Boeketten

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
[email protected]
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 maa 2010, 14:35

Op 24 februari 2010 bestel ik een boeket "Entertainement" online. Kort daarna wordt ik opgebeld door een operatrice van Belgacom met de mededeling dat mijn bestellening ontvangen was en dat ik in de loop van de erop volgende week een brief terzake zou krijgen van Belgacom.
Nu op die brief waxht ik nog steeds.
Op 11 maart jl. bel ik de klantendienst met de vraag waar de levering van het betrokken boeket blijft. Na enig zoeken van de oprator wordt vastegesteld dat de aanvraag van dit boeket wel gerigistreerd was maar nog niet geactiveerd. Dit werd dan stante pede door de oprator in orde gebracht met de verzekering dat ik nog dezelfde avond of ten laatste de volgende voormiddag beschikking zou hebben over het gevraagde boeket.
Noch diezelfde avond, noch de v olgende voormiddag was het boeket te vinden.
Om hierover informatie te verkrijgen bel ik tot 3 x met de klantendienst. Deze stellen vast dat het boeket geactiveerd is en verwijzen me naar de technische dienst die me aanhoort en zonder enige verdere commentaar terug verwijst naar de klantendienst. De laatste operatrice vertelt me dat het boeket wel geactiveerd is maar "nog niet doorgestroomd is " ?? Zij adviseert mij tot 's avonds te wachten of tot heden morgen of deze doorstroming uitgevoerd is.
Na 2 x de decoder ontkoppeld en heropgestart te hebben heb ik om 14.45 uur op 13 maart nog steeds het betrokken boeket nog niet terbeschikking.
Zou Mevr.Eva me hierover de logica kunnen verklaren ?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Sounds familiar, maar dan omgekeerd.

Op 25 januari boeket geannuleerd, staat nog op de factuur van februari (aantal weken terug ontvangen). In Telcom boetiek stuurt men u van het kastje naar de muur. Bij de telefonische helpdesk beweerde dat dit nog actief stond (ik heb de opzeg e-mail ontvangen via e-services + boeket werd binnen de 2u na e-services wijzing doorgevoerd) dat het toen geannuleerd werd.
Ze vroegen aan tel of ze dit mochten annuleren? Deeuuuuhh! "Hun" annulatie brief volgde paar dagen later.

Vorige week heb ik dan maar een fax verstuurd omtrent deze kwestie (+ beklag over gang van zaken) met daarbij de e-mail van opzeg (eservices) en de desbetreffende facturatie). Nog geen antwoord op gehad, ze kunnen maar zien dat het tegen de volgende facture gecrediteerd wordt.

Ik heb zo de indruk dat de technici, sales en boekhoeding zich op verschillende contintenten bevinden bij Belgacom (hopelijk niet letterlijk). Want zoals ik het versta, was het technisch geannuleerd, maar niet administratief...

Ach, en waarschijnlijk kan je het die mensen in de telecomboetiek niet verwijten. Ze worden dom gehouden, zijn hun handen afgesneden en je hebt al een leger trendwatchers nodig om het productgamma nog te kunnen volgen... Mochten er evenveel van die sales mensen zijn als marketingers, dan was er op iedere hoek van de straat zo'n telecom boetiek...
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”