Cars, oil and babes (Was: Kaarten autosalon over?)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Opus schreef:weeeeeeeee gistren de nieuwe auto gaan ophalen bij de garage se :)

Opel Antara Cosmo.

Vree schoon machien en we zen der content mee.

Verschoten er wel van dat die der al was want was pas gepland einde maart ofzo.
Grote foto !!
http://robson.m3rlin.org/cars/wp-conten ... 0-copy.jpg
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Heb dan maar een fotoke met de gsm genomen hehe.......
SNC00002.jpg
fotoke 2
(410.22 KiB) 111 keer gedownload
SNC00001.jpg
fotoke 1
(486.02 KiB) 75 keer gedownload
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik ga hier spijt van krijgen (en de mods grijs haar), maar: waarom koop je in godsnaam zo'n "kleine SUV"? Mag ik er van uit gaan dat het vnl. voor de looks is? Veel rationele argumenten ga je waarschijnlijk niet naar voren kunnen schuiven?
ooh. shiny.
Opus
Elite Poster
Elite Poster

cloink schreef:Ik ga hier spijt van krijgen (en de mods grijs haar), maar: waarom koop je in godsnaam zo'n "kleine SUV"? Mag ik er van uit gaan dat het vnl. voor de looks is? Veel rationele argumenten ga je waarschijnlijk niet naar voren kunnen schuiven?
Omdat het idd ne hele schone auto is dat is het eerste.
mijn vrouw was er zot van.
Ik ben nen Opel fanaat.
Ik heb nogal vrij veel last van mijne rug en in een gewone auto kom ik dan ook geradbraakt uit en in een monovolume ( vorige auto was oa een opel zafira B )of kleine suv niet door de hogere instap/uitstap.
zicht op de baan is beter.
het is gewoon een zalige auto om te cruisen.
de prijs was goed.
Laad en trekvermogen zijn leuk voor als we op vakantie gaan (trekhaak word er volgende week opgezet)
Ik heb het geld niet voor nen Porche Cayenne :)

Het is gene sportbak en ook niet snel maar dat hoeft dan ook niet.

Ik weet het de argumenten zijn mss niet bepaald schitterend maar tjah......
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Jelly schreef:Volgens mij zjin het hier meestal IT nerds ;-)
Hoe kom je daarbij? M!LF is te soft voor de meesten hier :P
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

ha, knappe grietjes zijn hier ook gewenst :-D ; echter voor gezinswagen gekozen (4 dakraamkes inclusief): http://images04.campusanuncios.com/pica ... 830253.jpg

Citroen berlingo XTR 90pk
ruim, praktisch en voordelig (en bijna 6000 euro korting gekregen :banana: )

ps: idd misschien topic veranderen naar Cars, oil and babes
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Yeah!
(topic titel aangepast op vraag van de TS :))
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

De cars en oil hebben we gehad, waar blijven de babes? :-)
Opus
Elite Poster
Elite Poster

Hier is wa schoon volk :)
Modbreak:
adult entertainment weg gehaald
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik ga mij niet speciaal gaan registreren om een paar fotookes te kunnen zien ze. :D
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

ah crap ja..
was da effe vergeten.... (nochtans de moeite :) )

mmm wacht.. heb er nog:

nieuw kleur van mijne auto:
http://www.musclecarbabes.com/bmw_babe_0002.jpg

auto voor in het weekend:
http://px6.streetfire.net/0001/00/31/1030013_600.jpg

soms moet ge hem ook is wassen:
http://www.allfordmustangs.com/photopos ... kjtgkj.JPG

binnenbekleding:
http://318is.com/wp-content/uploads/200 ... t-girl.jpg

onze garagist:
http://www.pedalpumpinggirls.com/bmw_E3 ... ts_015.jpg

In mijn garage thuis:
http://www.bmwpower.hu/gallery/albums/u ... 5i-hot.jpg

Soms twijfel ik nog is als ik wel nieuw velgen zou steken:
http://farm4.static.flickr.com/3348/326 ... 8696_o.jpg

