Vdsl2 bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Opus schreef:
TomG schreef:Een deftige prijs zal je er wellicht ook voor lief moeten bijnemen...
Das dan weer het nadeel jah :)
en een limiet van 250GB tov 500GB bij speedconnect tegen vermoedelijk 89€.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

vdsl2 migration aangevraagd eergisteren. factuur gekregen, betaald en vandaag confirmatie gekregen van betaling.

Wat is de volgende stap? Heb nog geen info gekregen over mogelijke activatie datum en is het mogelijk om dommel te laten wachten met activering als ik 2 dagen ervoor nog geen modem zou ontvangen hebben? Daar heb ik zo'n beetje schrik voor. Ik verveel me kapot zonder internet en ik weet dat isp problemen soms lang kunnen aanslepen, daarom dat ik er al zo lang mee wacht. Maar nu had ik gehoord van men zus dat zij bij scarlet moet overschakelen op vdsl2 omdat ze stoppen met adsl, dus misschien gebeurt dit bij dommel ook en wou ik hun voor zijn, voor iedereen het moet doen en hun voorraad modems uitgeput is op 1 dag.
themaxxz
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 21 nov 2007, 10:42
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

smoke2000 schreef:vdsl2 migration aangevraagd eergisteren. factuur gekregen, betaald en vandaag confirmatie gekregen van betaling.

Wat is de volgende stap? Heb nog geen info gekregen over mogelijke activatie datum en is het mogelijk om dommel te laten wachten met activering als ik 2 dagen ervoor nog geen modem zou ontvangen hebben? Daar heb ik zo'n beetje schrik voor. Ik verveel me kapot zonder internet en ik weet dat isp problemen soms lang kunnen aanslepen, daarom dat ik er al zo lang mee wacht. Maar nu had ik gehoord van men zus dat zij bij scarlet moet overschakelen op vdsl2 omdat ze stoppen met adsl, dus misschien gebeurt dit bij dommel ook en wou ik hun voor zijn, voor iedereen het moet doen en hun voorraad modems uitgeput is op 1 dag.
Volgende stap is wachten.

Modem zou je normaal gezien morgen ten laatste overmorgen moeten krijgen. Daarnaast krijg je een mail met de activatie datum en zal dit ook in crm zichtbaar zijn. In crm zal staan activatie tussen 14:00 en 18:00, maar bij was dit al rond 10:00. Op de dag van de activatie hopen dat je Internet uitvalt en dan gewoon modem en splitter vervangen en zou het terug moeten werken. Ik was niet thuis op het moment zelf, dus ik weet niet hoe lang het effectief duurt eer je terug online kunt met VDSL2 nadat je ADSL signaal uitvalt.
hannibal
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 feb 2010, 22:23
Locatie: Ekeren
Contacteer:

bij en bbox2 duurt het normaal maximaal 15 minuten dus neem aan dat dit bij en modem van dommel niet veer slechter zal zijn.
Afbeelding
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

themaxxz schreef:
smoke2000 schreef:vdsl2 migration aangevraagd eergisteren. factuur gekregen, betaald en vandaag confirmatie gekregen van betaling.

Wat is de volgende stap? Heb nog geen info gekregen over mogelijke activatie datum en is het mogelijk om dommel te laten wachten met activering als ik 2 dagen ervoor nog geen modem zou ontvangen hebben? Daar heb ik zo'n beetje schrik voor. Ik verveel me kapot zonder internet en ik weet dat isp problemen soms lang kunnen aanslepen, daarom dat ik er al zo lang mee wacht. Maar nu had ik gehoord van men zus dat zij bij scarlet moet overschakelen op vdsl2 omdat ze stoppen met adsl, dus misschien gebeurt dit bij dommel ook en wou ik hun voor zijn, voor iedereen het moet doen en hun voorraad modems uitgeput is op 1 dag.
Volgende stap is wachten.

