Sinds donderdag 04/03/2010 's morgens hebben we geen internet en belgacom TV niet meer.
Ineens werkte niets meer...
Na even te bellen naar de technische helpdesk, weten ze me te zeggen dat mijn abonnement stopgezet is.
Stopgezet?
Nadat ik mijn abonnement geupgrade heb naar VDSL met belgacom TV een maand geleden...
Wat ik zeer raar vind aangezien we producten bijgenomen hebben die gebonden zijn aan een jaarcontract.
Waarom zouden we dan alles gaan afsluiten ineens.
Soit, ze vertellen me op de technische dienst dat ze niet specifiek de reden weten en dat ik naar de klantendienst moet bellen om de details van opzegging te weten te komen.
Dus zogezegd, zo gedaan...
Daar komen we dus niet veel meer te weten, alleen dat we goede betalende klanten zijn.
Na een bezoek in de belgacom shop te Hasselt diezelfde dag krijgen we het zelfde te horen en dat onze producten
nog steeds actief zijn. Dus een zeer raar geval.
De medewerker van de belgacomshop doet een telefoontje naar de backoffice om meer te weten te komen en vertelde ons dat we opgebeld zouden worden voor meer informatie omtrent het probleem.
In de loop van de vrijdag krijgen we 3 telefoontjes van technische medewerkers, de laatste weet ons te vertellen dat door één of andere fout ons fictief telefoonnummer(aangezien we geen vaste telefoon meer hebben) dat gebruikt voor ons internet en belgacom TV niet meer aan ons klantennummer vasthangt maar verdwenen is. Nu blijkt dat dit werd toegekent aan een andere/nieuwe klant.
Ze beloofden ons dat ze vrijdagnamiddag ons zeker zouden terugbellen, maar we kregen geen telefoon van de persoon in kwestie die er mee bezig zou zijn.
We zijn nu al maandag namiddag en na een telefoontje met een medewerker van de helpdesk weten we nog altijd niets meer.
Het ticket dat aangemaakt werd is nog altijd in onderzoek en de medewerker van belgacom helpdesk wist ons niet meer te vertellen dan "ja" , "ik weet het mevrouw/meneer" en "ik heb het ticket nogmaals doorgestuurd".
Mijn vraag is hoe lang het moet duren vooralleer iemand bij belgacom dit gaat oplossen en hoe lang het duurt vooralleer ze een oplossing hebben?
Je gaat me toch niet vertellen dat het normaal is dat Belgacom iemand zolang zonder TV en internet kan laten zitten en toch moet betalen voor diensten die niet werken. Of binnen welke termijn moeten ze met een oplossing op de proppen komen en opgelost hebben?
Iemand een idee?
Afgesloten???
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik zou bellen en zeggen als je tegen morgen geen tv en internet hebt dat het niet meet hoeft !
Dat ge ondertussen contact hebt opgenomen met telenet en dat zei U woensdag kunnen komen aansluiten !
Wedden dat het niet lang meer zal duren .
Dat ge ondertussen contact hebt opgenomen met telenet en dat zei U woensdag kunnen komen aansluiten !
Wedden dat het niet lang meer zal duren .
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 18 keer
In het contract staat dat Belgacom zichzelf 24u de tijd geeft om alles te herstellen (op werkdagen). Na die 24u zal Belgacom jou een schadevergoeding uitbetalen (CN).
Formule voor berekening van schadevergoeding:
(aantal dagen panne na de eerste 24u op een werkdag) * (abonnementsgeld van BelgacomTv + Internet)
Dit moet u wel melden aan Belgacom dat u momenteel geen internet en tv hebt en wanneer de panne voorbij is dan moet u nog eens bellen en dan berekenen zij de schadevergoeding. Dit zal in uw geval dus aardig oplopen
Formule voor berekening van schadevergoeding:
(aantal dagen panne na de eerste 24u op een werkdag) * (abonnementsgeld van BelgacomTv + Internet)
Dit moet u wel melden aan Belgacom dat u momenteel geen internet en tv hebt en wanneer de panne voorbij is dan moet u nog eens bellen en dan berekenen zij de schadevergoeding. Dit zal in uw geval dus aardig oplopen
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ah ik dacht dat ik gelezen had in een contract bij niet herstelling binnen de 24u dat ge per dag 1 maand abo gratis kreeg
iphone 8+ : prox MUP
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 18 keer
Dat bedoel ik iddproximusboyke schreef:ah ik dacht dat ik gelezen had in een contract bij niet herstelling binnen de 24u dat ge per dag 1 maand abo gratis kreeg
Heb hier al 2x gebruik van gemaakt, maar twerkt op deze manier:
Ze maken een creditnota op van x aantal euro en dit is het bedrag dat je van hen tegoed hebt (die krijg je ook per post opgestuurd).
Wanneer er 2 weken later een factuur toekomt dan zal je zien dat die bedrag van jouw factuur is afgetrokken. Mocht de factuur kleiner zijn dan de CN dan wordt er nog eens een deel van jouw volgende factuur afgetrokken enz.