Belgacom telefonie + belgacom tv + scarlet no limit

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
YcKe
Starter
Starter

Beste,

Vandaag is er een verkoper van Belgacom langs gekomen, deze beweerde dat de combinatie scarlet no limit in combinatie met het pakket belgacom telefonie en tv mogelijk is.
Nu lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk... Er zouden volgens hem enkel 2 verschillende modems geplaats worden. 1 voor belgacom en 1 voor scarlet.

De suggestie scarlet one hoef ik niet :-). Ik doe het zo om dat de no limit noodzakelijk is voor mij ;-).

Greetz YcKe
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

YcKe schreef:Beste,

Vandaag is er een verkoper van Belgacom langs gekomen, deze beweerde dat de combinatie scarlet no limit in combinatie met het pakket belgacom telefonie en tv mogelijk is.
Nu lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk... Er zouden volgens hem enkel 2 verschillende modems geplaats worden. 1 voor belgacom en 1 voor scarlet.

De suggestie scarlet one hoef ik niet :-). Ik doe het zo om dat de no limit noodzakelijk is voor mij ;-).

Greetz YcKe
Dat is mogelijk. Dan komen ze uw boeltje installeren op twee verschillende koperparen.

Op paar 1 komt dan No Limit + raw copper of vaste lijn 1
Op paar 2 komt BGC TV + vaste lijn 2

Maar 't is goedkoper als je One neemt, ipv alles uit elkaar.
YcKe
Starter
Starter

M.a.w. op 2 verschillende telefoonlijnen? (2 verschillende telefoonr's)
SCarlet one is spijtig genoeg geen optie :-(.
Het internet verbruik ligt te hoog daarvoor ...
De man beweerde dat er maar 1 lijn zou nodig zijn? Dat is toch onmogelijk als er 2 verschillende adsl/vdsl2 signalen moeten binnenkomen?

Greetz YcKe
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

ik heb er een topic over gestart, en er zijn mensen die hun unlimited gewoon overdragen naar hun one hoor.

Benieuwd of ze het daadwerkelijk op één paar installeren.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
YcKe
Starter
Starter

Om het zeker te weten ga ik morgen naar belgacom zelf om het na te vragen.
Als ik meer weet laat ik iets weten.

Greetz YcKe
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”