Modem zou je normaal gezien morgen ten laatste overmorgen moeten krijgen. Daarnaast krijg je een mail met de activatie datum en zal dit ook in crm zichtbaar zijn. In crm zal staan activatie tussen 14:00 en 18:00, maar bij was dit al rond 10:00. Op de dag van de activatie hopen dat je Internet uitvalt en dan gewoon modem en splitter vervangen en zou het terug moeten werken. Ik was niet thuis op het moment zelf, dus ik weet niet hoe lang het effectief duurt eer je terug online kunt met VDSL2 nadat je ADSL signaal uitvalt.
bedankt voor de info. Wel spijtig dat men betaling doorgegaan is, de dag dat ze kost van 99 euro naar 25 hebben veranderd. Heb support ticket gestuurd of ik die korting toch nog kan krijgen. Proberen kan geen kwaad he ;)
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

binnen 2 dagen wordt vdsl2 hier geactiveerd ! :-)

Nu vroeg ik me nog een ding af,

Om de sagem in bridged te zetten, wat moet ik dan doen?
Gewoon PPPoE uitschakelen op de sagem en met mijn router een PPPoE verbinding maken?


Alvast bedankt :wink:
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ja bij mij wordt het ook opeens op 17/02 geactiveerd, maar ik heb nog geen modem gehad. En morgen is er niemand thuis om hem te ontvangen.

Misschien maar eens bellen dat ze het uitstellen tot ik die modem heb.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Ik had de modem 2 dagen na de betaling, vond ik redelijk vlot.
Op de activatie wacht ik nu ongeveer 3 weken.

Maar ik had nog internet dus maakt niet uit (netconnect), maar nu ben ik natuurlijk wel blij dat het woensdag zo ver is ! :beerchug:
bart107
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 okt 2004, 15:31

Na 2 jaar netconnect gehad te hebben was het vorige week eindelijk mogelijk om over te schakelen naar speedconnect.

Vorige week 09/02 de migratie aangevraagd en de betaling van mijn factuur was op 12/02 binnen.
Vandaag bevestiging gekregen dat morgen mijn modem wordt verstuurd en dat de activatie zal gebeuren woensdag 17/02.
:beerchug: Voor de toch wel snelle service van Dommel moet ik zeggen.

Iemand een idee welke router ik het beste achter de sagem kan hangen? Het wireless gedeelte zou niet zo goed zijn.
Heb momenteel een Belkin wireless G router staan.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ze hebben gewoon een hele batch voor 17/2 klaar staan. Vind het wel erg last minute dat ze die modem pas 1 dag op voorhand opsturen. Er is niemand thuis bij mij die dag. Dus waarschijnlijk zullen ze dat pakket naar de post brengen. En die zijn niet laat open om nog langs te gaan na werk :<.
bart107
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 okt 2004, 15:31

smoke2000 schreef:ze hebben gewoon een hele batch voor 17/2 klaar staan. Vind het wel erg last minute dat ze die modem pas 1 dag op voorhand opsturen. Er is niemand thuis bij mij die dag. Dus waarschijnlijk zullen ze dat pakket naar de post brengen. En die zijn niet laat open om nog langs te gaan na werk :<.
Vind het ook heel erg last minute. Heb nog geluk dat er iemand thuis zal zijn.
De openingsuren van de post zijn voor mij de reden dat ik alle bestellingen op het werk laat afleveren. Jammer dat je hier niet die mogelijkheid hebt.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

bart107 schreef:
smoke2000 schreef:ze hebben gewoon een hele batch voor 17/2 klaar staan. Vind het wel erg last minute dat ze die modem pas 1 dag op voorhand opsturen. Er is niemand thuis bij mij die dag. Dus waarschijnlijk zullen ze dat pakket naar de post brengen. En die zijn niet laat open om nog langs te gaan na werk :<.
Vind het ook heel erg last minute. Heb nog geluk dat er iemand thuis zal zijn.
De openingsuren van de post zijn voor mij de reden dat ik alle bestellingen op het werk laat afleveren. Jammer dat je hier niet die mogelijkheid hebt.
inderdaad , ik laat ook liefst op het werk leveren, doe ik met meeste zaken. Valt niet op, aangezien ik toch bestellingen doe voor werk ook.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

zucht, morgen activatie vdsl2 en modem niet gehad. Vreesde ik al, dat dit ging gebeuren.
bart107
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 okt 2004, 15:31

smoke2000 schreef:zucht, morgen activatie vdsl2 en modem niet gehad. Vreesde ik al, dat dit ging gebeuren.
Wat is bij jou de tijdspanne van activatie? Bij mij tussen 14u en 18u. Bij Dommel wisten ze mij te vertellen dat mijn modem vandaag zou verstuurd worden. Morgen zou die normaal toch hier moeten zijn. Denk dat da bij jou ook het geval zal zijn hoor. Ze zullen die wel met een groot aantal tegelijk versturen.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ja , heb gebeld, hij zou morgen moeten aankomen.. die mannen hebben ook nooit van foutenmarge gehoord zeker. Mijn probleem is, dat er vandaag iemand thuis was om het pakket aan te pakken, morgen niet. Ik kan geen verlof pakken morgen, dus dan zal dat pakket waarschijnlijk naar het postkantoor gaan, dat ook dicht is na de werkuren natuurlijk. 2-3 dagen op voorhand sturen zou perfect geweest zijn, dit is wel erg last minute.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Vandaag is hier ook speedconnect plus geactiveerd !

Afbeelding

EDIT

Bij speedconnect plus zou je normaal ook een vast ip krijgen.
Moet je hier voor contact op nemen met dommel?

Want in de mail wat ik krijg van dommel staat dynamisch.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

van dat vast ip ben ik ook niet zeker , ik heb ook plus en er stond in mail dynamisch. Maar ik heb het nog niet kunnen testen, omdat modem 3 uur voor migratie geleverd is en ik niet thuis was. Moet hem vanavond probere ngaan halen en dan kan ik testen of vdsl werkt. De adsl sync is in ieder geval weg.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

beetje teleurgesteld over snelheid. Net 10 minuten vdsl2. Beetje gesukkeld met paswoord, zaten 2 l in , maar I L en l waren identiek. was ff zoeken.

Afbeelding

ik dacht dat ik toch dichter tegen de 20 mbit ging zitten met speedconnect plus. Weet iemand of je zonder veel moeite je abbo kan laten downgraden naar speedconnect normaal. Toen ik speedconnect + bestelde was het voor die hogere snelheid, dan opeens was er geen verschil meer tussen de 2 de dag erna en nu blijkt toch dat ik helemaal die snelheid niet haal. Er staat ook bij speedconnect, gegarandeerde 20 mbits en niet "theoretisch haalbaar" zoals bij netconnect, misschien dat ze dat ook beter verwijderen als ze het niet kunnen garanderen.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Heb je vdsl-splitters gebruikt (heb ik zelf ook nog niet)?
Indien ja (ook indien nee):
Ga eens naar: http://192.168.1.1/ ==> "Advanced Settings" ==> Statistics
kopieer eens alle gegevens op die pagina.

laatste optie: vriendelijke "klacht" mail naar dommel sturen, met de vraag waarom je maar 16 mbps haalt en niet de gegarandeerde 20.
bart107
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 okt 2004, 15:31

Sinds gisteren ook hier speedconnect geactiveerd.

Afbeelding

De waarden van de modem zijn de volgende:

VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 21648 kbps
Upstream line rate : 2848 kbps
Downstream Training Margin : 35.8 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2048 kbps
TX total power : -16.1 dbm
Downstream delay : 14.4 ms
Upstream delay : 4.4 ms

Iemand die weet of die normaal zijn?
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ReLoad schreef:Heb je vdsl-splitters gebruikt (heb ik zelf ook nog niet)?
Indien ja (ook indien nee):
Ga eens naar: http://192.168.1.1/ ==> "Advanced Settings" ==> Statistics
kopieer eens alle gegevens op die pagina.

laatste optie: vriendelijke "klacht" mail naar dommel sturen, met de vraag waarom je maar 16 mbps haalt en niet de gegarandeerde 20.
Ja direct op de binnenkomende lijn zit de 5-6 converter met daarop de bijgeleverde splitter. op de 5-6 converter , zitten 2 telefoons.

