Beste,
Is er iemand die deze combinatie (vast ip) heeft ? Blijkbaar wordt je ge-downgrade naar ADSL2+ indien je deze optie aanvraagt ?
Belgacom I-Office option icm. VDSL2
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Dat moet ik ontkennen. Er zijn wel degelijk I-Office (Business pack met vast IP adres) op VDSL2. Ik weet niet waar je dat downgrade verhaal vandaan haalt.VOiD schreef:Beste,
Is er iemand die deze combinatie (vast ip) heeft ? Blijkbaar wordt je ge-downgrade naar ADSL2+ indien je deze optie aanvraagt ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Een kennis van mij heeft dit voorgehad deze week. Hij werd op ADSL2 gezet (komt vanaf VDSL) omdat hij de optie vast ip besteld had.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Heb me nog eens bevraagd en dit klopt volledig, foutje van mijVOiD schreef:Een kennis van mij heeft dit voorgehad deze week. Hij werd op ADSL2 gezet (komt vanaf VDSL) omdat hij de optie vast ip besteld had.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Quistnix,
En is er hier een reden voor ? Ik kan mij toch niet inbeelden dat dit een technisch probleem is vermits Dommel, EDPnet enz toch VDSL2 aanbieden met vast ip ?
Dus als je de optie I-Office besteld op een VDSL abbo dan krijg je naast een vast IP en extra download ipv. een hogere upload een lagere upload vermits je van VDSL naar ADSL2 wordt overgezet ?
Bizarre situatie toch wel.
En is er hier een reden voor ? Ik kan mij toch niet inbeelden dat dit een technisch probleem is vermits Dommel, EDPnet enz toch VDSL2 aanbieden met vast ip ?
Dus als je de optie I-Office besteld op een VDSL abbo dan krijg je naast een vast IP en extra download ipv. een hogere upload een lagere upload vermits je van VDSL naar ADSL2 wordt overgezet ?
Bizarre situatie toch wel.
Internet: EDPNet VDSL
-
- Elite Poster
klopt helemaal.
en dit heeft met de b-box2 ergens te maken.
vraag me geen details want die ken ik niet.
maar als ik mij niet vergis, komt er hier zeer binnenkort verandering in.
dus nog effe geduld
en dit heeft met de b-box2 ergens te maken.
vraag me geen details want die ken ik niet.
maar als ik mij niet vergis, komt er hier zeer binnenkort verandering in.
dus nog effe geduld
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.