Ik stop immers bij BGC en stap over naar een totale andere sector, namelijk de entertainmentssector.
Het gaat jullie goed.
En probeer een beetje overeen te komen hé

ik vrees van niet hoor.Trojan schreef:Ik zeg u geen vaarwel mijn vriend, dra zien w'elkander weer.
Hartelijk bedankt voor alle hulp die je gegeven hebt aan de "arme" Belgacom gebruikers en fellow userbasers. We'll miss your input. Good luck in de nieuwe sector (alhoewel helpdesk bij Belgacom imo ook wel een bepaalde entertainment waarde zal gehad hebbenhollebollegijs schreef:Met deze kondig ook ik mijn afscheid aan bij UB.
Ik stop immers bij BGC en stap over naar een totale andere sector, namelijk de entertainmentssector.
Het gaat jullie goed.
En probeer een beetje overeen te komen hé![]()
Veel plezier op je nieuwe job!hollebollegijs schreef:Met deze kondig ook ik mijn afscheid aan bij UB.
Het gaat jullie goed.
om te reageren op je laatste opmerking, zoiets doe ik al in het weekend.FunkStar schreef:Veel plezier op je nieuwe job!hollebollegijs schreef:Met deze kondig ook ik mijn afscheid aan bij UB.
Het gaat jullie goed.
EDIT: Sorry ik kan het niet laten!
ADULT ENTERTAINMENT?![]()
voor 200,00 € graagFunkStar schreef:Awesome, ben blij dat je er mee kan lachen!
I would say entertain me!
Slik je?hollebollegijs schreef:voor 200,00 € graagFunkStar schreef:Awesome, ben blij dat je er mee kan lachen!
je denkt volledig in de verkeerde richting makkerTrojan schreef:Slik je?hollebollegijs schreef:voor 200,00 € graagFunkStar schreef:Awesome, ben blij dat je er mee kan lachen!
hollebollegijs heeft het ook niet begrepen op anderlechtsupporters.Maglor schreef:hollebollegijs is into @n@l??![]()
kinky!
/omg! We zullen het maar steken op het feit dat het vrijdagnamiddag is zeker?