Scarlet opzeg?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Beste Mensen,
5 dagen geleden heb ik mijn Scarlet no limit opgezegd via fax met een aangetekend schrijven.
Maar Scarlet heeft nog altijd mijn opzeg niet bevestigd is dit normaal?
Moeten ze geen brief ofzo terugsturen?

Alvast Bedankt
mutmong
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mar 2010, 20:25

Dit kan soms lang op zich wachten. Ik heb al bijna elk jaar opgezegd om te veranderen en als ik me niet vergis heb ik al altijd een (late) bevestiging ontvangen. Geen paniek.
TIP: Als U de bevestiging niet ontvangt, zeg dan voor alle zekerheid op tijd uw domiciliëring op!

en bij de post kan u uw aangetekende zending aan de hand van het nummer opvolgen via het internet (u kan zien wanneer het afgeleverd is).
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Inderdaad je had gelijk.
Vandaag mijn bevestiging gekregen via mail :D

Nu overstappen naar ...?
mutmong
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mar 2010, 20:25

Oei je hebt geen overlapping ingelast. Misschien kan je nog de overlapping maken.
Ik heb een ADSL 6max abonnement bij mobistar. Ik heb alles online geregeld en betaal nu 25€ per maand voor een volwaardig abonnement, zowel van snelheid (6Mb/s, ikzelf zit wel ver van de centrale en krijg maar 2Mb/s) als van datalimiet (35Gb). Ik heb ook niet moeten betalen voor de modem/router (die ik niet gebruik) en ik heb ook geen activatie betaald. Je kan zelf een datum opgeven wanneer uw abonnement moet starten. Ik ben voor die prijs heel tevreden.
mutmong
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mar 2010, 20:25

net even gekeken:
Geen online inschrijving meer nodig om dat tarief van 25€/maand te krijgen en de eerste 2 maanden zijn gratis.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

edpnet vind ik anders ook niet slecht hoor :-D
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 23 jan 2009, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb besloten om naar Belgacom te gaan =D
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”