Dan is de som idd correct. Mijn excuses.Dfrog schreef: ik heb anytime erbij gerekend:
jaar een: 350= 10x35 (adsl+voice+onbeperkt bellen + promo eerste twee maanden gratis)
jaar twee: 420=12x35
Eindelijk het ideale abonnement voor de meeste surfers.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
waar lees je iets van 12 mbit, cityconnect is 24 mbitBasMSI schreef:
Voor dat geld heb je ook VDSL2!!
En raw copper is maar 6 maanden aan 5 euri, daarna gewoon 13 euri.
Sorry hoor, maar dan is VDSL2 veel interessanter.
12mbps tegenover 20mbps...groot verschil...en ja je haalt het wel!
Heb vandaag netjes 2MB/s zien verschijnen
En dan te bedenken dat ze het bij VDSL2 garanderen, dat je die snelheid haalt...als je het kan krijgen natuurlijk.
en 3 mbit up (ik haal 2,6)
tov 1,5 mbit bij vdsl2
daar zwijg je wijselijk over
de promo is inderdaad veranderd.
ik heb het 1 jaar voor 22,95 en dan zien we wel weer ...
en vdsl2 is wel 39 per maand, en niet onbeperkt (al komt 99,9999% zeker toe met 500gb)
da's dus nog altijd 5 euro meer dan 34 (= 60 euro per jaar, en dan krijg je het eerste jaar zes maand aan 17,95 dus = 160 euro minder dan VDSL het eerte jaar )
en 17 euro meer dan 23 !!! (= 204 euro per jaar met mijn promotie)
en de 2Mb/s zie ik hier ook
Ik blijf erbij ...
Je zal ver in de omstreken moeten gaan kijken om de promotie waarop ik ingegaan ben te evenaren
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ofwel heb je geen vdsl ofwel heb je minimum 16,5Mbit. Als je toch lager zit is het een teken dat er een storing op de lijn zit, maar dat op geen enkele manier te vergelijken met adsl waarbij men naargelang de afstand van de centrale op een lager profiel wordt gezet.gr4vity schreef:Hoe kom je erbij dat men dat garandeerd? Dommel kan dat onmogelijk garanderen hoor. VDSL2 kan net zoals ADSL terug geschaald worden naar een lagere syncronisatie. En wat is 20Mbit net? Is dat 16Mbit reëel of is dat hoger? 2MB/s is het in ieder geval niet, want ik haal via Belgacom op 20Mbit bijna 0,5MB/s meer.BasMSI schreef:En dan te bedenken dat ze het bij VDSL2 garanderen, dat je die snelheid haalt...als je het kan krijgen natuurlijk.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Als ik even mag onderbreken.....
De helpdesk van dommel.... ok... ben er nog steeds niet echt over te spreken aangezien het eerder gewoon desk is dan help in bepaalde situaties, maar soit.
Dommel zal trachten je te helpen ook al heb je een modem die zij niet aanrpijzen (zoals mij in het begin met een level1 modem waar ik een foutje gemaakt had en na een controle met de helpdesk aan de lijn wat er fout was met 1 instelling achterkwam). Je kan in bepaalde gevallen enkel hun hardware gebruiken zoals bij cityline en netline (en voormalig homeconnect). VDSL is weer in handen van belgacom, dus daar kan je evenmin iets van zeggen. Inden je cityconnect of netconnect hebt ben je vrij in je hardware keuze, maar het is voor dommel en ook andere isp's quasi onmogelijk om elke modem te kennen en je stap voor stap met alles te helpen. Indien je hulp wilt met het instellen moet je zelf ook een beetje water bij de wijn doen omdat iemand die aan de helpdesk zit niet kan zien wat je precies gedaan hebt of niet gedaan hebt en als je dan nog zo iemad hebt die niet weet hoe hij of zij in de modem/router moet geraken want niet elke router gebruikt 192.168.1.1 of 192.168.2.1... dan moet een helpdesk ook wel ergens een lijn trekken. Als dommel een product aanbeveelt is dit slechts een aanbeveling en geen verplichting tot aanschaf en als je de aanbeveling niet volgt of je eigen apparatuur hebt is dit je volste recht, maar je kan dommel of een andere isp onmogelijk met de vinger wijzen. Heb je dit soort problemen liever niet zal het hele dsl gebeuren dezelfde vorm als telenet moeten krijgen met als gevolg totaal geen vrije keuze en iedereen dezelfde hardware (zoals de scarlet box, mobistar live modem, bbox, bbox2,...) via 1zelfde isp met alle nodige gevolgen.
Wat prijzen betreft.... zover ben ik nog niet. Dat is voor over een maand of 5 als mijn contract afgelopen is.
De helpdesk van dommel.... ok... ben er nog steeds niet echt over te spreken aangezien het eerder gewoon desk is dan help in bepaalde situaties, maar soit.
Dommel zal trachten je te helpen ook al heb je een modem die zij niet aanrpijzen (zoals mij in het begin met een level1 modem waar ik een foutje gemaakt had en na een controle met de helpdesk aan de lijn wat er fout was met 1 instelling achterkwam). Je kan in bepaalde gevallen enkel hun hardware gebruiken zoals bij cityline en netline (en voormalig homeconnect). VDSL is weer in handen van belgacom, dus daar kan je evenmin iets van zeggen. Inden je cityconnect of netconnect hebt ben je vrij in je hardware keuze, maar het is voor dommel en ook andere isp's quasi onmogelijk om elke modem te kennen en je stap voor stap met alles te helpen. Indien je hulp wilt met het instellen moet je zelf ook een beetje water bij de wijn doen omdat iemand die aan de helpdesk zit niet kan zien wat je precies gedaan hebt of niet gedaan hebt en als je dan nog zo iemad hebt die niet weet hoe hij of zij in de modem/router moet geraken want niet elke router gebruikt 192.168.1.1 of 192.168.2.1... dan moet een helpdesk ook wel ergens een lijn trekken. Als dommel een product aanbeveelt is dit slechts een aanbeveling en geen verplichting tot aanschaf en als je de aanbeveling niet volgt of je eigen apparatuur hebt is dit je volste recht, maar je kan dommel of een andere isp onmogelijk met de vinger wijzen. Heb je dit soort problemen liever niet zal het hele dsl gebeuren dezelfde vorm als telenet moeten krijgen met als gevolg totaal geen vrije keuze en iedereen dezelfde hardware (zoals de scarlet box, mobistar live modem, bbox, bbox2,...) via 1zelfde isp met alle nodige gevolgen.
Wat prijzen betreft.... zover ben ik nog niet. Dat is voor over een maand of 5 als mijn contract afgelopen is.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Mijn punt is dat men 20Mbit niet kan garanderenTrojan schreef:Ofwel heb je geen vdsl ofwel heb je minimum 16,5Mbit. Als je toch lager zit is het een teken dat er een storing op de lijn zit, maar dat op geen enkele manier te vergelijken met adsl waarbij men naargelang de afstand van de centrale op een lager profiel wordt gezet.
Al zou Dommel enkel aansluiten wanneer men 20Mbit zal halen kan dommel onmogelijk die 20Mbit garanderen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Ik geloof ook niet in die gegarandeerde snelheid.gr4vity schreef:Mijn punt is dat men 20Mbit niet kan garanderenTrojan schreef:Ofwel heb je geen vdsl ofwel heb je minimum 16,5Mbit. Als je toch lager zit is het een teken dat er een storing op de lijn zit, maar dat op geen enkele manier te vergelijken met adsl waarbij men naargelang de afstand van de centrale op een lager profiel wordt gezet.
Al zou Dommel enkel aansluiten wanneer men 20Mbit zal halen kan dommel onmogelijk die 20Mbit garanderen.
Maar op de dommel website maken ze er toch op die manier reclame over bij VDSL2
20 mbit gegarandeerde downloadsnelheid
1,5 mbit gegarandeerder upload
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Dit zegt dommel (speedconnect plus):
vast ip-adres!
20 mbps gegarandeerde downloadsnelheid
2 mbps gegarandeerde uploadsnelheid
onbeperkt downloadverkeer per maand
onbeperkt uploadvolume
Gegarandeerd is gegarandeerd, zo simpel is het. Bij de andere producten staat er duidelijk een vermelding dat de snelheid afhankelijk is van bepaalde factoren dewelke niet zijn opgenomen in speedconnect. Door geen 20 mbit te kunnen bieden veranderd dommel 1 van de kerneigenschappen van het product en gaat hierdoor in de fout (ook al ligt dit probleem eigenlijk bij belgacom)
vast ip-adres!
20 mbps gegarandeerde downloadsnelheid
2 mbps gegarandeerde uploadsnelheid
onbeperkt downloadverkeer per maand
onbeperkt uploadvolume
Gegarandeerd is gegarandeerd, zo simpel is het. Bij de andere producten staat er duidelijk een vermelding dat de snelheid afhankelijk is van bepaalde factoren dewelke niet zijn opgenomen in speedconnect. Door geen 20 mbit te kunnen bieden veranderd dommel 1 van de kerneigenschappen van het product en gaat hierdoor in de fout (ook al ligt dit probleem eigenlijk bij belgacom)
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Best dus een screenshotje nemen voor je bestelt. Je weet nooit dat ze het achteraf nog gaan aanpassen...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.