speedpack
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
HOI,
Ik overweeg een speedpack te nemen bij dommel en vroeg me af of iemand recent ook een speedpack heeft genomen en mij eventueel kan zeggen hoelang het duurd tussen betaling en upgrade snelheid.
grtz
Ik overweeg een speedpack te nemen bij dommel en vroeg me af of iemand recent ook een speedpack heeft genomen en mij eventueel kan zeggen hoelang het duurd tussen betaling en upgrade snelheid.
grtz
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Allez blijkbaar niemand die nog speedpack neemt zal ik dan maar de gok wagen en bestellen vdsl2 is te duur bij dommel en naar belgacom of telenet wil ik niet terug gaan.
Dus op goed geluk .
Mocht er toch iemand de stap gezet hebben jongst leden hoor en zie ik het hier wel.
grtz yama
Dus op goed geluk .
Mocht er toch iemand de stap gezet hebben jongst leden hoor en zie ik het hier wel.
grtz yama
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik heb indertijd ook een speedpack besteld, en als ik mij goed herinner was dat op één week in orde.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
inderdaad op een goede week in orde.
Had ik ook met mijn netconnect plus in het begin.
Had ik ook met mijn netconnect plus in het begin.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Nu ff gebeld ook direkt binnen wow vriendelijke persoon aan de tel ,ff gevraagd wanneer de speedpack wordt gedaan zei de man det het op actief stond dus normaal zou ik op max 12 staan.
Maar bij check modem sta ik nog op 6 mbps dus ik dit gemeld heeft die persoon mij verteld dat hij het ging doormelden om het zo spoedig mogelijk inorde te brengen.
Hopelijk zijn ze van hun woord want duurt toch wa lang in mijn ogen.
grtz yama
Maar bij check modem sta ik nog op 6 mbps dus ik dit gemeld heeft die persoon mij verteld dat hij het ging doormelden om het zo spoedig mogelijk inorde te brengen.
Hopelijk zijn ze van hun woord want duurt toch wa lang in mijn ogen.
grtz yama
Hier ook speedpack besteld nu al bijna 2 maand en nog steeds niks tickets worden gesloten.
Enig antwoord dat ik kreeg op de vraag wanneer het zo spoedig mogelijk wordt in orde gebracht en als het nog deze week zal gebeuren is dit .
Geachte,
Het wordt zo spoedig mogelijk geactiveerd, we verzekeren niets.
pffff
Enig antwoord dat ik kreeg op de vraag wanneer het zo spoedig mogelijk wordt in orde gebracht en als het nog deze week zal gebeuren is dit .
Geachte,
Het wordt zo spoedig mogelijk geactiveerd, we verzekeren niets.
pffff
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
maar de facturatie is wel al in orde zeker?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Yep das betaald idd.
Denk dat ik bij volgende proforma faktuur ook ff mailtje zal zenden in de zin van :Ik zal zo spoedig mogelijk betalen maar ik verzeker niks .
Maar de ouwere klanten staan idd niet op de eerste plaats blijkbaar .
Denk dat ik bij volgende proforma faktuur ook ff mailtje zal zenden in de zin van :Ik zal zo spoedig mogelijk betalen maar ik verzeker niks .
Maar de ouwere klanten staan idd niet op de eerste plaats blijkbaar .
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Wees er maar zeker van dat ze er dan wel snel bij zullen zijn om u af te sluiten.steveo schreef:Denk dat ik bij volgende proforma faktuur ook ff mailtje zal zenden in de zin van :Ik zal zo spoedig mogelijk betalen maar ik verzeker niks .
Eigenlijk zijn zulke praktijken schandalig, hopelijk lopen ze snel met hun hoofd tegen een muur en zien ze in dat ze zo niet voor kunnen blijven doen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Ja allez hier anders nooit problemen tegengekomen met dommel zelfs na bestelling van de boostpak toen direkt inorde .
Nu ja dat ze na je betaling het niet direkt inorde kunnen doen kan ik wel begrijpen maar zolang wachten is idd erover .
Hoop alleen in mijn geval die persoon die ik aan de tel had de waarheid spreekt en dat het een hogere prioriteit aan wordt gegeven.
Want spreek dan voor mij op crm staat speedpack actief heb wel antw gekregen dat lijn goed was en ik op 6mbps wordt gezet maar daar stond ik al op dus ja toen direkt gemeld dan niks meer .
Toen gebeld en dus dit antw gekregen ,w8 nog een week en dan terug in de aanval.
