Lees hier het artikel
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/o ... _microsoft
Microsoft houdt niet van iPhone
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Raar hé ... da's al even belachelijk als toen ik bij D'Ieteren werkte, daar kon ge alleen Audi, VW en Skoda als bedrijfswagen kiezen .........
Wat een non-nieuws item.
Wat een non-nieuws item.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Nogal logisch medunkt.
Het getuigt van minachting tov uw werkgever als ge rondloopt met producten van de concurentie/vijand.
Het getuigt van minachting tov uw werkgever als ge rondloopt met producten van de concurentie/vijand.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Goh, ergens maar normaal. Eat your own dog food, he ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Het gaat dan meestal wel over telefoons die bekostigd worden door Microsoft (company phones waar de medewerkers een budget voor gekregen hebben) daarnaast vind ik het ook een beetje not-done om een iPhone te gebruiken als je bij MS werkt (je gaat daar toch ook niet werken op een Mac?)
Het jammere is dat MS volledig naar de iPhone heeft gekeken voor WP7 (geen multi-tasking, geen copy-paste, enkel apps installeren uit de app store) Kopiëren lijdt zelden tot succes (zeker als je geen toegevoegde waarde hebt)
Als alle geruchten kloppen over WP7, zal mijn volgende toestel zeker weten een Android toestel worden (ze hadden WinMo 6.5 gewoon sneller en vingervriendelijker moeten maken en alles was goed geweest)
Het jammere is dat MS volledig naar de iPhone heeft gekeken voor WP7 (geen multi-tasking, geen copy-paste, enkel apps installeren uit de app store) Kopiëren lijdt zelden tot succes (zeker als je geen toegevoegde waarde hebt)
Als alle geruchten kloppen over WP7, zal mijn volgende toestel zeker weten een Android toestel worden (ze hadden WinMo 6.5 gewoon sneller en vingervriendelijker moeten maken en alles was goed geweest)
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dat is dan ook een "gift" van D'ieteren zelf. Of rijd iedereen - van het kuispersoneel tot kaderpersoneel - daar met Audi, VW en Skoda?selder schreef:Raar hé ... da's al even belachelijk als toen ik bij D'Ieteren werkte, daar kon ge alleen Audi, VW en Skoda als bedrijfswagen kiezen .........
Wat een non-nieuws item.
De dag dat mijn werkgever beslist wat voor telefoon, internetverbinding, wagen, ... ik MOET gebruiken is de dag dat ik vertrek ...
(enige uitgesloten optie : mijn werkgever bekostigd alles
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Ik denk wel dat het sarcastisch bedoeld was ze.krisken schreef:Dat is dan ook een "gift" van D'ieteren zelf. Of rijd iedereen - van het kuispersoneel tot kaderpersoneel - daar met Audi, VW en Skoda?
De dag dat mijn werkgever beslist wat voor telefoon, internetverbinding, wagen, ... ik MOET gebruiken is de dag dat ik vertrek ...
(enige uitgesloten optie : mijn werkgever bekostigd alles)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Iedereen die een bedrijfswagen heeft toch ja ... net zoals die iPhone bij MS eentje is die door MS betaald wordt ...
En inderdaad, volgende keer zal ik nog sarcastischer zijn, ik beloof het!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Is dat ook sarcastisch?selder schreef:Iedereen die een bedrijfswagen heeft toch ja ... net zoals die iPhone bij MS eentje is die door MS betaald wordt ...
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)