Sinds enkele dagen werkt de automatische update-functie van Norton antivirus niet meer. (geldigheidsdatum 19/07/2004)
Manueel kunnen de updates wel binnengehaald worden.
Heb Norton antivirus al verwijderd (via configuratiescherm,software,... en ook met een tool van Symantec) en opnieuw geïnstalleerd > zonder resultaat
Automatische LiveUpdate bij de instellingen staat uiteraard op "aan"
Bij Symantec was er nog een andere manier om dit (blijkbaar bij hun gekend) probleem op te lossen = een bepaalde map leegmaken en een bestandje downloaden en dit dan terug in die map kopiëren : helpt dus ook niet.
Het gaat wel over een pc waar Win '98 is ge-upgrade naar Win XP > weet niet dat het er iets mee te maken heeft want deze upgrade is bijna één jaar geleden gebeurd en de automatische update heeft tot voor een paar dagen perfect gewerkt.
automatische update Norton antivrus 2003
stond die norton er reeds voor de update op ??
Dan zou het eventueel hier kunnen aan liggen.
Ik moet zeggen dat ik met upgraden van windows 98 en 2000 naar windows xp bijna altijd problemen heb.
Ik raad dit steeds af.
Soms werkt het wel maar als je dan achteraf er nog wat software bijzet en of verwijderd beginnen de problemen en werkt het niet meer zoals het hoort.
Dit is mijn ondervinding
Misschien zijn er hier andere mensen met betere ervaringen
Dan zou het eventueel hier kunnen aan liggen.
Ik moet zeggen dat ik met upgraden van windows 98 en 2000 naar windows xp bijna altijd problemen heb.
Ik raad dit steeds af.
Soms werkt het wel maar als je dan achteraf er nog wat software bijzet en of verwijderd beginnen de problemen en werkt het niet meer zoals het hoort.
Dit is mijn ondervinding
Misschien zijn er hier andere mensen met betere ervaringen
Welke ADSL heb je? ADSL Go ofwel ADSL Plus?, indien je Plus hebt heb je recht op een gratis versie van Internet Security en Antivirus.
Voor je echter de versie 2004 kunt installeren, dien je eerst de versie 2003 te verwijderen volgens de aanwijzingen welke meegeleverd worden in die nieuwe versie.
Je moet namelijk door gebruik te maken van de CD van de versie 2003 de un-install uitvoeren van die oude versie.
Pas dan kun je de nieuwe versie 2004 installeren.
Greetz![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Voor je echter de versie 2004 kunt installeren, dien je eerst de versie 2003 te verwijderen volgens de aanwijzingen welke meegeleverd worden in die nieuwe versie.
Je moet namelijk door gebruik te maken van de CD van de versie 2003 de un-install uitvoeren van die oude versie.
Pas dan kun je de nieuwe versie 2004 installeren.
Greetz
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Afbeelding](http://upload.userbase.be/upload/bar_userbasemoderator.png)