onbeperkt = 500GB

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
lucky99
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 dec 2008, 22:46

ik heb al spijt dat ik van generation naar plus(intense ) ben overgestapt want met zo een onbeperkt heb ik wel niet gerekend ; ja we kunnen wel per 20 GB bij nemen en dit gratis maar dat zal dan ook niet veel mer zijn vooral eer ze u vratgen minder te vrebruiken.
zie hier op nieuwe 'belgacom boost ' pagina

Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
lucky99
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 dec 2008, 22:46

sorry voor schrijf fout
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hm, gekke oplossing ja. Maar door dat systeem vermijd je wel dat je als klant kan zeggen "oeps, ik wist niet dat ik er 500 GB doorheen gejaagd heb!"
lucky99
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 dec 2008, 22:46

denk u dat u zal aan 500 Gb geraken per 20GB aan volledige snelheid en geen eerdere opmerking gaat krijgen ?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

eigenlijk hadden ze dan moeten zeggen fair use ipv onbeperkt. ik vind het een beetje valse reclame. Het interesseert me niet welke intenties ze hadden of hebben, neem het woord onbeperkt dan ook niet in de mond.
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Dan hadden ze moeten zeggen dat de limiet 200 Gb is, vuil spel van Belgacom!
patman
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 dec 2005, 11:44

Wat kunnen ze eigelijk doen als je gewoon blijft downloaden ?

Vragen dat je minder volume moet verbruiken... En dan nog een keer vragen ?
En dan ? Abbonnement opzeggen ?
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

patman schreef:Wat kunnen ze eigelijk doen als je gewoon blijft downloaden ?

Vragen dat je minder volume moet verbruiken... En dan nog een keer vragen ?
En dan ? Abbonnement opzeggen ?
Smalband tot je terug onder het 'gemiddelde' zit :lol:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Het IS fair use. Alleen is die term hier onbekend (behalve bij userbase-publiek natuurlijk)
Gemiddeld gebruik als limiet aanhouden kan niet, je zou uiteindelijk het nulpunt gaan benaderen...
Gemiddeld x2 kan bijvoorbeeld wél aangehouden, maar: het is giswerk wat ze uiteindelijk aanhouden.
De limiet is in elk geval niet 200 GB, maar meer.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Op welke site zien jullie dit eigenlijk staan?
Ik vind het niet in elk geval.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Het is de oplossing die BGC gevonden heeft voor onbeveiligde draadloze netwerken die zouden misbruikt worden. En op zich vind ik het nog niet eens zo'n slechte oplossing!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ze hebebn duidelijk gezegd dat ze zeker meer is dan 250 GB met een knipoog naar telenet.
Telenet gaat van 250GB naar onbeperkt dus veel meer !
Dan kan ik me niet inbeelden dat belgacom zal onderdoen voor telenet.
Ik meen me ook te herrineren dat 100GB 9.99€ zou kosten dus denk ik niet dat ge met 56€ minder zult krijgen dan een generation 30€+10€optie dus 175GB + 100GB
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Het is van begin af aan vermeldt dat hun onbeperkt gelijk is aan een fup. Er is helemaal geen prake van valse reclame.

En wees nu toch eens blij dat we deze richting uit gaan, belgacom heeft laten weten dat minstens 250gb mogelijk ging zijn, dat is toch een enorme stap in de goede richting? Telenet krijgt ook een fup, het valt allemaal nog af te wachten hoe ze dit gaan hanteren. Ze doen dit in eerste instantie om zich in te dekken tegen misbruik.

En zoals proximusboyke hierboven zegt zal de limiet waarschijnlijk nog een pak hoger liggen.

Als je al boven de 250-300gb per maand zit betwijfel ik ten zeerste of dat allemaal nog legaal is, zelfs met de huidige legale diensten voor handen lijkt mij dat vrij onmogelijk (tenzij je er mee 'smost') maar dat is een andere discussie natuurlijk.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

lucky99 schreef: Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
LOL :lol:

Hier serieus zitten downloaden(uitzonderlijk): 800GB gedownload het eerste deel van deze maand (zonder onderbeeking door volumepacks uiteraard).
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

lucky99 schreef:ik heb al spijt dat ik van generation naar plus(intense ) ben overgestapt want met zo een onbeperkt heb ik wel niet gerekend ; ja we kunnen wel per 20 GB bij nemen en dit gratis maar dat zal dan ook niet veel mer zijn vooral eer ze u vratgen minder te vrebruiken.
zie hier op nieuwe 'belgacom boost ' pagina

Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
dit is pure onzin wat je hier vertelt.
je probeert Belgacom gewoonweg zwart te maken terwijl er daar geen enkele reden toe is.

het volume is onbeperkt. Het is inderdaad FUP dat zal toegepast worden, maar dat betekent dat klanten die regelmatig veel downloaden op korte termijn , gewoon een bericht krijgen van Belgacom. Meer niet. En eer iemand afgesloten wordt, zal er veel moeten gebeuren.
En wat is teveel? Geen idee. Dat zal de toekomst misschien moeten uitmaken.
Trouwens, als je twijfelt, zijn er nog alternatieve aanbiedingen bij andere providers maar of nu beter zijn, laat ik in het midden.

Trouwens zijn er altijd klagers en zagers ivm Belgacom. Nu heeft Belgacom eens een zeer goede zet gedaan (en er volgt nog meer in 2010) en nog zijn er ontevreden personen. Ik denk dat voor deze personen wie wat ook doet, ze zijn nooit tevreden. Is eigenlijk heel erg, vind ik.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

lucky99 schreef:ik heb al spijt dat ik van generation naar plus(intense ) ben overgestapt want met zo een onbeperkt heb ik wel niet gerekend ; ja we kunnen wel per 20 GB bij nemen en dit gratis maar dat zal dan ook niet veel mer zijn vooral eer ze u vratgen minder te vrebruiken.
zie hier op nieuwe 'belgacom boost ' pagina

Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
Bron? Op de personferentie was duidelijk sprake dat tot 250GB geen probleem is. En het was in den beginne al aangekondigd als FUP.

Paniekzaaier?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

TomG schreef:
lucky99 schreef:ik heb al spijt dat ik van generation naar plus(intense ) ben overgestapt want met zo een onbeperkt heb ik wel niet gerekend ; ja we kunnen wel per 20 GB bij nemen en dit gratis maar dat zal dan ook niet veel mer zijn vooral eer ze u vratgen minder te vrebruiken.
zie hier op nieuwe 'belgacom boost ' pagina

Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
Bron? Op de personferentie was duidelijk sprake dat tot 250GB geen probleem is. En het was in den beginne al aangekondigd als FUP.

Paniekzaaier?
ik snap het probleem niet. Je mag GRATIS volumeblocks bijbestellen. So whats up?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

hollebollegijs heeft volledig gelijk.
Zoals ik ook vroeger al zei het gaat voor bepaalde mensen nooit goed zijn, je ziet dat vij proximus ook.
De tarieven mogen nog om 0 gezet worden er gaan dan mensen zagen om geld toe te krijgen.
Dankzij belgacom kan er nu fup gedownload worden , all het aan de mensen van mechelen lag was het er zeker nog niet.
Het mooiste bewijs is er met hun dure fibernet zoveel geld en ze gingen er nog een limiet opsteken.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

DANKZIJ Belgacom?

Hum, dat is wat ze noemen de waarheid geweld aandoen, voor particulieren was er al eerder FUP te verkrijgen en beterkoop dan wat BGC vraagt.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik denk dat het duidelijk is wat proxi bedoelt.
Dankzij Belgacom (wat antwoord was op telenet) werd FUP aan grote massa voorgesteld.
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Bof, het was zeker niet bedoeld om Belgacom af te katten maar FUP was al bekend bij diegenen die er nood aan hadden, die dankzij was er voor mij dan ook teveel aan, en ik moest er ongewild mee lachen.

Ik vind het trouwens wel een leuke evolutie.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

proximusboyke schreef:hollebollegijs heeft volledig gelijk.
Zoals ik ook vroeger al zei het gaat voor bepaalde mensen nooit goed zijn, je ziet dat vij proximus ook.
De tarieven mogen nog om 0 gezet worden er gaan dan mensen zagen om geld toe te krijgen.
Dankzij belgacom kan er nu fup gedownload worden , all het aan de mensen van mechelen lag was het er zeker nog niet.
Het mooiste bewijs is er met hun dure fibernet zoveel geld en ze gingen er nog een limiet opsteken.
Je mag zeggen wat je wilt, maar het was niet Belgacom hun eerste intentie om FUP te implementeren. Dit was een duidelijk tegenreactie op TN hun fibernet. Omdat BC niet kan concurreren op gebied van snelheid, heeft men op andere punten moeten concurreren. Prijs laten zaken = "not done".

Zodus, als je technische iemand wilt bedanken, is het in feite Telenet, met hun Fibernet aan te kondigen, hebben ze ineens een paniek reactie bij Belgacom gerealiseerd. Wat dan weer een tegen paniek reactie bij Telenet realiseerde. En vervolgens bij de kleinere ISP's dat afhangen van Belgacom.

Het is zoals domino's. Moest het echt afhangen van Belgacom alleen, had je nu nog je limieten hoor. Je zag duidelijk dat het ineens reactie op reactie was. En men moet nu niet afkomen alsof Belgacom uit het goede van hun hart effen de limieten en snelheid aangepast heeft.

Het grote probleem is, de markt in België groeit bijna niet meer. Waar Belgacom & TN in het verleden, rustig konden verder groeien, zonder te veel in elkaars vaarwater te zitten, begint er nu een periode, waar de markt verzadigt is, en het aantal mensen dat geen internet hebben beginnen enorm te slinken. Zodus, de klanten bij de concurrentie weghalen, van belang begint te worden. Dit zat er al een tijdje aan te komen, dat ze wel eens moesten wakker worden.

Beide bedrijven hebben aandeel houders, waar ze mooie cijfers moeten voor leggen. En afkomen met het excuus. Tja, de markt is verzadigt, thats it. We zitten op onze piek. Sorry ... Zal niet lukken naar de aandeelhouders toe. ;) M.a.w, ze dienen wel stappen te ondernemen. TN waren de eerste die een stapje namen. Dit werd gevolgd door Belgacom dat een grotere stap namen. Met TN tegenreactie ...

Dank u Telenet voor de Fibernet aankondiging :D
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

patman schreef:Wat kunnen ze eigelijk doen als je gewoon blijft downloaden ?

Vragen dat je minder volume moet verbruiken... En dan nog een keer vragen ?
En dan ? Abbonnement opzeggen ?
eigenlijk is en eigenlijk wel iets, ze zeggen onbeperkt maar in hun contract omschrijven ze het als fair use, dat wil eigenlijk zeggen dat je er wel eens over mag gaan maar niet constant dus niet elke maand.

Het is in ieder geval al zeker een stap in de goede richting.

Als ze het aangekondigd hebben als FUP maar dan hadden ze het eigenlijk wel FUP mogen zeggen zodat en dan mogen verklaren wat dit wil zeggen, .. als mensen FUP niet begrijpen is het zeker de bedoeling dat dit uitgelegd wordt alsof iedereen zijn contract leest dit is vragen om problemen, .. want er gaan er toch een paar zijn die erover gaan en denken dat ze onbeperkt hebben en een mailtje gaan krijgen, wacht maar er zal wel een forum topic in de toekomst zijn bedrogen door BGC of whatever .. hehe, zeg niet het één als je het ander bedoelt.

En ik weet BGC neemt het woordje onbeperkt nogal graag in de mond in het verleden is dat ook al gebleken met hun onbeperkt internet terwijl ze dan bedoelde online tijd, maar ge hebt wel 36 u disconnect & ge had een volume beperking, nu onbeperkt volume maar het is eigenlijk FUP. Ge zegt ook niet het is een geit zonder hoorns als je een schaap bedoelt
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Arqentus schreef:
Je mag zeggen wat je wilt, maar het was niet Belgacom hun eerste intentie om FUP te implementeren. Dit was een duidelijk tegenreactie op TN hun fibernet. Omdat BC niet kan concurreren op gebied van snelheid, heeft men op andere punten moeten concurreren. Prijs laten zaken = "not done".

Zodus, als je technische iemand wilt bedanken, is het in feite Telenet, met hun Fibernet aan te kondigen, hebben ze ineens een paniek reactie bij Belgacom gerealiseerd. Wat dan weer een tegen paniek reactie bij Telenet realiseerde. En vervolgens bij de kleinere ISP's dat afhangen van Belgacom.
Het doet mij denken aan het verhaal van de haas en de schildpad ;-)

Voor diegenen waar FUP of ongelimiteerd belangrijk is, was Telenet's belangrijkste troef (snelheid) niet echt het doorslaggevende argument om niet voor Telenet te kiezen, die doelgroep zat al lang voor Telenet zijn Fibernet aankondigde bij kleinere providers die WEL FUP of ongelimiteerd aanboden.

