Ik meen hier gelezen te hebben dat in april, bij invoering van de nieuwe volumes, je gratis als BGC klant zal kunnen overschakelen van formule. Mijn vraag: kan ik dan ook gratis overschakelen naar generation of naar een pack?
Tot nu toe heb ik alles apart, met een korte voor winback. Dit is één euro duurder dan een pack maar een pack was tot nu toe altijd 50 € instapkost. Zou dit nu gratis kunnen?
Indien niet: zou ik gratis mijn Go kunnen inwisselen voor een Generation?
Ik heb momenteel iTalk + TV + Go.
Dank.
April = gratis overstappen van formule: Generation?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
een pack is nog altijd 50€ activatiekost.
Omdat mijn generation met 1.50€ de hoogt enging en dit een reden was om artikel 23 ntoe te passen heb ik gedreigd op te stappen en hebben ze mij vanaf 1 maart pack toegekend zonder kosten
ge moet echt het been stijf houden
Omdat mijn generation met 1.50€ de hoogt enging en dit een reden was om artikel 23 ntoe te passen heb ik gedreigd op te stappen en hebben ze mij vanaf 1 maart pack toegekend zonder kosten
ge moet echt het been stijf houden
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Was 't pakket dan voor jou zo voordeliger? Hoeveel moest jij dan betalen voor generation internet?
Heb momenteel 't volgende;
telefonie 18,40€
generation internet 30,15 (en vanaf 15/12/2010 35,15€)
Totaal van 48,55€ (of 53,55€ vanaf december)
Nu overstappen naar een pakket zou me nu direct al om en beide 12 € extra kosten.
Ze hebben alleszins m'n downloadlimiet aangepast naar 175 Gb, maar de snelheid werd niet aangepast. Klopt het dat men momenteel ook gratis kan overstappen naar VDSL2 (mits enig drukwerk bij commerciële dienst)?
Heb momenteel 't volgende;
telefonie 18,40€
generation internet 30,15 (en vanaf 15/12/2010 35,15€)
Totaal van 48,55€ (of 53,55€ vanaf december)
Nu overstappen naar een pakket zou me nu direct al om en beide 12 € extra kosten.
Ze hebben alleszins m'n downloadlimiet aangepast naar 175 Gb, maar de snelheid werd niet aangepast. Klopt het dat men momenteel ook gratis kan overstappen naar VDSL2 (mits enig drukwerk bij commerciële dienst)?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ja je kan overstappen en gewoon zeggen dat je gratis een bbox wilt om de beloofde snelheden te halen.
In een pack is de tv gratis maar er bestaat geen pack met generation, omdat generation al zo goedkoop is.
In een pack is de tv gratis maar er bestaat geen pack met generation, omdat generation al zo goedkoop is.
iphone 8+ : prox MUP
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Klein vraagje als ik zou overstappen naar generation internet, krijg ik dan vdsl of adsl?
Volgens de belgacom site kan ik 2 hdtvs aansluiten
Volgens de belgacom site kan ik 2 hdtvs aansluiten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
je kunt ook geen digitale televisie in je pack nemen als je geen "proximus" of "classic" lijn hebt...
een "no fixed line" of "discovery" lijn helpt niet...
mocht ik dus opeens proximus klant worden of 20 euro ipv 10 euro betalen per maand voor telefonie;
dan had ik wel de gratis digitale televisie decoder... t'is maar wat je wilt betalen
een "no fixed line" of "discovery" lijn helpt niet...
mocht ik dus opeens proximus klant worden of 20 euro ipv 10 euro betalen per maand voor telefonie;
dan had ik wel de gratis digitale televisie decoder... t'is maar wat je wilt betalen