Statistics zijn dit :
VDSL Version Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21
VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 21648 kbps
Upstream line rate : 2848 kbps
Downstream Training Margin : 21.4 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2048 kbps
TX total power : -4.1 dbm
Downstream delay : 14.4 ms
Upstream delay : 4.4 ms

16 mbit is zeker niet slecht vergeleken met men 4 mbit vroeger. Maar als men 20 mbit garandeerd en omdat ik ook nog eens Plus had genomen omdat de gewone maar 12 mbit was, is het vrij teleurstellend. Maar als ze mij gewoon omzetten naar het 10 euro minder kostende abbonnement, ben ik ook al tevreden.
Zoals ik hierboven al zei, ik heb blijkbaar op een zeer slecht moment besteld , letterlijk 2 dagen voor hun pakketten veranderd zijn en ik eigenlijk geen plus nodig had voor hoger dan 12 mbit.
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

bart107 schreef:Sinds gisteren ook hier speedconnect geactiveerd.

Afbeelding

De waarden van de modem zijn de volgende:

VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 21648 kbps
Upstream line rate : 2848 kbps
Downstream Training Margin : 35.8 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2048 kbps
TX total power : -16.1 dbm
Downstream delay : 14.4 ms
Upstream delay : 4.4 ms

Iemand die weet of die normaal zijn?
Die waarden zijn volkomen normaal!
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

@smoke2000

Ik vind het ook wel spijtig dat ik niet de "gegarandeerde" 20 mbps haal !
Nog mensen wat niet de 20 halen?
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb deze waarden:

maar ik heb wel nog steeds geen vdsl-splitter enkel adsl?-splitter

Code: Selecteer alles

VDSL Version	Firmware-VTU-R:1.0.7r57bIK105012 Time Dec 27 2007, 18:50:21
VDSL line status	uSHOWTIME
Downstream line rate	: 21648 kbps
Upstream line rate	: 2848 kbps
Downstream Training Margin	: 34.8 dB
Bearer1 Downstream payload rate	: 16560 kbps
Bearer1 Upstream payload rate	: 2048 kbps
TX total power	: -30.3 dbm
Downstream delay	: 14.4 ms
Upstream delay	: 4.4 ms
edit:
speedtestje gedaan:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ReLoad 18 feb 2010, 22:05, in totaal 1 gewijzigd.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik zal morgen eens proberen met men oude adsl splitter en de waarden nog eens posten.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

VDSL line status uSHOWTIME
Downstream line rate : 25104 kbps
Upstream line rate : 3104 kbps
Downstream Training Margin : 17.5 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 20064 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2032 kbps
TX total power : -33.5 dbm
Downstream delay : 7.2 ms
Upstream delay : 3.5 ms

zijn hier de waardes.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Wat ik nu niet versta is het verschil tussen deze twee, (vooral het grote verschil eigenlijk)

Downstream line rate : 21648 kbps
(Dit is veronderstel ik de sneleheid waarmee je geconnecteerd bent met de rop, inclusief overhead enzo)


Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps
(Dit is dan denk ik de effectieve snelheid die je haalt, zonder overhead, of is de de "beperking van de snelheid door de rop?"
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

ReLoad schreef:Wat ik nu niet versta is het verschil tussen deze twee, (vooral het grote verschil eigenlijk)

Downstream line rate : 21648 kbps
(Dit is veronderstel ik de sneleheid waarmee je geconnecteerd bent met de rop, inclusief overhead enzo)

Profiel bvb 4.6Mb vroeger bij BGC/dommel, terwijl je maar 4Mb ter bescvhikking had.