Soms heb ik wel eens compassie met de buur, maja wie rijdt er nu met 4 nullen op zijn grill...:
http://autoanything.files.wordpress.com ... -owned.jpg
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Dafke schreef:maja wie rijdt er nu met 4 nullen op zijn grill...
Hoewel ik best wel een audi-fan ben... De 4 nullen naast mekaar zou best wel een goed logo zijn voor de special olympics :)
Afbeelding
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster

Ik laat na-fabriek parkeersensoren plaatsen en wil een trekhaak. Bij de garage zeiden ze echter dat dit een afneembare moet zijn. Stel dat ik eerst die trekhaak en daarna de senoren laat plaatsen, zou die sensorenplaatser daar dan geen rekening mee kunnen houden? Het moet technisch toch mogelijk zijn om de afstand in te stellen tot de trekhaak? Ik ben ooit een afneembare kwijt gespeeld onderweg (of gepikt) vandaar.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dfrog schreef:Ik laat na-fabriek parkeersensoren plaatsen en wil een trekhaak. Bij de garage zeiden ze echter dat dit een afneembare moet zijn. Stel dat ik eerst die trekhaak en daarna de senoren laat plaatsen, zou die sensorenplaatser daar dan geen rekening mee kunnen houden? Het moet technisch toch mogelijk zijn om de afstand in te stellen tot de trekhaak? Ik ben ooit een afneembare kwijt gespeeld onderweg (of gepikt) vandaar.
Normaal gezien gade de afneembare toch enkel opstellen als ge hem gebruikt??
En ik denk niet dat die daar op afgesteld kunnen worden, eerlijk gezegd..
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster

Dafke schreef:
Dfrog schreef:Ik laat na-fabriek parkeersensoren plaatsen en wil een vaste trekhaak. Bij de garage zeiden ze echter dat dit een afneembare moet zijn. Stel dat ik eerst die trekhaak en daarna de senoren laat plaatsen, zou die sensorenplaatser daar dan geen rekening mee kunnen houden? Het moet technisch toch mogelijk zijn om de afstand in te stellen tot de trekhaak? Ik ben ooit een afneembare kwijt gespeeld onderweg (of gepikt) vandaar.
Normaal gezien gade de afneembare toch enkel opstellen als ge hem gebruikt??
En ik denk niet dat die daar op afgesteld kunnen worden, eerlijk gezegd..
Woordje vergeten. Ik zou graag een vaste hebben. Die sensoren moeten toch afgesteld kunnen worden tot op een bepaalde afstand van de wagen?
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik zou er mijn handen niet voor in het vuur durven steken...
Je hebt altijd een marge met de PDC's, maar als ze die bij kunnen regelen?
Bwa, waarschijnlijk wel, maar het zal dan toch OEM moeten zijn hoor, fabrieksuit.

EDIT: ik denk dat je effectief OEM parkeersensoren moet steken in de bumper. Deze zijn af te stellen via OBD (via computer). Alle andere zijn een circuit op zichzelf en denk ik niet af te stellen..
Opus
Elite Poster
Elite Poster

Op mijne antara heb ik fabrieksaf ook parkeersensoren en ik ga wss volgende maand ook de trekhaak er laten opzetten.

De garage heeft mij bevestigd dat ze de parkeersensoren er dan op afstellen dus moet dat voor u ook geen probleem zijn in uw garage.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Opus schreef:Op mijne antara heb ik fabrieksaf ook parkeersensoren en ik ga wss volgende maand ook de trekhaak er laten opzetten.

De garage heeft mij bevestigd dat ze de parkeersensoren er dan op afstellen dus moet dat voor u ook geen probleem zijn in uw garage.
Jij hebt OEM PDC's, maar dfrog niet:
Ik laat na-fabriek parkeersensoren plaatsen..
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Parkeersensoren houden zowiezo al rekening met de afstand voor een trekhak. De sensoren zullen al aangeven dat je volledig tegen een muur staan vanaf de halve afstand tussen 2 sensoren. Gemiddeld zo een 20-25cm. 'k Denk niet dat je trekhaak verder dan dit zal uitsteken achteraan.
Afbeelding
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Sorry maar op de mijne is die perfect afgestelt op 15 cm..
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Sub Zero schreef:
Dafke schreef:maja wie rijdt er nu met 4 nullen op zijn grill...
Hoewel ik best wel een audi-fan ben... De 4 nullen naast mekaar zou best wel een goed logo zijn voor de special olympics :)
Ge komt die nullen ook in hunne prijs tegen :wink:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Provider

Te Koop forum

Mja, als je bij zo'n merk gaat, is dat ook niet voor een wagen van onder de 10.000 € te kopen, hé. Ik was gaan kijken en de ontvangst was echt heel goed: perfect tweetalige koper die wist waarover hij sprak. Uiteindelijk ben ik echter voor de Mazda 6 2010 gegaan :). En dan nog vanwege de koffer :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Goztow schreef:Mja, als je bij zo'n merk gaat, is dat ook niet voor een wagen van onder de 10.000 € te kopen, hé. Ik was gaan kijken en de ontvangst was echt heel goed: perfect tweetalige koper die wist waarover hij sprak. Uiteindelijk ben ik echter voor de Mazda 6 2010 gegaan :). En dan nog vanwege de koffer :).
Ik denk tegenwoordig als ze ergens NIET vriendelijk zijn, dat ze ook wel een pak minder zullen verkopen!
Ze moeten gewoon, tegen vroeger het allemaal.. minder moest! Toen kon je nog de "goede" ontvangst en service onderscheiden, maar nu...
Goztow
userbase crew
userbase crew

Provider

Te Koop forum

Ik zal me nochtans lang mij ontvangst in de VW-garage herinneren. Daar koop ik nooit niks ...
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Goztow schreef: Uiteindelijk ben ik echter voor de Mazda 6 2010 gegaan :). En dan nog vanwege de koffer :).
'k Sta eigenlijk voor hetzelfde dilemma: Audi A3 2l quattro of de Mazda 6... Geen spijt van gehad? Of heb je hem nog niet?
Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew

Provider

Te Koop forum

Sub Zero schreef:
Goztow schreef: Uiteindelijk ben ik echter voor de Mazda 6 2010 gegaan :). En dan nog vanwege de koffer :).
'k Sta eigenlijk voor hetzelfde dilemma: Audi A3 2l quattro of de Mazda 6... Geen spijt van gehad? Of heb je hem nog niet?
Tussen een A3 en de Mazda 6 twijfel ik niet: ik heb getwijfeld tussen de A4 en de 6 ;). Hoewel de quattro wel een leuke wagen is natuurlijk :).

Als familiewagen is de 6 prachtig. De leasing voorwaarden zijn ook straight: bij Mazda direct 14 % af op leasing, bij VW/Audi 5,5 %... Ik heb trouwens de automatische transmissie (echter enkel benzine), echt relax.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Sub Zero schreef:'k Sta eigenlijk voor hetzelfde dilemma: Audi A3 2l quattro of de Mazda 6... Geen spijt van gehad? Of heb je hem nog niet?
Huh? Dan ben je niet aan 't kiezen tussen 2 gelijkgestelde auto's, maar eerder tussen een sportieve bak met looks of een brave gezinswagen met value for money. Heb je kinderen of verwacht je kinderen, ga dan voor de 6 (trust me, ik heb enkele jaren gesukkeld met nen baby in ne coupé). Is dat niet het geval: zo'n A3 is een héél fijne wagen. :)

Maar euh, als je de Mazda 6 in overweging neemt, waarom kijk je ook eens niet naar de Skoda Superb (Combi) ? Ik ben dus minder dan een jaar geleden overgeschakeld van een sportieve coupé naar deze oerdegelijke gezinswagen en... het me nog geen seconde berouwd. De fleetkortingen bij Skoda zijn trouwens véél hoger dan bij Audi/VW... ;)
ooh. shiny.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Provider

