Play Off Pass:
40 EUR om de 56 wedstrijden van play-offs 1 en 2 te volgen.
Interessant.
Play Off Pass
-
- Elite Poster
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Als je een 'My Club' abbo hebt, kan je toch nog de play-off matchen van jouw club bekijken, mag ik hopen?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
tuurlijk.Maglor schreef:Als je een 'My Club' abbo hebt, kan je toch nog de play-off matchen van jouw club bekijken, mag ik hopen?
alhoewel, de 'my club anderlecht' wordt vanaf volgend seizoen geseponeerd wegens te weinig interesse
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bah zoveel is er niet veranderd, de play off pass bestaat dit jaar ook - kost nog steeds éénmalig €40 euro en je er alle matchen mee bekijken van Play Offs 1, 2 en 3 (hoeveel wedstrijden dat zijn mag je zelf uitrekenen)
wat betreft dat my club abo, dit is inderdaad een maandelijks bedrag... maar ik weet niet of ze dit per voetbalseizoen bekijken of dat dit gewoon een jaar blijft doorlopen... kan me moeilijk voorstellen dat je €10 betaald als de competitie stil ligt?
wat betreft dat my club abo, dit is inderdaad een maandelijks bedrag... maar ik weet niet of ze dit per voetbalseizoen bekijken of dat dit gewoon een jaar blijft doorlopen... kan me moeilijk voorstellen dat je €10 betaald als de competitie stil ligt?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect