Genoeg voorbeelden op dit forum...
Meest recente in een eigen thread: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 6&p=319201 kunnen die laatste berichten niet afgesplitst door een moderator worden en / of een waarschuwing gegeven naar de laatste 2 posters?
Offtopic reacties aanpakken
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Hallo Jorgo,
Mag ik je wijzen op de "meld dit bericht" knop (uitroepteken in een driehoekje) rechts bovenaan elke post? Daarmee kan je de mods aangeven dat je vindt dat er een probleem is.
UB heeft geen uiterst strikt beleid, zolang men binnen de grenzen van onze gedragsregels blijft en de posts een zekere meerwaarde hebben. OK: het is niet altijd strikt binnen de range van een topic, maar het is ook geen "spam". Ik vind dat we daar een zekere tolerantie voor moeten tonen. Als het echt te ver gaat, zal een mod zeker ingrijpen (en de "meld"-knop helpt ons bij het opsporen.
Mag ik je wijzen op de "meld dit bericht" knop (uitroepteken in een driehoekje) rechts bovenaan elke post? Daarmee kan je de mods aangeven dat je vindt dat er een probleem is.
UB heeft geen uiterst strikt beleid, zolang men binnen de grenzen van onze gedragsregels blijft en de posts een zekere meerwaarde hebben. OK: het is niet altijd strikt binnen de range van een topic, maar het is ook geen "spam". Ik vind dat we daar een zekere tolerantie voor moeten tonen. Als het echt te ver gaat, zal een mod zeker ingrijpen (en de "meld"-knop helpt ons bij het opsporen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
En alles was toch al gezegd mbt je vraag. Het gesprek is enkel maar verschoven naar een ander onderwerp.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
[OT]ik wil hierbij dan ook de groeten doen aan mijn ma en pa en ook aan mijn poes en aan mijne kanarievogel.
Hopelijk win ik morgenavond de euromillions.
Groeten.[/OT]
Hopelijk win ik morgenavond de euromillions.
Groeten.[/OT]
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server