jorgo schreef:Mette schreef:jorgo schreef:Nu alweer 3 weken verder. Ook alweer zeker een keer of 3 gebeld en per e-mail om de verhoging gevraagd, en ook nog altijd geen resultaat.
Aan telefoon zeggen ze dat ze het gaan doorgeven, in orde maken, dat het in orde gaat komen, alles wat je wil horen, maar het effectief doen? How maar!
Bij scarlet wisten ze me te zeggen dat ze zelfs geen verhoging doorvoeren, wat je ook doet. Of en hoe EDPnet dit dan wel kan blijft mij een raadsel....
Dit ruikt voor mij gewoon naar bedrog en ik vind het zeer spijtig dat EDPnet zo zijn klanten behandeld, al zeker in tijden waarin de concurrentie met BGC en Telenet een stuk groter is geworden en je het net als kleine ISP van je klachtenbehandeling moet hebben om overeind te blijven...
Bedankt, EDPnet!
Ik heb in mijn geval wel een verhoging gehad (wat wil zeggen, ik had 7 jaar 3.3Mbit/384Kbit dan was ip op 2Mbit gezet en nu sta ik terug op 3.3Mbit na een bericht na da helpdesk te hebben gestuurd een 2 tal maanden geleden. Dus Scarlet kan zeggen wat ze willen. Ze hebben eerst mijn waardes getest en hebben hier op gereageerd dat die voor hun goed genoeg waren om een verhoging aan te vragen bij Belgacom.
Het heeft toen enkele dagen geduurd, maar daarna was de verhoging in orde.
Dus het kan zeker wel (maar misschien niet in elk geval?).
Jij hebt het over de downloadsnelheid, niet meer dan normaal dat ze die verhogen.
Jack Daniels en mijn posts gaan erover dat ze beloven enkel het UPLOADprofiel te verhogen, en het 12mbit download te behouden (of voor mij part dit ook) verlagen als die upload maar omhoog kan) voor een upload hoger dan 511kbit/s
Het upload profiel hangt (voor zover ik weet) vast aan het download profiel.
Ook is mijn uploadprofiel verhoogd tov vroeger. Vroeger had ik 3.3Mbit/384Kbit, nu heb ik (voor zover ik weet en merk 3.3Mbit/512Kbit.
Dit omdat op het nieuwe netwerk het 3.3Mbit download profiel aan een 512Kbit profiel is gekoppeld ipv aan een 384Kbit profiel op het oude scarlet netwerk.
Als ze voor het maximum downloadprofiel van jouw niet meer upload bieden en je geen hoger downloadprofiel aan kan, zal het inderdaad zo zijn dat je geen hoger upload profiel kan krijgen volgens mij. Of ze moeten echt speciaal voor jouw gaan onderhandelen met Belgacom en ik weet niet of dit echt mogelijk is.
Ik hoop voor jullie van wel, maar voor zover ik weet liggen die profielen vast (een van de nadelen van afstand tot de centrale van ADSL en VDSL en gewoon het feit dat ze niet voor iedereen appart dit willen bepalen; dus ze kijken gewoon naar de afstand tot de centrale en plakken daar een profiel op).