Wij hebben hier thuis telefonie van Belgacom, internet van Dommel en analoge TV van Integan (nu overgenomen door Telenet).
Voor die analoge TV zaten we dus een tiental jaar bij integan tot het vorig jaar (6 julie geloof ik) werd overgenomen door Telenet.
Nu gaan we een Telefoon+Internet+TV pack van Belgacom bestellen en aangezien we al langer dan een jaar bij Dommel zitten, is dat opzeggen geen probleem, maar hoe zit dat eigenlijk voor de TV?
Wij betalen jaarlijks een bedrag van ongeveer 160€ aan Integan/Telenet en ik heb dat bedrag eind december 2009 overgeschreven. Maar kan ik nu gewoon mijn abonnement opzeggen aangezien ik in mijn ogen toch al langer dan een jaar klant ben, en krijg ik dan een deel van dat geld terugbetaald of hoe zit dat dan juist?
Integan/Telenet opzeggen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat is een juiste veronderstelling - hou tevens rekening met opzeg van één maand
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect