camarilo schreef:
Dat is zo een beetje zoals het met mij gegaan is, met deze kantekening: toen ik de bevestigingsbrief kreeg stond daarop Internet Go, NIET Generation Internet...en toen ik inlogde stond daar maar 50 Gig als beschikbaar voor download...heb dan terug gebeld en de persoon zei dat bij het telefoon gesprek de dame waarschijnlijk de verkeerde box had gescheckt, wat hij veranderde en nu heb ik 100 Gig beschikbaar. Hoe vriendelijk ze allemaal ook zijn (hangt ook een beetje van de beller af), er sluipen altijd wel vergissingen in en dit opvolgen, goed je factuur lezen en hen snel bellen als er iets niet pluis is (of lijkt) is allerbelangrijkst.
Heb zelf men eerste factuur nog niet gekregen, maar ben gewaarschuwt door de mensen waar ik met sprak om niet achterover te vallen maar gewoon te bellen en ze zullen het wel recht zetten. Ze houden er blijkbaar zelf goed rekening mee dat er nogal wat knoeiers zitten bij hun factureringsdienst.
Heb ook mijn bevestigingsbrief gekregen en er staat ook met geen enkel woord 'Internet Generation' op maar ook Internet-Go abonnement met '75 GB + 25 GB downloadvolume'. De gratis activering staat er wel op vermeld.
Terug gebeld, wachttijd 23 minuten (gelukkig voip telefoon), en nadat ze het nagekeken hebben wisten ze me enkel te melden dat alles in orde was en dat er bij hen wel internet generation bij staat ...
Vermelde prijs onder promoties is die van het huidige internet generation. Maar activatie vroeg ik pas midden april en dan is het dus een andere prijs (en andere downloadsnelheid mag ik hopen). En ook na 1 maart is er een verschil tss Internet Go en Internet Generation.
Ik zou het persoonlijk toch ook liever wat duidelijker op papier zien ...