Hallo,
sinds de nieuwe Dommel site er is, zie ik nergens Netconnect Plus meer aangeboden worden. Is dat abonnement niet meer beschikbaar? En wat met mijn huidig abonnement, want ik heb sinds 28 januari een Netconnect Plus abonnement gekocht.
En is Speedconnect nu opeens wel beschikbaar op 100% van het Belgische grondgebied? Eind januari was het nog 65%, en was mijn dorp (Paal-Beringen) niet beschikbaar, nu zie ik geen restricties meer. Zoja, is het mogelijk om van Netconnect Plus naar Speedconnect te veranderen?
Bedankt.
Netconnect Plus niet meer beschikbaar?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ook NetConnect Lite is verdwenen. Dat is omdat er heel wat meer interessants beschikbaar is. Ik vraag mij af waarom je NetConnect Plus genomen hebt? Enkel en alleen voor het vaste ip? Volgens mij verandert er niets aan uw abonnement. Voor de zekerheid kun je hen contacteren.Noktum schreef: sinds de nieuwe Dommel site er is, zie ik nergens Netconnect Plus meer aangeboden worden. Is dat abonnement niet meer beschikbaar? En wat met mijn huidig abonnement, want ik heb sinds 28 januari een Netconnect Plus abonnement gekocht.
Neen. Dekking van VDSL2 (speedconnect) zit nu op bijna 74%.Noktum schreef:En is Speedconnect nu opeens wel beschikbaar op 100% van het Belgische grondgebied? Eind januari was het nog 65%, en was mijn dorp (Paal-Beringen) niet beschikbaar, nu zie ik geen restricties meer. Zoja, is het mogelijk om van Netconnect Plus naar Speedconnect te veranderen?
Beschikbaarheid controlleer je best op de site van www.BelgacomTV.be, wanneer tv in HD beschikbaar is, is VDSL2 dat ook.
Ik vrees dat je je jaar gaat moeten uitdoen op NetConnect Plus. Zo was dat vroeger toch het geval bij Dommel.
Op het moment van de bestelling was Speedconnect hier niet beschikbaar volgens de site, en was Netconnect Plus het abonnement met veruit de grootste downloadlimiet.Lord Utopia schreef:Ik vraag mij af waarom je NetConnect Plus genomen hebt?
Heh, volgens die site is Belgacom TV hier inderdaad beschikbaar.. jammer, net na ik Netconnect Plus hebt gekregen. >.<
-
- Erelid
Spijtig dat je eerst UB niet bekeken hebt natuurlijk. NetConnect + optie ongelimiteerd volume is sneller en goedkoper dan Plus.Noktum schreef: Op het moment van de bestelling was Speedconnect hier niet beschikbaar volgens de site, en was Netconnect Plus het abonnement met veruit de grootste downloadlimiet.
Heh, volgens die site is Belgacom TV hier inderdaad beschikbaar.. jammer, net na ik Netconnect Plus hebt gekregen. >.<
Ahh, zo bedoel je. Jammer inderdaad. Dat doet me eraan denken, toen ik de bestelling plaatste was de snelheids update van Netconnect (van 3,2 Mbps naar 12 Mbps ofzo) ook niet beschikbaar, zou hij nu wel beschikbaar zijn aangezien VDSL2 dat opeens is, en kan ik hem ergens nabestellen?
-
- Erelid
Ik vrees van niet. Zit je te ver van de centrale, dan kan je niet upgraden. Als je nu al op 3 Mbps zit...Noktum schreef:Ahh, zo bedoel je. Jammer inderdaad. Dat doet me eraan denken, toen ik de bestelling plaatste was de snelheids update van Netconnect (van 3,2 Mbps naar 12 Mbps ofzo) ook niet beschikbaar, zou hij nu wel beschikbaar zijn aangezien VDSL2 dat opeens is, en kan ik hem ergens nabestellen?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Inderdaad,
je zal te ver van de centrale afwonen.
Dat is ook de reden waarom ik van netconnect plus naar speedconnect ben overgegaan.
je zal te ver van de centrale afwonen.
Dat is ook de reden waarom ik van netconnect plus naar speedconnect ben overgegaan.