Te Koop forum

Zo braaf ziet die Mazda er niet uit, hoor :P. Maar je hebt wel gelijk: het zijn twee verschillende types van wagens.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

cloink schreef:
Maar euh, als je de Mazda 6 in overweging neemt, waarom kijk je ook eens niet naar de Skoda Superb (Combi) ? Ik ben dus minder dan een jaar geleden overgeschakeld van een sportieve coupé naar deze oerdegelijke gezinswagen en... het me nog geen seconde berouwd. De fleetkortingen bij Skoda zijn trouwens véél hoger dan bij Audi/VW... ;)
Maar de restwaarde een pak lager!
Goztow schreef: Als familiewagen is de 6 prachtig. De leasing voorwaarden zijn ook straight: bij Mazda direct 14 % af op leasing, bij VW/Audi 5,5 %... Ik heb trouwens de automatische transmissie (echter enkel benzine), echt relax.
En die DSG van audi trekt voor mij echt op nix! Zeker niet vergeleken met die van de BMW5 facelift. Heb ze alletwee getest en ben ik blij dat ik de automaat van bmw heb!
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dafke schreef:En die DSG van audi trekt voor mij echt op nix! Zeker niet vergeleken met die van de BMW5 facelift. Heb ze alletwee getest en ben ik blij dat ik de automaat van bmw heb!
Ge zult quasi de enige zijn met die mening, vrees ik. De DSG/S-tronic wordt algemeen beschouwd als een van de beste gerobotiseerde versnellingsbakken.
ooh. shiny.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

cloink schreef:
Dafke schreef:En die DSG van audi trekt voor mij echt op nix! Zeker niet vergeleken met die van de BMW5 facelift. Heb ze alletwee getest en ben ik blij dat ik de automaat van bmw heb!
Ge zult quasi de enige zijn met die mening, vrees ik. De DSG/S-tronic wordt algemeen beschouwd als een van de beste gerobotiseerde versnellingsbakken.
ja waarschijnlijk wel dan.. alhoewel ik net het tegenovergestelde hoor :)
De quattro daarintegen is een andere zaak, maar DSG, dat is voor mij :bang:

Ik heb de A6 3 dagen mogen testen en echt.. ik was echt een audi fan, maar neen, ik ben volledig gedraaid in mijn mening. Daarna zelfs de A5 gaan testen, ik voelde me precies in een cockpit zitten..

De 5 serie was veel beheerster op de weg, veel rustiger qua akoestiek, heel comfortabel als je wil cruisen, super accuraat als je wil sneller gaan, en hier komt de automaat ook een pak beter weg dan de DSG. En over de achtertractie tov voortractie zullen we ook maar zwijgen.. en diegene die de I-drive slecht vinden van bmw, ga maar eens zien bij audi. Nog erger dan een slechte kopie!

Van echt droomwagens vroeger is niet meer dan de "4 nullen op de grill" overgebleven. Spijtig met zo'n 2 prachtbakken dan weer als de RS6 en A8!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

