Ik heb momenteel Belgacom Internet Favorite met het 20 mbps profiel. Ik gebruik momenteel de 5 naar 6 polige splitter en heb een maximum snelheid van 12 mbps. Als ik het aansluitpunt aanpas naar een volwaardige ntp2007 zou ik dan een snellere snelheid hebben?
Dit kom ik tegen in de Javascript test op dit forum:
Belgacom VDSL2 snelheid
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Hm raar, jij hebt wel een 20 mbps profiel (sync speed)
Iedergeval, je lijn is snel genoeg, dus ofwel met je eens je PPP verbinding herstarten ofwel is het bij jouw nog niet aangepast.
Iedergeval, je lijn is snel genoeg, dus ofwel met je eens je PPP verbinding herstarten ofwel is het bij jouw nog niet aangepast.
Hoe kan ik m'n PPP verbinding herstarten? Is dit gewoon de modem uit en aan zetten?qless schreef:Hm raar, jij hebt wel een 20 mbps profiel (sync speed)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dat werkt ook jaRacingboy schreef:Hoe kan ik m'n PPP verbinding herstarten? Is dit gewoon de modem uit en aan zetten?qless schreef:Hm raar, jij hebt wel een 20 mbps profiel (sync speed)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Nope, als dat niet goed zou zijn had je of geen internet, of max 9 of 14 mbps profielRacingboy schreef:Heeft dus niets te maken met de 5 naar 6 polige splitter?