 5 euro "e-shop" korting/maand gedurende 1 jaar
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Online (Generation) sinds 15 april, gisteren eindelijk mijn factuur ontvangen. 't Is van de eerste keer voor 3 maanden (vorige, huidige en volgende) !
Maar de bedragen zijn correct (modem en/of install werd dus niet aangerekend).
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

als je kiest om uw facturen electronisch te krijgen kan je maandelijke factuur krijgen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

had zelfde voor
heb je mss ook een maand geleden uw discovery opgezegd?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

gisteren is mijn meter ineens op 100GB gesprongen
dit terwijl als ik naar sessies ga kijken hij juist +-35GB weergeeft
nog iemand?
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Morgen moet ik overgechakeld worden naar internet zonder vaste lijn, maar dat is vandaag reeds gebeurd zonder problemen.
Bij mij staat er ineens ook dat er reeds 100 GB van de 200 GB is verbruikt (terwijl ik nog maar iets van een 15 GB heb verbruikt). En daar bovenop staat in de nog niet gefactureerde rekening een éénmalige kost van 5,124 euro excl BTW. Sinds wanneer kost dat overschakelen bij Belgacom geld?

Code: Selecteer alles

1	Internet Favorite zonder vaste lijn	5,1240
Zucht ...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

proz schreef:En daar bovenop staat in de nog niet gefactureerde rekening een éénmalige kost van 5,124 euro excl BTW. Sinds wanneer kost dat overschakelen bij Belgacom geld?
ik zou die rubriek voorlopig negeren en de factuur afwachten, bij opzeg van m'n discoverylijn stonden daar ook allerlei kosten die nooit aangerekend zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
matb
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 06 jul 2008, 19:57
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Wat is nu de juiste prijs van generation? Worden die van de huidige site nog gehanteerd?
Daar deze maar tot 19/05/2010 geldig zijn..

met vriendelijke groet
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

€ 30,15/maand het eerste jaar
€ 35,15/maand na 1e jaar

mvg,
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Waar kan ik daar op intekenen? Als ik via de oude site van Skynet ga, komt er een prijs zonder promotie op.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Lord Utopia schreef:Waar kan ik daar op intekenen? Als ik via de oude site van Skynet ga, komt er een prijs zonder promotie op.
het is momenteel niet meer mogelijk om in tekenen dacht ik, het aanbod is immers vervallen op 19/05/2010
maar als je vroeger inschreef klopten de prijzen ook niet, maar dat mocht je negeren
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... -internet/

ik ken nog iemand die zich vrijdag heeft ingeschreven en vandaag zijn datum van aansluiting heeft gekregen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

je kan inderdaad nog op bestellen klikken... en ik vroeg me af of bestellingen nog genomen werden omdat er onderaan staat aanbod geldig tot 19/05 ... blijkbaar dus wel :P
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
dslsurfr
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2010, 10:58

Even een korte reactie ivm ervaring hieromtrent want ze weten het bij Belgacom soms zelf niet goed meer met al die promo's en omschakelingen vrees ik.

Ik heb in Maart ingetekend op die promo voor generation internet.

Toen ik op 75 GB zat heb ik ingetekend op 100 GB extra (eind mei) waarvan ik verwacht dat die er met het volgende factuur terug afgetrokken wordt.
Wat ik toen gemerkt heb is dat mijn volumemeter ineens 100GB verbruik noteerde terwijl deze net er voor op 75 stond !?

Een mailtje gestuurd via de e-services maar geen reactie gekregen. Bon, ondertussen is het een nieuwe maand en merk ik
dat mijn volumemeter ineens op 200GB staat !? Ik wilde dit van de week nog melden aan Belgacom tot ik zonet telefoon kreeg van hen
om te zeggen dat ik die 100 GB/maand extra eigenlijk beter vervang door onbeperkt voor 10 euro/maand. Zeer attent, echter heb ik de juffrouw
erop gewezen dat ik contractueel zowiezo recht heb op 100 extra GB/maand en dit zonder extra kosten !

Even later terug telefoon van hen gekregen met de melding dat die 200GB klopt en dat ik dus die 10 euro voor 100GB extra niet zal
moeten betalen wegens de promo.
Als ik dit binnen enkele weken ook zo op mijn faktuur zie ben ik best wel een tevreden klant.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

klopt inderdaad.... het zit zo : Generation geeft recht op 100GB extra boven het Favorite volume
dat Favorite volume was 75GB + 100 = 175GB (situatie vroeger)

nu heeft Belgacom op 1 juni hun volumes geboost en krijg je nu 100GB bij Favorite + de 100 extra van Generation = 200GB
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Nog niemand een verklaring gevonden waarom de volumemeter bij sommigen met Generation gewoon van de ene dag op de andere op 100 GB/200 GB staat?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik dacht dat ik de enige was.
mijn voorspelling: opzegging van telefoonlijn

wat er bij mij administratief werd gedaan: telefoon opgezegd, dus ook internet, en op zelfde dag nieuwe internet abbo

en ik DENK dat het bij mij op zelfde dag gebeurt is als de denkbeeldige overschakeling (niet zeker)

Heb 1 keer helpdesk geprobeerd, kon niet bereiken (nu geen tijd)

maar probeer zeker telefonisch als je tijd hebt en laat hier iets weten
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”