cloink schreef:Huh? Dan ben je niet aan 't kiezen tussen 2 gelijkgestelde auto's, maar eerder tussen een sportieve bak met looks of een brave gezinswagen met value for money.
Dat is inderdaad mijn dilemma. Hoewel de Mazda 6 niet zo braafjes is :)
cloink schreef:Maar euh, als je de Mazda 6 in overweging neemt, waarom kijk je ook eens niet naar de Skoda Superb (Combi) ? Ik ben dus minder dan een jaar geleden overgeschakeld van een sportieve coupé naar deze oerdegelijke gezinswagen en... het me nog geen seconde berouwd. De fleetkortingen bij Skoda zijn trouwens véél hoger dan bij Audi/VW... ;)
Ik heb nu de Octavia en ik ben daar ook ontzettend tevreden van. 'k Ben op het autosalon in de Superb combi gaan zitten en ik zie mezelf er inderdaad al in rondsjeezen. Hoewel die auto niet echt een sportieve uitstraling heeft zijn ze oerdegelijk. De meeste mensen die ik ken zijn audi of BMW aanhangers tot ze eens in de Octavia zitten. Op voorhand altijd lachen en doen, maar ze moeten hun mening bijstellen :) 1 van de dingen waar ze altijd van verschieten is dat vb het gaspedaal onderaan scharniert ipv op zo een armding zit.
Dafke schreef:De quattro daarintegen is een andere zaak, maar DSG, dat is voor mij
Dan ben je waarschijnlijk de enige mens op deze planeet die daar zo over denkt. Ik ken genoeg mensen die van een DSG komen, nu met een 5-reeks rijden en hun DSG hard missen :)
Afbeelding
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Sub Zero schreef:Hoewel die auto niet echt een sportieve uitstraling heeft zijn ze oerdegelijk.
Ik rij dus zelf met de berline (helaas, kon niet wachten op de Combi) met DSG en sportonderstel. Ik kan u verzekeren: onsportief is het écht niet. Zonder dat ik ga verkondigen dat het een soort kart is, uiteraard, het blijft een grote wagen. Ik zou er in elk geval toch eens mee gaa nproefrijden... ;)
ooh. shiny.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

cloink schreef:
Sub Zero schreef:Hoewel die auto niet echt een sportieve uitstraling heeft zijn ze oerdegelijk.
Ik rij dus zelf met de berline (helaas, kon niet wachten op de Combi) met DSG en sportonderstel. Ik kan u verzekeren: onsportief is het écht niet. Zonder dat ik ga verkondigen dat het een soort kart is, uiteraard, het blijft een grote wagen. Ik zou er in elk geval toch eens mee gaa nproefrijden... ;)
Dat was ik van zin. 'k Heb zo eens met de car configurator zitten spelen en normaal kan de 2l diesel er wel in, misschien zelfs de 4x4 :) Leasingwagens moeten diesels zijn bij ons, helaas. 'k Ging zowiezo een proefrit maken met de mazda 6 en de superb combi (ook de break is verplicht).
Afbeelding
Robbe
El Robre
El Robre
Contacteer:

Goztow schreef:Mja, als je bij zo'n merk gaat, is dat ook niet voor een wagen van onder de 10.000 € te kopen, hé. Ik was gaan kijken en de ontvangst was echt heel goed: perfect tweetalige koper die wist waarover hij sprak. Uiteindelijk ben ik echter voor de Mazda 6 2010 gegaan :). En dan nog vanwege de koffer :).
'k Vrees da da voor mij altijd het geval gaat zijn, want ne wagen vinde waar ge met lange benen ook in kunt ...
Die zijn niet echt wijd gezaaid :|

Voor de moment enkel de Susuki SX-4 en ne Ford Fusion als ik de volume regeling weghaal.
De Skoda Octavia moet'k wel nog uitproberen, maar zou naar't schijnt vrij ruim zijn.

Iemand al ervaring mee gehad?

cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Robbe schreef:Iemand al ervaring mee gehad?
Ik werk heus niet voor Skoda, maar ben zelf 1m98 waarvan de benen een groot deel uitmaken. Ik ken dus je probleem maar ál te goed.

Zoals hierboven gemeld: ik rij nu met een Skoda Superb: een echt ruimtewonder! Als ik de bestuurderszetel hélemaal naar achter schuif, heb ik zelf al moeite om deftig te rijden (eerste auto waar ik dát voorheb) en als extra bonus: zelfs dán is er achter me nog ruimte voor een volwassen persoon. Zeker eens gaan in zitten zou ik zeggen!
ooh. shiny.
Robbe
El Robre
El Robre
Contacteer:

Goed om weten, 'k ga één van dezer dagen is een Skoda garage binnenspringen.
Het zou is een serieuze verademing zijn om wel in een auto te passen.
Ben is benieuwd naar die Skoda Superb, bedankt voor de tip Cloink :-)

Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”