zonet opgebeld door scarlet, een soort tevredenheidsenquete

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Chrischros
Member
Member

Ik werd zonet door Scarlet gebeld, een soort enquete: "bent u tevreden over scarlet,... zal u veranderen of zal u blijven? Ok ik zal in het dossier zetten dat u tevreden bent en bij Scarlet blijft."

What the F*ck????????
Is er nog iemand die dit telefoontje recent heeft gekregen of heeft het te maken met mijn acties op userbase en tik vzw?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Inderdaad. Het IP adres van onruststokers en ambetante-vragen-stellers wordt op regelmatige basis doorgegeven aan de verschillende providers. Zij gaan hiermee dan aan de slag en bellen deze mensen dan op om te vragen om een beetje te dimmen. Maar ik denk dat jij nog maar in de eerste fase zit waarin men onder het mom van een "tevredenheidsonderzoek" eerst controleert of je gewoon een troll bent of effectief ontevreden bent over hun diensten...

:wink:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Chrischros
Member
Member

jesus Big Brother has arrived.

Het is heel simpe:
afgelopen twee jaar relatief lange periodes van tevredenheid, een paar keer ontevreden geweest, maar al bij al veel minder problemen dan wat ik rond me heen hoorde van andere providers. En nu, sinds ik mijn aanvraag deed voor digitale televisie, kwamen de problemen. Als mijn snelheid terug in orde is kan ik stellen dat ik terug tevreden ben.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb gemerkt dat ze bij TIK Scarlet gecontacteerd hebben voor jouw probleem.

Los daarvan, bij ons (niet Scarlet, maar ICT-dienstverlenend bedrijf) wordt van elke geval wat geregistreerd is bij de helpdesk doorgegeven aan Giarte welke ad random mensen contacteert voor een tevredenheidsonderzoek. Ik neem aan dat Scarlet ook iets dergelijks doet (van Belgacom heb ik dat ook ooit gehad besef ik nu).
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Chrischros schreef:Ik werd zonet door Scarlet gebeld, een soort enquete: "bent u tevreden over scarlet,... zal u veranderen of zal u blijven? Ok ik zal in het dossier zetten dat u tevreden bent en bij Scarlet blijft."

What the F*ck????????
Is er nog iemand die dit telefoontje recent heeft gekregen of heeft het te maken met mijn acties op userbase en tik vzw?
acties?
Hoe? wat? waar?
welke acties?
:-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als je het écht wilt lezen: http://userba.se/1n6
Chrischros
Member
Member

hollebollegijs schreef:
Chrischros schreef:Ik werd zonet door Scarlet gebeld, een soort enquete: "bent u tevreden over scarlet,... zal u veranderen of zal u blijven? Ok ik zal in het dossier zetten dat u tevreden bent en bij Scarlet blijft."

What the F*ck????????
acties?
Hoe? wat? waar?
welke acties?
:-D

nou, ga es op tik vzw mijn topics lezen.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

sorry geen zin :-D
mijn weekend begint zo. :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Chrischros
Member
Member

LOL,
prettig weekend dan maar.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”