Normaal gezien vanaf 1 maart worden de abonnementen aangepast. Dit is hier blijkbaar al gebeurd.
http://userbase.be/nieuws/1-isp/186-ook ... de-trafiek
EDPnet starter:
Niet alleen de upload, maar blijkbaar ook de download is veranderd. Gaat weer naar 6MB/s (in plaats van 4 MB/s) zoals het vroeger met de starter het geval was.
Aanpassingen abonnementen
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
6 Mbps, met een kleine b.
En dat is goed nieuws natuurlijk. Zou ook wel mogen, willen de kleine providers nog indruk maken op de budgetabo's van de grote providers.
En dat is goed nieuws natuurlijk. Zou ook wel mogen, willen de kleine providers nog indruk maken op de budgetabo's van de grote providers.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 12 keer
Bij mij is het omgekeerde gebeurd.
Ik had een adsl2 lijn met een profiel van 9018/509 kbit/s
Vandaag heb ik terug een adsl lijn met een profiel van 5600/640kbit/s
De omgekeerde wereld ?
De omgekeerde wereld ?
Laatst gewijzigd door Waterboy 24 feb 2010, 18:38, in totaal 1 gewijzigd.
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik heb ook de indruk dat bij mij we van een 3.3Mbit profiel op 2Mbit zijn gezet.Waterboy schreef:Bij mij is het omgekeerde gebeurd.
De omgekeerde wereld ?
Ik ben hier alleszins niet mee opgezet.
Morgen eens een call loggen om te zien hoe het juist zit.
De ping lijkt trouwens er ook serieus op achteruit gegaan. Ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar in plaats van een vooruitgang is dit een serieuze achteruitgang. Spijtig, want ik keek eigenlijk vrij hard uit naar het het limietloos downloaden en den eventuele snelheidsverhoging (al had ik wel verwacht dat ik die niet ging krijgen, maar een verlaging vind ik op zich wel niet echt kunnen).
- Mette
- Premium Member
- Contacteer:
Inderdaad, dit heb ik en passant ook gevraagd toen ik vroeg waarom mijn snelheid naar beneden was gegaan.ldegheest schreef:Ik vind hem ook niet. Waarschijnlijk is hij nog niet doorgevoerd.Bucky schreef:Waar kan ik nu de optie "ongelimiteerde trafiek" vinden in MY EDPnet?
Het rare is dat normaal gezien ze altijd snel zijn met het antwoorden op calls en nu de call open staat van half 12 en nog altijd niet open is gedaan.
Alle andere calls die ik heb gestuurd waren binnen de 2 uur beantwoord.
Dus hopelijk dat ze er morgen een antwoord op hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Gegevens van mijn Fritzbox modem erop nageslagen. Nog steeds 512 Kbits upstream. Ging het vandaag niet opgetrokken worden? In elk geval (nog) niet bij mij. Ik heb een ADSL Home abo.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Voorlopig nog niet blijkbaar. Heb een ticket aangemaakt en ik kreeg na 24u een mail voor een nieuwe offerte die ik gehandtekend moet faxen of opsturen.Bucky schreef:Waar kan ik nu de optie "ongelimiteerde trafiek" vinden in MY EDPnet?
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
@ 10MB/sec Unlimited
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Blijkbaar zijn ze dus afgestapt van de optie in my edpnet aan te bieden.
En als extratje gaan ze blijbkaar misbruik ervan maken om mensen terug een jaarcontract aan te smeren.
En als extratje gaan ze blijbkaar misbruik ervan maken om mensen terug een jaarcontract aan te smeren.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
- Mette
- Premium Member
- Contacteer:
Dus de "update" heeft er enkel voor gezorgd dat ik 1/3de van mijn snelheid kwijt ben? (en dat gisteren er niks als problemen waren met het mailverkeer)FlashBlue schreef:Blijkbaar zijn ze dus afgestapt van de optie in my edpnet aan te bieden.
Ik vrees dat als er een ander contract afgesloten gaat worden het wel eens bij een andere provider kan zijn als het zo zit.
Ik was nochthans vrij tevreden van EDPnet voor zolang ik er nu al bij ben. Spijtig.
Ze reageren ook totaal niet op mijn call, wat ze normaal gezien wel altijd snel deden. Het is de laatste maanden zienderogen achteruit gegaan met EDPnet. Veel onstabieler, trager, slechtere service en nu nog wat de mensen in het zak zetten ook. Om nog maar te zwijgen van hun meter die niet altijd klopt en soms bokkensprongen maakt van x aantal GB zonder dat er gedownload is (ik heb het gecheckt met de stats van de router).
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
vergeet niet met aangetekend schrijven op te zeggen, want eens je opzegt is er totaal niet meer te spreken met die mensen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 18 keer
In mijn geval viel dit goed mee hoor Goztow, ik heb mijn opzegging gedaan via MyEdpnet en ik heb geen problemen gehad hiermee. De mails heb ik natuurlijk wel gespaard zodat ik een bewijs heb moest er plots nog een factuur toekomen ofzo.Goztow schreef:vergeet niet met aangetekend schrijven op te zeggen, want eens je opzegt is er totaal niet meer te spreken met die mensen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Mja, ik ben al sinds 2003 klant bij edpnet, en infeite nooit ontevreden geweest, natuurlijk wel eens hier en daar een klein detail, mr nooit grote issue's.
Maar als ze in begin februari al komen met beloftes, die dan niet worden nagekomen, en men mensen nieuwe contracten gaat laten tekenen,waardoor je terug een jaar vastzit, is dit misschien het moment om toch eens naar belgacom te gaan kijken als 2e provider naast men telenet lijn...
Maar als ze in begin februari al komen met beloftes, die dan niet worden nagekomen, en men mensen nieuwe contracten gaat laten tekenen,waardoor je terug een jaar vastzit, is dit misschien het moment om toch eens naar belgacom te gaan kijken als 2e provider naast men telenet lijn...
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
Ik zie dit gewoon terug bij mijn abonnement, ik zie een soort picknickmandje daarFlashBlue schreef:Blijkbaar zijn ze dus afgestapt van de optie in my edpnet aan te bieden.
- Mette
- Premium Member
- Contacteer:
Inderdaad, vandaag is het toegevoegd. Hopelijk gaat morgen het "trafiekloos surfen" in werking want nu staat er nog altijd een meter (al vind ik het wel handig dat je nog kan zien hoeveel je juist hebt binnengehaald).Theredone schreef:Ik zie dit gewoon terug bij mijn abonnement, ik zie een soort picknickmandje daarFlashBlue schreef:Blijkbaar zijn ze dus afgestapt van de optie in my edpnet aan te bieden.