Straks gaan de twee isp's die altijd tegenstander waren van hogere downloadlimieten nog een robbertje vechten over wie er verantwoordelijk is voor het invoeren van FUP op de Belgische markt voor particulieren. :twisted:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Arqentus

wel belgacom, want in oktober november vorig jaar had lord het al verteld van belgacom.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
GaGo
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 dec 2004, 15:07

proximusboyke : en in 2007-2008 was er al sprake dat Telenet met docsis 3 ging komen...
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Arqentus schreef: Je mag zeggen wat je wilt, maar het was niet Belgacom hun eerste intentie om FUP te implementeren. Dit was een duidelijk tegenreactie op TN hun fibernet. Omdat BC niet kan concurreren op gebied van snelheid, heeft men op andere punten moeten concurreren. Prijs laten zaken = "not done".
Dat kun je onmogelijk beweren. Belgacom heeft trouwens de prijs van zijn mainstream abonnement verlaagd (zie Generation Internet). Al wordt daar niet echt reclame voor gemaakt.
Arqentus schreef:Zodus, als je technische iemand wilt bedanken, is het in feite Telenet, met hun Fibernet aan te kondigen, hebben ze ineens een paniek reactie bij Belgacom gerealiseerd. Wat dan weer een tegen paniek reactie bij Telenet realiseerde. En vervolgens bij de kleinere ISP's dat afhangen van Belgacom.
Dan mogen we Belgacom bedanken voor de 2 Megabit upload voor 56 euro per maand? (tgo 1,25 Mbps voor 62 euro.)
Arqentus schreef:Het is zoals domino's. Moest het echt afhangen van Belgacom alleen, had je nu nog je limieten hoor. Je zag duidelijk dat het ineens reactie op reactie was. En men moet nu niet afkomen alsof Belgacom uit het goede van hun hart effen de limieten en snelheid aangepast heeft.
Wie had altijd gezegd dat limieten "not done" waren? Wie heeft op 2 dagen tijd zijn datalimiet van 250 GB moeten veranderen naar FUP? Juist ja. Belgacom heeft altijd gezegd "te willen inspelen op de noden van de klanten". Enkele jaren geleden heeft Jan Margot wél gezegd dat het internet als een zwembad is: wanneer iedereen er inspring op hetzelfde moment, zit je met een verzadiging.
Arqentus schreef:Beide bedrijven hebben aandeel houders, waar ze mooie cijfers moeten voor leggen. En afkomen met het excuus. Tja, de markt is verzadigt, thats it. We zitten op onze piek. Sorry ... Zal niet lukken naar de aandeelhouders toe. ;) M.a.w, ze dienen wel stappen te ondernemen. TN waren de eerste die een stapje namen. Dit werd gevolgd door Belgacom dat een grotere stap namen. Met TN tegenreactie ...
Belgacom was al langer van plan om de stap te zetten, 't ging enkel nog niet doorgevoerd worden in februari/maart. Telenet heeft Belgacom hoogstens bij hun pietje gepakt door Fibernet aan te kondigen. Telenet is dan ook zo dom geweest om direct een datalimiet van 250 GB te noemen.
whacker
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 nov 2005, 09:51

Ik vind het wel een beetje belachelijk dat er hier weer "je bent zeker met illegale dingen bezig als je zoveel downloadt" moet bijgesleurd worden.
We gaan de goeie richting uit: HD streaming van TV programma's zoals Hulu en vergelijkbaren wordt eindelijk mogelijk!
't Is pas als het er is dat mensen het zullen gebruiken hè!
Dat sommigen het nu al gebruiken en via een proxy passeren wil nog steeds niet zeggen dat het illegaal is. Ok, het is niet conform de policy van Hulu maar dat maakt het zeker niet illegaal!
Ook zijn er gewoon ongelofelijk veel sportwedstrijden niet te volgen in België op de (digitale) TV. Enige oplossing is daar streaming. Again, niet illegaal volgens mij...

In een ideale wereld zou Belgacom op de kar springen en zelf streams aanbieden (dan blijft het volume ook intern!) waar je ook aan kan met de digibox. OK, 't is een beetje tegen hunne eigen winkel momenteel maar dat zullen we maar even vergeten ;)
ulixes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 sep 2002, 22:46
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Twee vragen:

- Kaap van 200GB overschrijden = smallband tot je het volume bijbestelt op e-services?