Nu ja dat ze na je betaling het niet direkt inorde kunnen doen kan ik wel begrijpen maar zolang wachten is idd erover .
Hoop alleen in mijn geval die persoon die ik aan de tel had de waarheid spreekt en dat het een hogere prioriteit aan wordt gegeven.
Want spreek dan voor mij op crm staat speedpack actief heb wel antw gekregen dat lijn goed was en ik op 6mbps wordt gezet maar daar stond ik al op dus ja toen direkt gemeld dan niks meer .
Toen gebeld en dus dit antw gekregen ,w8 nog een week en dan terug in de aanval.
-
- Pro Member
- Berichten: 310
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
- Locatie: Dilsen
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
reboot uwe modem/router eens, soms kan dat ook helpen.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Heb nog nooit in mijn leven mijn modem zoveel gereboot dus ja dat zijn nog steeds mijn lijnwaarden.
DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: G.dmt
DSL Path Mode: Fast
Downstream Rate: 6144 kbps
Upstream Rate: 640 kbps
Downstream Margin: 19 db
Upstream Margin: 16 db
Downstream Line Attenuation: 27 db
Upstream Line Attenuation: 6.5 db
Downstream Transmit Power: 11 db
Upstream Transmit Power: 5 db
dus zoals ge ziet nog altijd op 6mbps.
DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: G.dmt
DSL Path Mode: Fast
Downstream Rate: 6144 kbps
Upstream Rate: 640 kbps
Downstream Margin: 19 db
Upstream Margin: 16 db
Downstream Line Attenuation: 27 db
Upstream Line Attenuation: 6.5 db
Downstream Transmit Power: 11 db
Upstream Transmit Power: 5 db
dus zoals ge ziet nog altijd op 6mbps.
-
- Pro Member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
- Locatie: Eiverbeu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Pff , speedpack ... ik ben het mijne kwijt door te verhuizen.
VOor de verhuis had ik een schatting van de sync-snelheid op het nieuwe adres aangevraagd en kreeg daar als antwoord op : "tussen 6 en 9mbit"
Na de verhuis blijkt er helemaal geen ADSL2 aanwezig te zijn ... heel vervelend , vooral omdat ik die activatie toen € 99 heb betaald.
(Zonder ADSL2 kan je maar tot 4,6mbit hebben)
Switch naar VDSL voor dezelfde prijs als een nieuwe gebruiker is onmogelijk , geen commerciële beslissing , dat doen ze niet. (ik werk zelf in Retail en in zo'n geval doe je dan bij de meeste bedrijven net iets extra voor je klant omdat je zelf een fout gemaakt hebt ...)
De verhuis op zich was al vrij problematisch maar ik ben elke keer consequent blijven bellen ipv tickets te maken en dat helpt precies.
Aan de telefoon kunnen ze je niet zo makkelijk negeren en zijn ze verplicht om een antwoord te geven.
VOor de verhuis had ik een schatting van de sync-snelheid op het nieuwe adres aangevraagd en kreeg daar als antwoord op : "tussen 6 en 9mbit"
Na de verhuis blijkt er helemaal geen ADSL2 aanwezig te zijn ... heel vervelend , vooral omdat ik die activatie toen € 99 heb betaald.
(Zonder ADSL2 kan je maar tot 4,6mbit hebben)
Switch naar VDSL voor dezelfde prijs als een nieuwe gebruiker is onmogelijk , geen commerciële beslissing , dat doen ze niet. (ik werk zelf in Retail en in zo'n geval doe je dan bij de meeste bedrijven net iets extra voor je klant omdat je zelf een fout gemaakt hebt ...)
De verhuis op zich was al vrij problematisch maar ik ben elke keer consequent blijven bellen ipv tickets te maken en dat helpt precies.
Aan de telefoon kunnen ze je niet zo makkelijk negeren en zijn ze verplicht om een antwoord te geven.
Floris Bakker for president!
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dat is normaal zelfs niet nodig. Van zodra men de snelheid verhoogt zal de modem zijn synchro verliezen en automatisch hersynchroniseren.Silver_Rain schreef:reboot uwe modem/router eens, soms kan dat ook helpen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Nogmaals eens gebeld zijn ze nog eens gaan bekijken en de man van technische dienst vond het raar dat het nog niet gebeurd is .
Ik zei ik ook, ging nu nog eens navragen en vragen om zo snel mogelijk .
Zal mijn geduld nog wat op de proef laten maar begint toch een beetje lang te duren allemaal.
Ik zei ik ook, ging nu nog eens navragen en vragen om zo snel mogelijk .
Zal mijn geduld nog wat op de proef laten maar begint toch een beetje lang te duren allemaal.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
geduld is een schone deugd yama ... alleen jammer dat je al 'n kleine maand voor niets aan het betalen bent (in jouw geval zou ik de activatiedatum van dat pack achteraf laten corrigeren)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
jaja maar ben ook niet alleen hier thuis en moet zeggen als er ene heel de tijd vraagt van en ist inorde dan slaat dat ongeduld rap over.
En mochten ze toen bij de lijncheck mij dan direktop 12 max hebben gezet in plaats van u lijn is ok u staat nu op 6mbps waar ik notabene als op stond zou het allang zijn opgelost en ik nu niet meer en meer ontevredenaan het worden ben.
Want ja ticket staat open en buiten mijn inbreng op de tickets is het stil dus ja wat wil je.
En mochten ze toen bij de lijncheck mij dan direktop 12 max hebben gezet in plaats van u lijn is ok u staat nu op 6mbps waar ik notabene als op stond zou het allang zijn opgelost en ik nu niet meer en meer ontevredenaan het worden ben.
Want ja ticket staat open en buiten mijn inbreng op de tickets is het stil dus ja wat wil je.
-
- Premium Member
- Berichten: 484
- Lid geworden op: 18 jan 2010, 16:56
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 41 keer
Als je met NetConnect over BGC netwerk een hoger profiel dan 6Mbps. wenst vrees ik dat Belgacom het niet toelaat met line attenuation van 27dB. Ze hanteren namelijk veel hogere criteria dan wat technisch haalbaar is voor ADSL2+door yama op 23 maart 2010, 21:00
Heb nog nooit in mijn leven mijn modem zoveel gereboot dus ja dat zijn nog steeds mijn lijnwaarden.
DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: G.dmt
DSL Path Mode: Fast
Downstream Rate: 6144 kbps
Upstream Rate: 640 kbps
Downstream Margin: 19 db
Upstream Margin: 16 db
Downstream Line Attenuation: 27 db
Upstream Line Attenuation: 6.5 db
Downstream Transmit Power: 11 db
Upstream Transmit Power: 5 db
dus zoals ge ziet nog altijd op 6mbps.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Ja wel moeten ze het dan zeggen want ik zat al op 6 mbps die dan gratis was uitgevoerd en dus nu kon ik volgens hun site naar max 12 mbps dus ik heb betaald omdan iets te hebben dat ik al had .
Das wa teveel van het goede dan.
Als dat zo zou zijn moeten ze het dan melden enig wat ik krijg is het wordt zo spoedig mogelijk gedaan aan de telefoon en op de ticket niks nada van antwoord .
Das wa teveel van het goede dan.
Als dat zo zou zijn moeten ze het dan melden enig wat ik krijg is het wordt zo spoedig mogelijk gedaan aan de telefoon en op de ticket niks nada van antwoord .
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
wie weet wat brengt de paashaas dit jaar....... speed.....yama schreef:allez we gaan nog een beetje op de tandjes bijten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ja, ze zijn u hier wel mooi aan het lijntje aan het houden... en dat allemaal voor wat speed.......yama schreef:allez tis weer een week verlaat dus bij deze nog altijd geen speedpack jongens jongens dommel gaat weer meer en meer de dieperik in met hun service
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
idd ook ik heb de reden gekregen dat er orders zijn vast gelopen en dat de reden was dat het nog niet gebeurd is .
Dus zei ik dat het normaal verleden week zou moeten gebeurd zijn en toen ff stil en dus nu moet het volgende week dus weer wachten.
En niet gebeurd terug bellen.(wat ik wel weer verwacht of moet er een mirakel gebeuren )
Als er iets is die positief is dat de keren ik heb gebeld ik direkt binnen geraakt ben maar das dan ook het ene positief aan heel het geval.
Dus zei ik dat het normaal verleden week zou moeten gebeurd zijn en toen ff stil en dus nu moet het volgende week dus weer wachten.
En niet gebeurd terug bellen.(wat ik wel weer verwacht of moet er een mirakel gebeuren )
Als er iets is die positief is dat de keren ik heb gebeld ik direkt binnen geraakt ben maar das dan ook het ene positief aan heel het geval.
Hier is het ook niks nog wordt inderdaad erger en erger bij dommel terug.
Zag wel op hun site dat ze personeel zoeken, is er daar een leegloop?
Want met wat ik hier allemaal lees niet echt meer de firma om in alle collegialiteit te werken met de leuze de klant centraal als ze al niet genoeg personel hebben.
Of eigenlijk nooit echt gehad.
Maar morgen is het weer maandag dus zullen we ook maar weer zien of er wat speed is bijgekomen pfff.
Zag wel op hun site dat ze personeel zoeken, is er daar een leegloop?
Want met wat ik hier allemaal lees niet echt meer de firma om in alle collegialiteit te werken met de leuze de klant centraal als ze al niet genoeg personel hebben.
Of eigenlijk nooit echt gehad.
Maar morgen is het weer maandag dus zullen we ook maar weer zien of er wat speed is bijgekomen pfff.
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Het is misschien ook niet altijd de schuld van Dommel. Ik ben bij Mobistar ook sinds 29/03 aan het wachten op een upgrade van ADSL naar ADSL2+ ...
edit: correctie: mijn lijn is ondertussen ge-upgraded (14/04)
edit: correctie: mijn lijn is ondertussen ge-upgraded (14/04)
Laatst gewijzigd door Dfrog 14 apr 2010, 12:40, in totaal 1 gewijzigd.
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Ok als dit effectief zo is kunnen ze het dan aan de tel zeggen maar wat ik nu iedere keer krijg was 1 ze zijn er mee bezig volgende week komt het inorde
2lopen ze achter maar volgende week komt het inorde
3.is er iets misgelopen en zijn er wat orders vastgelopen het wordt volgend week dus deze week in orde gebracht.
Dus ja moet toegeven ik ben benieuwd wat het volgende is dat ik zal horen.
2lopen ze achter maar volgende week komt het inorde
3.is er iets misgelopen en zijn er wat orders vastgelopen het wordt volgend week dus deze week in orde gebracht.
Dus ja moet toegeven ik ben benieuwd wat het volgende is dat ik zal horen.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
als't zo is moeten ze er voor uitkomen en de klant informeren, en ze niet aan het lijntje houden.... want facturatie die was van dag één geüpdatetDfrog schreef:Het is misschien ook niet altijd de schuld van Dommel. Ik ben bij Mobistar ook sinds 29/03 aan het wachten op een upgrade van ADSL naar ADSL2+ ...
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
xenne schreef:als't zo is moeten ze er voor uitkomen en de klant informeren, en ze niet aan het lijntje houden.... want facturatie die was van dag één geüpdatetDfrog schreef:Het is misschien ook niet altijd de schuld van Dommel. Ik ben bij Mobistar ook sinds 29/03 aan het wachten op een upgrade van ADSL naar ADSL2+ ...
idd zo denk ik er ook over mocht dit de reden zou ik niet blij zijn maar is dan opzich iets.
Dan te horen van komt in orde wanneer het bijlange niet in orde komt .
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
bon weer gebeld en het antwoord deze keer is: ze zijn ermee bezig tegen eind volgende weekeinde zal het in orde zijn.
Ik :euch dat zegt u dus al heel de tijd dat het eind deze week zal gebeuren en ik zie niks bel dan terug en u zegt weer hetzelfde.
dommel: ja ze zijn er mee bezig
ik: wordt ik verwittigd
dommel: nee u zal het merken aan uw snelheid
ik:ok maar dat zegt u iedere keer maar ik zie niks .
ik:Dus u verwittigd niet(beetje aandringen)
dommel:nee u zult het merken
ik :ok zal wachten maar geloof er bitter weinig van
dommel: ok prettige dag *klik*
Op naar volgende week voor wie weet een nieuwe aflevering van de speedpack soap
Ik :euch dat zegt u dus al heel de tijd dat het eind deze week zal gebeuren en ik zie niks bel dan terug en u zegt weer hetzelfde.
dommel: ja ze zijn er mee bezig
ik: wordt ik verwittigd
dommel: nee u zal het merken aan uw snelheid
ik:ok maar dat zegt u iedere keer maar ik zie niks .
ik:Dus u verwittigd niet(beetje aandringen)
dommel:nee u zult het merken
ik :ok zal wachten maar geloof er bitter weinig van
dommel: ok prettige dag *klik*
Op naar volgende week voor wie weet een nieuwe aflevering van de speedpack soap
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hou ons vooral op de hoogte yama... u bent een geduldig man/vrouwyama schreef:Op naar volgende week voor wie weet een nieuwe aflevering van de speedpack soap
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect