goekope HDMI kabels
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Was dat niet vanwege de taksen op CD/DDV media... dus voor een HDMI kabel is het normaal geen probleem.gr4vity schreef:Versturen ze terug naar België?Petrikske schreef:http://www.cdrwinkel.com/shop/browse/category/Kabels/HDMI
Probeer www.lets-sell.info eens. Ik heb daar al 2 keer kabels besteld en netjes ontvangen.
Verkoopt ook via ebay.
Verkoopt ook via ebay.
Gewoon even ter referentie, maar ik zou zelf nooit een HDMI kabel duurder dan 10 euro kopen. (voor een referentie lengte van 3 meter ofzo)
Alles duurder is imho een ripoff en zijn geld niet waard.
Op ibood/1dayfly passeren er regelmatig mooie aanbiedingen voor kabels, als je erop kan wachten natuurlijk.
Alles duurder is imho een ripoff en zijn geld niet waard.
Op ibood/1dayfly passeren er regelmatig mooie aanbiedingen voor kabels, als je erop kan wachten natuurlijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
in Saturn Kortrijk was het 2,5 euro...
maar scheelt er iets aan mijn Panasonic DVD, Philips LCD of aan die kabels... maar als ik een dvd opleg duurt het zowat 5 minuten eer de philips "beeld/geluid" kan geven...
uit miserie naar SCART overgeschakeld...dan werkt het "direct"...
heb al die poespas van VieraLink & Easylink enzo uitgeschakeld... maar het duurt dus enorm lang eer die 2 toestellen ets afgesproken hebben;
nochtans een hdmi v1.4 kabel
maar scheelt er iets aan mijn Panasonic DVD, Philips LCD of aan die kabels... maar als ik een dvd opleg duurt het zowat 5 minuten eer de philips "beeld/geluid" kan geven...
uit miserie naar SCART overgeschakeld...dan werkt het "direct"...
heb al die poespas van VieraLink & Easylink enzo uitgeschakeld... maar het duurt dus enorm lang eer die 2 toestellen ets afgesproken hebben;
nochtans een hdmi v1.4 kabel
- Razornord
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 17 keer
Hier is ook nog wel een erg leuke site. Niet enkel voor HDMI-kabels trouwens. Kijk maar eens rond want het is een walhalla van merkloze spullen die een erg goede prijs/kwaliteit-verhouding hebben. Voorlopig nog geen enkel product gekregen dat slecht was of niet deed wat ik wilde dat het deed. Alle prijzen die ge ziet, zijn verzendingskosten inclusief. Het enige nadeel is dat ge geduld moet hebben (2 à 3 weken).
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.407
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.407
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Je moet toch wat opletten. Goedkoop is niet altijd beterkoop, zeker niet met HDMI-kabels. Ik heb thuis een kabel liggen waarbij mijn mediacenter niet werkt. Ik ben een andere (duurdere) gaan kopen en je ziet duidelijk een verschil in kwaliteit en grootte van de contacten. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je € 50 moet uitgeven aan een kabel van 30 cm Gewoon een beetje opletten is al voldoende.
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik ben hier ook een tevreden klant van, maar loop je in principe niet het gevaar op invoertaksen (vanuit Hong-Kong) ?Razornord schreef:Hier is ook nog wel een erg leuke site.
- Razornord
- Pro Member
- Bedankt: 17 keer
@mathy: ik heb via dealextreme een HDMI-kabel laten komen en ik ben erg tevreden van de geleverde kwaliteit. Ik snap uiteraard wel wat je wilt zeggen.Jan_B schreef:Ik ben hier ook een tevreden klant van, maar loop je in principe niet het gevaar op invoertaksen (vanuit Hong-Kong) ?Razornord schreef:Hier is ook nog wel een erg leuke site.
Ik heb uiteraard nog geen grote hoeveelheden laten komen via dealextreme want dan is de kans groter uiteraard dat het pakketje gecontroleerd wordt. Het lijkt me straf dat er op elk pakketje een invoertaks geheven zou gaan worden. Voorlopig nog geen last mee gehad in ieder geval.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Het leuke aan DealExtreme is dat alles verzending inclusief is. Dus als je een "groot pakket" hebt, dan bestel je dat gewoon allemaal apart. De douane rekent voor goederen tot ergens in de 20€ geen taksen/btw aan... Ohja, en natuurlijk altijd de "drop shipment" optie toevoegen (kost 0.01$ ).
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Heb idd nog nooit taxen hoeven te betalen voor pakjes uit china/hongkong/israël/...cloink schreef:Het leuke aan DealExtreme is dat alles verzending inclusief is. Dus als je een "groot pakket" hebt, dan bestel je dat gewoon allemaal apart. De douane rekent voor goederen tot ergens in de 20€ geen taksen/btw aan... Ohja, en natuurlijk altijd de "drop shipment" optie toevoegen (kost 0.01$ ).