Vdsl2 bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

lijkt erop ja .. alle bestaande klanten zouden eens foert moeten zeggen , als je contract van 1 jaar toch al op is , en je krijgt bij een andere isp wel 20 mbit
zeg je gewoon tegen dommel dat je dan beter bent met andere isp ;p

Enige reden dat ik niet constant switch naar beste optie, is het feit dat zaken mislopen en ik lang zonder internet kan vallen en dat haat ;p
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Inderdaad, is altijd een heel gedoe zo een overstap.

En in de 3 jaar dat ik bij dommel ben heb ik geen noemenswaardige problemen gehad en ben altijd vlot en vriendelijk geholpen geweest.
Dat wordt wachten op de 20 mbit dan :P
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Voormalig isp: Belgacom Pro Compact (nu ook voor particuliers) prijs: 114 euro/maand 2600kb down 160kb up beide zonder datalimiet

Heden: Dommel Speedconnect aangevraagd,na 4 tickets hebben ze begrepen dat ze men oude netconnect account nog moesten deleten
alvorens ik een nieuwe bestelling kon plaatsen, na 2 weken is de lijn actief, modem betaald maar nog niet ontvangen en nergens vermeld
in email dat ze modem gaan opsturen enkel een belgacom technieker aan de deur gehad om men vdsl2 router en bbox terug te komen halen

500gig en nieuwsgroepen voor 39 euro zie ik uiteraard zitten...hopelijk komt de modem netjes aan
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft er iemand een vast ip bij de plus?
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Silver_Rain schreef:Heeft er iemand een vast ip bij de plus?
normaal zou Speedconnect + net als netconnectplus Vast ip moeten hebben en de gewone netconnect en speedconnect dynamisch

ikzelf heb deze keer gekozen voor speedconnect omdat dynamisch ip wel veiliger is enzo
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Inderdaad ik het de speedconnect plus, maar geen vast ip.

Heb even een mailtje gedaan naar dommel, om te vragen als ze dit kunnen aanpassen.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

lotuspsychje schreef:
Silver_Rain schreef:Heeft er iemand een vast ip bij de plus?
normaal zou Speedconnect + net als netconnectplus Vast ip moeten hebben en de gewone netconnect en speedconnect dynamisch

ikzelf heb deze keer gekozen voor speedconnect omdat dynamisch ip wel veiliger is enzo
Onzin, gewoon een fatsoenlijke firewall nemen is ruim voldoende
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

idd , heb reset gehad deze nacht, ook ander IP. Speedconnect plus.

Ik betaal al 10 euro meer per maand omdat speedconnect plus 18 mbit was en speedconnect normal 12 mbit, dat is dan allemaal gelijk gezet aan 20 mbit.

Ik haal al maar 15 ipv 20 en IP is dynamisch. Dat IP kan me infeite weinig schelen, maar omdat ik die 10 euro meer toch ga moeten betalen (want ze zullen wss 50 euro eisen om me om te zetten naar gewone speedconnect), ga ik eindeloos zagen tot ik statisch IP heb.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ligt het nu aan mij of zie ik nergens op de dommel site dat je nog verplicht bent om hun sagem modem te kopen voor €139?

[img]http://pics..be/albums/userpics/10001/Untitled.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Trojan 22 jun 2011, 21:50, in totaal 1 gewijzigd.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Inderdaad, daar lijkt het plots op.

Afbeelding

Maar die dt-fout stoort mij wel enorm.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

woohoo, de early adopters zijn weer eens in 't zakske gezet! :D
ooh. shiny.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

had gisteren ticket gestuurd om te vragen ivm statisch IP , hoe het komt dat ik toch een reset had en een ander IP.

Men ticket is zo net afgewimpeld

"As currently another ticket is open concerning the exact same case, this ticket will be closed.
Please make sure in the future to only open 1 ticket per incident (so just 1 announcement e-mail per incident!), as this is the only way we are able to guarantee you the service and follow up that you, as a customer, deserve.
Thank you very much!"

eh? Ik heb er maar 1 ticket over gestuurd.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Lord Utopia schreef:Inderdaad, daar lijkt het plots op.

Afbeelding

Maar die dt-fout stoort mij wel enorm.
Spijtig dat mijn huidig netconnect abo nog loopt tot juli. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Trojan schreef:Spijtig dat mijn huidig netconnect abo nog loopt tot juli. :(
Ik ga er van uit dat ze bij een upgrade niet moeilijk gaan doen?
ooh. shiny.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Mijn tante is ook overgeschakeld van netconnect naar een ander abonnement, was geen enkel probleem.
(Ze was nog geen jaar klant)

Natuurlijk moest ze wel activatie kosten betalen.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Het gaat niet om de activatiekost ofzo, wel om het abonnement dat reeds betaald is. Als ze dat half jaar verrekenen met een nieuw abo zou er geen probleem zijn.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

silver , gij al antwoord gehad op statisch IP ticket van dommel? Het mijne is verwijderd zonder antwoord.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Nog steeds niet, ik laat hier zeker iets weten als ik antwoord heb gehad :wink:
Zembla
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 feb 2010, 12:06

hallo

na lang zoeken op dit forum ga ik toch maar een bericht plaatsen
heb bij dommel een cityconnect plus met fixed raw copper en d-link sl-2640b router maar hoe sluit ik dit aan
ben niet zo technisch aangelegd alle hulp is welkom

alvast bedankt
desteven
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 sep 2007, 02:11

als ik in crm op speedconnect migratie klik verschijnt er toch nog steeds:

"1 switch to speedconnect is possible

it is possible to switch your account to a speedconnect account, please choose the desired account-type below and click on submit. please note that this is an irreversable proces and cannot be undone. the cost for this migration is 99.00 euro.
the activation of the migration cannot be cancelled once requested. the one-time charge is non-refundable once initiated.
!!! a new sagem vdsl2 modem is needed and will be charged 139.00 euro !!!"

(Ook leuk dat bestaande klanten 99 ipv 25 activatie betalen maar ja, dat hebt ge met promoties zeker.)
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

desteven schreef:als ik in crm op speedconnect migratie klik verschijnt er toch nog steeds:

"1 switch to speedconnect is possible

it is possible to switch your account to a speedconnect account, please choose the desired account-type below and click on submit. please note that this is an irreversable proces and cannot be undone. the cost for this migration is 99.00 euro.
the activation of the migration cannot be cancelled once requested. the one-time charge is non-refundable once initiated.
!!! a new sagem vdsl2 modem is needed and will be charged 139.00 euro !!!"

(Ook leuk dat bestaande klanten 99 ipv 25 activatie betalen maar ja, dat hebt ge met promoties zeker.)
ik was ook voormalig netconnect + klant, en moet ook terug de 99 euro activatiekost betalen....de trouwe dommel gebruiker
steunt en helpt de provider groeien dan mogen ze op zen minst bestaande klanten toch wat beter steunen vind ik...
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

lotuspsychje schreef:Voormalig isp: Belgacom Pro Compact (nu ook voor particuliers) prijs: 114 euro/maand 2600kb down 160kb up beide zonder datalimiet

Heden: Dommel Speedconnect aangevraagd,na 4 tickets hebben ze begrepen dat ze men oude netconnect account nog moesten deleten
alvorens ik een nieuwe bestelling kon plaatsen, na 2 weken is de lijn actief, modem betaald maar nog niet ontvangen en nergens vermeld
in email dat ze modem gaan opsturen enkel een belgacom technieker aan de deur gehad om men vdsl2 router en bbox terug te komen halen

500gig en nieuwsgroepen voor 39 euro zie ik uiteraard zitten...hopelijk komt de modem netjes aan

Update: 4 dagen na betaling van de sagem 139 euro:

Hartelijk dank voor uw email.

De modem is verzonden met taxipost secur.

Deze wordt normaal gezien morgen geleverd op uw adres.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Ik had de sagem ook vrij snel, ik denk 2 dagen nadat ze de betaling ontvangen hadden.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

zo als al eerder in dit topic staat, de promotie van 25 euro was er eerst voor bestaande klanten en lang (maanden)! Oke er werd hier geen melding van gedaan, maar dat weet je bij dommel dat ze niet de moeite gaat doen om iedereen te melden dat het nu goedkoper is. Als je bij dommel zit moet je zelf op zoek gaan en uittesten, ik weet dat dit niet de "normale" gang is van zaken. Maar zo is dommel en dat zal waarschijnlijk niet zo snel veranderen. Dus als je iets goed ziet, spring er op. Is het te laat, jammer doe iets anders.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13592
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Zembla schreef:hallo

na lang zoeken op dit forum ga ik toch maar een bericht plaatsen
heb bij dommel een cityconnect plus met fixed raw copper en d-link sl-2640b router maar hoe sluit ik dit aan
ben niet zo technisch aangelegd alle hulp is welkom

alvast bedankt
Gelieve deze vraag in deze topic te behandelen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

update: sagem modem goed ontvangen maar na de invulling van mijn login en paswoord

geen internet en krijg ik in de router logs "chap authentication" error..ik heb wel niet

gekozen voor een bestendige opdracht bij de bank zouden ze dan manuele invoices sturen?

want ik heb enkel maar een invoice voor de router ontvangen misschien ligt het probleem daar?
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

lotuspsychje schreef:update: sagem modem goed ontvangen maar na de invulling van mijn login en paswoord

geen internet en krijg ik in de router logs "chap authentication" error..ik heb wel niet

gekozen voor een bestendige opdracht bij de bank zouden ze dan manuele invoices sturen?

want ik heb enkel maar een invoice voor de router ontvangen misschien ligt het probleem daar?

Is de lijn al actief?
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Silver_Rain schreef:
lotuspsychje schreef:update: sagem modem goed ontvangen maar na de invulling van mijn login en paswoord

geen internet en krijg ik in de router logs "chap authentication" error..ik heb wel niet

gekozen voor een bestendige opdracht bij de bank zouden ze dan manuele invoices sturen?

want ik heb enkel maar een invoice voor de router ontvangen misschien ligt het probleem daar?

Is de lijn al actief?
ja de lijn staat actief silver rain, heb jij een invoice gekregen van 40 euro naast je 139 euro voor de sagem
of kon je al direct op het net zonder de 40 euro maandelijkse bijdrage?
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

let op met "l" "I" en "L" in de mail die ge krijgt met je login gegevens. Als er zo eentje instaat moet je ze allemaal eens proberen, want bij mij zagen ze allemala hetzelfde uit.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

lotuspsychje schreef:
Silver_Rain schreef:
lotuspsychje schreef:update: sagem modem goed ontvangen maar na de invulling van mijn login en paswoord

geen internet en krijg ik in de router logs "chap authentication" error..ik heb wel niet

gekozen voor een bestendige opdracht bij de bank zouden ze dan manuele invoices sturen?

want ik heb enkel maar een invoice voor de router ontvangen misschien ligt het probleem daar?

Is de lijn al actief?
ja de lijn staat actief silver rain, heb jij een invoice gekregen van 40 euro naast je 139 euro voor de sagem
of kon je al direct op het net zonder de 40 euro maandelijkse bijdrage?

Ik kreeg een activatie datum van dommel.
Die dag (activatie dag) belt belgacom me dat ze de lijn in orde zouden maken en dat het binnen het uur allemaal moest werken.
30 min erna was ik online.

EDIT: kopiëren en plakken kan je ook doen om fouten te voorkomen.
Als je tenminste de email hebt opgeslagen, of in een documentje hebt gezet.
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

smoke2000 schreef:let op met "l" "I" en "L" in de mail die ge krijgt met je login gegevens. Als er zo eentje instaat moet je ze allemaal eens proberen, want bij mij zagen ze allemala hetzelfde uit.
tnx voor je reply smoke maar de enige l die erin voorkomt is dslxxxxx@schedom en heb alles case sensitive en manueel geprobeerd
enkel dsl en wifi lampje branden op de sagem dus volgens mij is er iets misgelopen met hun eerste invoice, misschien zijn ze nog
aan het wachten op bestendige opdracht
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

normaal als je dsl lampje brand, zou je verbinding moeten kunnen maken. Maar ja idd , als je gecopy paste hebt in de router config, kan je geen fouten maken.
Ik had het alleen op papier en daar waren de karakters niet duidelijk.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Op welke datum zou je lijn actief zijn.
log eens in bij de buurman ofzo op je crm van dommel.

Als daar staat dat het actief is, zijn er toch wat instellingen fout.
Staat daar een activatie datum, en die is nog niet bereikt, dan zal je moeten wachten.
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Silver_Rain schreef:Op welke datum zou je lijn actief zijn.
log eens in bij de buurman ofzo op je crm van dommel.

Als daar staat dat het actief is, zijn er toch wat instellingen fout.
Staat daar een activatie datum, en die is nog niet bereikt, dan zal je moeten wachten.
ik zit voorlopig op wifi van de buren, op crm paneel staat de lijn actief,
alsook mail ontvangen dat vdsl2 actief is, ik heb enkel nog geen invoice
gekregen voor speedconnect zelf, enkel de router zelf
de sagem blijft chap authenticate errors geven
jij had speeconnect+ zeker, heb je 49 euro moeten betalen alvorens
online te raken?
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Nee, ik kwam van netconnect en de betalingen zijn gewoon doorgelopen.
Ik had in de maand van de activatie m'n netconnect al betaald, ik kreeg dus enkel de activatie kost en de kost van de sagem aangerekend.

Maar als op je crm actief staat moet het toch gaan.


Reset de sagem eens volledig.
Achteraan met een pen ofzo induwen en een tijdje inhouden (10 seconden ofzo?) totdat de lampjes vooraan knipperen, dan loslaten en wachten tot de sagem volledig opstart (deze maakt enkele tikkende geluiden).

Steek ook zeker de rj11 stekker al in de sagem.
Kijk dan eens als het eerste lapje op je sagem groen blijft branden.

We horen het wel :wink:
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Silver_Rain schreef:Nee, ik kwam van netconnect en de betalingen zijn gewoon doorgelopen.
Ik had in de maand van de activatie m'n netconnect al betaald, ik kreeg dus enkel de activatie kost en de kost van de sagem aangerekend.

Maar als op je crm actief staat moet het toch gaan.


Reset de sagem eens volledig.
Achteraan met een pen ofzo induwen en een tijdje inhouden (10 seconden ofzo?) totdat de lampjes vooraan knipperen, dan loslaten en wachten tot de sagem volledig opstart (deze maakt enkele tikkende geluiden).

Steek ook zeker de rj11 stekker al in de sagem.
Kijk dan eens als het eerste lapje op je sagem groen blijft branden.

We horen het wel :wink:
ja ik kom van vdsl2 pro compact van bgc dus al de bekabeling werkt
ook het eerste lampje 'dsl' blijft branden alsook 'wifi' de rest licht niet op
ik wacht op reply ticket, krijg em niet aan de praat
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Ok die branden, dus het signaal is er.
Heb je de sagem volledig gereset?

dan even op de wifi van de buren :evil: open je email wat je van dommel gekregen hebt.
zet wifi uit en plug een utp in je laptop en in de sagem,


open een nieuw venster en laat dat venster met de email open staan.
sagem is standaard 192.168.1.1 dacht ik.
om fouten te vermijden heb je nu nog die email openstaan van daarjuist en kan je die gegevens gewoon kopiëren.

Hopelijk lukt het nu wel.
Let er wel op de sagem komt traag op gang, kan tot 30 sec + duren eerdat die doorheeft wat je ingevoerd hebt.
lotuspsychje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 okt 2007, 08:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Silver_Rain schreef:Ok die branden, dus het signaal is er.
Heb je de sagem volledig gereset?

dan even op de wifi van de buren :evil: open je email wat je van dommel gekregen hebt.
zet wifi uit en plug een utp in je laptop en in de sagem,


open een nieuw venster en laat dat venster met de email open staan.
sagem is standaard 192.168.1.1 dacht ik.
om fouten te vermijden heb je nu nog die email openstaan van daarjuist en kan je die gegevens gewoon kopiëren.

Hopelijk lukt het nu wel.
Let er wel op de sagem komt traag op gang, kan tot 30 sec + duren eerdat die doorheeft wat je ingevoerd hebt.
tnx voor je hulp hoor, maar heb dat allemaal al geprobeerd, de chap authenticate is met niets weg te krijgen...
er moet iets mis zijn met men login
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Mja dan raad ik je aan om te bellen naar dommel morgen.
met tickets zijn ze redelijk laks.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

smoke2000 schreef:silver , gij al antwoord gehad op statisch IP ticket van dommel? Het mijne is verwijderd zonder antwoord.

Nog steeds staat het ticket open.
Ik zal nog een weekje afwachten en dan zal ik maar een nieuw openen.

Heb gisteren nog een ticket geopend over iets anders en daar had ik binnen het uur een reactie op.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”