BelgacomTV opnemen

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
defenderII
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer
Contacteer:

Ik ben sinds kort aangesloten bij belgacomTV; kan 2 posten in HD-bekijken (1 opnemen en een andere gelijktijdig bekijken).

Ik heb echter enkel vragen:

als je een programma via de tv-gids hebt ingesteld om op te nemen; maar je zet de decoder uit via de afstandsbediening gaat deze dan als een video starten en beginnen op te nemen (op het gewenste uur)? M.a.w. is er een soort stand-by modus?

Als je tijdens het opnemen van een programma op de aan/uit toets drukt gaat deze dan meteen uit of zal deze pas uit gaan als er gedaan is met opnemen?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Zolang je de decoder niet uit het stopcontact haalt, zal deze beginnen opnemen (je zal dit merken aan het rode lampje dat aangaat).

Wanneer je je decoder uitzet terwijl je aan het opnemen bent, gaat die idd gewoon uit. Enkel het rode lampje blijft branden omdat hij blijft opnemen (tot hij gedaan heeft).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
defenderII
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 18 keer
Contacteer:

dus als ik 's avonds ga slapen bv kan ik tv en decoder via de afstandsbediening uit doen; de decoder blijft het programma dat ik aan het opnemen was opnemen.

als ik een programma heb ingesteld om op te nemen, zal hij dat opnemen als de decoder uit is via de afstandsbediening (modem is wel aan en decoder zit in stopcontact)

bedankt voor je snelle reactie
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Inderdaad.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”