- Zal je meer dan één volumeblok tegelijk kunnen bijbestellen?
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

lucky99 schreef:ik heb al spijt dat ik van generation naar plus(intense ) ben overgestapt want met zo een onbeperkt heb ik wel niet gerekend ; ja we kunnen wel per 20 GB bij nemen en dit gratis maar dat zal dan ook niet veel mer zijn vooral eer ze u vratgen minder te vrebruiken.
zie hier op nieuwe 'belgacom boost ' pagina

Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
Verkeerde titel man ! Onbeperkt is tot 500 GB en nadien per 20 GB blokken gratis via eServices. Zagen en janken op Belgacom is enorm populair, wat ze ook doen ...
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

ulixes schreef:Twee vragen:

- Kaap van 200GB overschrijden = smallband tot je het volume bijbestelt op e-services?

- Zal je meer dan één volumeblok tegelijk kunnen bijbestellen?
De "kaap" is 500 GB en ja, je kan dan nadien per volumeblok van 20 GB GRATIS bijbestellen via eServices.
ulixes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 sep 2002, 22:46
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Dus smallband pas vanaf 500GB?

En mijn andere vraag was of je meteen meer dan 1 volumepack van 20GB kon kopen.
Of moet je eerst een volumepack opgebruiken voor je een volgend kan bestellen?

Ergens anders las ik trouwens dat de grens van de FUP op 1,25 TiB zou liggen? Waarheid of zever?
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

ulixes schreef:Dus smallband pas vanaf 500GB?

En mijn andere vraag was of je meteen meer dan 1 volumepack van 20GB kon kopen.
Of moet je eerst een volumepack opgebruiken voor je een volgend kan bestellen?

Ergens anders las ik trouwens dat de grens van de FUP op 1,25 TiB zou liggen? Waarheid of zever?
Neen, het is per 20 GB blok. Ik weet niet vanwaar die 1,25 TB grens zou komen, is volgens mijn bronnen niet correct.
lucky99
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 dec 2008, 22:46

waarom staat er dan op begacom webside 200GB alshet volgens u 500Gb is?

vragen en antwoorden

Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

lucky99 schreef:waarom staat er dan op begacom webside 200GB alshet volgens u 500Gb is?

vragen en antwoorden

Wat houdt ‘onbeperkt volume’ in voor Internet Intense?

De formule met onbeperkt volume is voorbehouden voor persoonlijk en particulier gebruik, conform de algemene voorwaarden van Belgacom. Zodra de limiet van 200 GB is bereikt, kan de klant extra volumepacks van 20 GB bijbestellen, en dat geheel gratis. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten die regelmatig aanzienlijk meer verkeer gebruiken dan het maandelijkse gemiddelde van de Internet Intense-klanten te vragen om ofwel hun verbruik aan te passen, ofwel een bijkomende optie te activeren.
Inside information. Wacht een paar dagen af ...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

quistnix schreef:Verkeerde titel man ! Onbeperkt is tot 500 GB en nadien per 20 GB blokken gratis via eServices. Zagen en janken op Belgacom is enorm populair, wat ze ook doen ...
Maar arrogant uit de hoek komen, van iemand zeggen dat ze zagen en janken terwijl ze terecht een onduidelijkheid aanwijzen, dat gaat goed hé, bij die Belgacom-medewerkers?
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 6 keer

kvraag mij af wat voor zin het heeft van de 20 gb gratis bij te kopen? ik bedoel zijn ze dan niet beter da ze het echt onbeperk doen?

En heb gelezen dat u pak van 25 Gb word 100GB extra :) is dit juist?

We zullen zien e

nog een vraagje... gebeurd het wel eens da belgacom controle uitoefend door te kijken wat jij allemaal doe op internet?
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Zeuske schreef:kvraag mij af wat voor zin het heeft van de 20 gb gratis bij te kopen? ik bedoel zijn ze dan niet beter da ze het echt onbeperk doen?
Om zichzelf in te dekken en om het draaien van illegale ftp/torrents tegen te gaan waarschijnlijk (in hoeverre dat mogelijk is met die snelheid).
Op zich niet echt een slechte zaak. Het zal afwachten worden hoeveel van zo'n 20gb packs je kan 'kopen' vooraleer ze reclameren. Afwachten is zeker de boodschap in plaats van hier te zitten bashen op belgacom (niet op u persoonlijk hoor).
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Na 500 GB kan je onbeperkt packs van 20 GB (gratis) bestellen.
lucky99
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 dec 2008, 22:46

500 Gb is een heel verschil met 200 Gb , 500 Gb is voor mij dan ook ongeeer gelijk met onbeperkt .
Maar als het 200 Gb is ,dat zijn vele packs van 20 Gb tot 500Gb.
Dus enige duidelijkheid hierover zou toch wel goed zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”