Bearer1 Downstream payload rate : 16560 kbps
(Dit is dan denk ik de effectieve snelheid die je haalt, zonder overhead, of is de de "beperking van de snelheid door de rop?"
Dit is de snelheid die je zelf kunt waarnemen (voorlopig enkel via dual wan met 12Mbit abbonnement).
Gebruikersavatar
Coolrunner
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 aug 2006, 20:42

Volgende waardes op de modem :

Downstream line rate : 25008 kbps
Upstream line rate : 3104 kbps
Downstream Training Margin : 29.9 dB
Bearer1 Downstream payload rate : 20048 kbps
Bearer1 Upstream payload rate : 2032 kbps

maar speedtest geeft volgende :

Afbeelding

is de snelheid nog niet geactiveerd misschien ?
It ain`t what you say but the way you say it !
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hmmja , lijkt erop dat niemand echt aan zijn snelheid geraakt. Heb die andere speedtest ook maar eens gedaan, maar zelfde resultaat als speedtest.net

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Belgacom zou de nieuwe snelheden pas laten gelden op 1/03. Ik denk dat Dommel-klanten ook minstens tot dan zullen moeten wachten.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Silver_Rain schreef:@smoke2000

Ik vind het ook wel spijtig dat ik niet de "gegarandeerde" 20 mbps haal !
Nog mensen wat niet de 20 halen?
Jep hier ook, 600 meter van de ROP, 16,5 profiel
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Hopelijk zal het zo zijn, dat het dan toch geactiveerd wordt op 1/03 :-)
Anders even een mailtje doen dan naar dommel.

Gegarandeerd is gegarandeerd he :P
themaxxz
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 21 nov 2007, 10:42
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

qless schreef:
Silver_Rain schreef:@smoke2000

Ik vind het ook wel spijtig dat ik niet de "gegarandeerde" 20 mbps haal !
Nog mensen wat niet de 20 halen?
Jep hier ook, 600 meter van de ROP, 16,5 profiel
Best je binnenbekabeling nakijken, op 600m zou je toch 20mbps moeten kunnen halen.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

themaxxz schreef:
qless schreef:
Silver_Rain schreef:@smoke2000

Ik vind het ook wel spijtig dat ik niet de "gegarandeerde" 20 mbps haal !
Nog mensen wat niet de 20 halen?
Jep hier ook, 600 meter van de ROP, 16,5 profiel
Best je binnenbekabeling nakijken, op 600m zou je toch 20mbps moeten kunnen halen.
Dacht ik ook, maar het is geen repair profiel...en ik heb geen binnenbekabeling, raw-copper, VDSL2 modem zit als enige op de enige (nieuwe) wandcontactdoos...

Downstream line rate 21648 kbps
Upstream line rate 2896 kbps
Downstream Training Margin 26.4 dB
Downstream Training Margin : 26.4 dB
Downstream line rate : 16560 kbps
Upstream line rate : 2064 kbps
TX total power : -13.7 dbm
Downstream delay : 14.4 ms
Upstream delay : 4.5 ms
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Zou het niet kunnen dat dommel pas samen met belgacom de 20 mbits gaat doorvoeren?
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hmmja ik weet niet hoe ver ik van de node zit, maar mijn binnenbekabeling is een telefoon draad rechtstreeks naar binnenkomend contact met vdsl splitter erop. De kabel is wel een 5 tal meter, mss ligt het daaraan?
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Silver_Rain schreef:Zou het niet kunnen dat dommel pas samen met belgacom de 20 mbits gaat doorvoeren?
Volgens hun helpdesk niet in de eerste 3 maanden...voor de bestaande klanten met een speedconnect(+) abbo.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Dus de nieuwe klanten krijgen onmiddellijk 20 mbits?
En de bestaande niet? :?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Silver_Rain schreef:Dus de nieuwe klanten krijgen onmiddellijk 20 mbits?
En de bestaande niet? :?
Kaise zegt: niet binnen de drie maanden.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”