Telenet kondigt ED 3.0 (FiberNet) en limietverhoging aan
-
- Member
Voor €100 en alles inbegrepen, neem ik het meteen.
Ik betaal nu €93,33 alles inbegrepen.
Ik vrees dat ik aan het dromen ben.
Blijkbaar al veel te veel gewend om uitgemolken te worden wanneer we met 100€/maand al content zouden zijn....DannyDeGraaf schreef:Voor €100 en alles inbegrepen, neem ik het meteen.
Iedereen doet natuurlijk met z'n geld wat hij/zij wil maar denk eens goed na of dit echt wel de moeite is: 1200€/ jaar!
Vergeet niet dat je ook nog met je maandelijkse kabelkost zit hé
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
coiken schreef:Blijkbaar al veel te veel gewend om uitgemolken te worden wanneer we met 100€/maand al content zouden zijn....DannyDeGraaf schreef:Voor €100 en alles inbegrepen, neem ik het meteen.
Iedereen doet natuurlijk met z'n geld wat hij/zij wil maar denk eens goed na of dit echt wel de moeite is: 1200€/ jaar!
Vergeet niet dat je ook nog met je maandelijkse kabelkost zit hé
Als hij die prijs betaal op dit moment zit daar kabelabbo al bij inbegrepen.Dus voor 100 euro per maand zou ik ook niet te lang nadenken...
-
- Starter Plus
Dat is hier nog maar de vraag.Aangezien er in de mail staat dat we een exclusief aanbod kunnen gaan verwachten,begint iedereen natuurlijk te dromen.Langs de andere kant is het telenet enkel en alleen om geld te doen,dus ik vrees dat we een aanbod gaan krijgen waar we in feite niets aan hebben...Zoiets als Prime gratis voor 1 maandje...fastman schreef:kun je bij telenet onderhandelen?
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb de mail ook gehad. Ik betaal nu dankzij de werkgeversbijdrage zo'n 45€ p/m ipv 83,33€. Moest ik die niet hebben was Telenet hier nooit binnengeraakt met dat abbonnement, voor 83,33€ kan je ondertussen bij BGC al veel meer hebben.
Ben dus een curieus wat ze gaan bieden... FiberNet tijdelijk verlaagd in prijs of zo voor 3 maanden.
Ben dus een curieus wat ze gaan bieden... FiberNet tijdelijk verlaagd in prijs of zo voor 3 maanden.
-
- Member
Als bestaande klant overschakelen naar FiberNet valt er geen activatie te betalen tenzij je er andere producten gaat bijnemen.
Deze avond tot morgenochtend zijn er alweer werken en is inloggen in "Mijn Telenet" niet mogelijk.
Dus er is wat op til.
Deze avond tot morgenochtend zijn er alweer werken en is inloggen in "Mijn Telenet" niet mogelijk.
Dus er is wat op til.
-
- Starter Plus
320i schreef:of gratis activatie...
Is dat niet sowieso gratis aangezien je een hoger abbo neemt?
En degene die hier sprak over 3 maanden aan lagere prijs?je denkt toch niet dat ze daar mee gaan beginnen?Laat zeggen dat ik het uitprobeer voor 3 maanden,ze laten me na die 3 maanden nooit kiezen om het op te zeggen...
-
- Member
Het zal een voordeelprijsje???? worden omdat je al (trouwe) klant bent.
Ze moeten het kind een naam geven hé.
Ze moeten het kind een naam geven hé.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
De marketing doet goed z'n werk, velen lopen er weer in.
Ik moet daar toch mee lachen, met die exclusiviteit. Moest het zo exclusief zijn, zouden ze geen reclame ermee maken in een persbericht en zou het een aantal factoren x10 duurder zijn.
Ik moet daar toch mee lachen, met die exclusiviteit. Moest het zo exclusief zijn, zouden ze geen reclame ermee maken in een persbericht en zou het een aantal factoren x10 duurder zijn.
-
- Plus Member
- Contacteer:
Je moet onze dromen niet verpesten.TomG schreef:De marketing doet goed z'n werk, velen lopen er weer in.
Nee ik heb eigenlijk 50 of 100 mbit helemaal niet nodig...
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
IK heb ook een mail gehad, bij mij staat er niks van een exclusief aanbod (moet ook niet voor mij, fibernet is te duur) ben ExpressNet XL klant.Acemath schreef:Ik denk niet dat het daarom slecht verkoopt.Het is een standaard mail.Ik zou wel eens willen weten of basicnet/compfortnet hetzelfde exclusieve aanbod zullen krijgen...En of er een verschil zal zijn in aanbod tussen mensen die bijvoorbeeld de goedkoopste en de duurste shake hebben???DannyDeGraaf schreef:Blijkbaar verkoopt het niet zo heel goed.
Da's ook den eerste keer dat bestaande klanten wat betere voorwaarden gaan krijgen.
Nog nooit meegemaakt.
Ben nu echt benieuwd.
vermoedelijk meer gericht voor de turbo klanten.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Member
Is inderdaad voorlopig alleen gericht naar de Turbo-klanten toe.IK heb ook een mail gehad, bij mij staat er niks van een exclusief aanbod (moet ook niet voor mij, fibernet is te duur) ben ExpressNet XL klant.
vermoedelijk meer gericht voor de turbo klanten.
Misschien volgt de rest later?
- Bijlagen
-
- Knipsel1.JPG
- (22.2 KiB) 467 keer gedownload
-
- Member
Ik heb er ook 2 gekregen.
Ze hadden misschien schrik dat ze niet zouden aankomen.
Ben nu toch echt benieuwd naar hun volgende email.
Hier ook 2 mails, onderaan de mail staat dit:
* Ongelimiteerd gebruik enkel voor normaal gebruik, wettige doeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Telenet. Telenet behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks volumeverbruik hebben dan het gemiddelde van het product in kwestie. Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen en Telenet behoudt zich het recht voor deze klanten tijdelijk op een lagere snelheid te plaatsen.
Ik denk dater dus niets zal veranderen...
* Ongelimiteerd gebruik enkel voor normaal gebruik, wettige doeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Telenet. Telenet behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks volumeverbruik hebben dan het gemiddelde van het product in kwestie. Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen en Telenet behoudt zich het recht voor deze klanten tijdelijk op een lagere snelheid te plaatsen.
Ik denk dater dus niets zal veranderen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Same hier ook 2 maal dezelfde mail aangekregen.DannyDeGraaf schreef:Ik heb er ook 2 gekregen.
Dat betekend 2x exclusief aanbod hehe
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
etienne22 dat is nieveel
als ik bel voor de mensen en heb al verschillende keren gebeld geef ik niet toe tot ik alles 2 maand gekregen heb en het is me altijd gelukt
mensen die enkel nog maal internet hebben betalen nog eens 100 euro kosten
als ik bel voor de mensen en heb al verschillende keren gebeld geef ik niet toe tot ik alles 2 maand gekregen heb en het is me altijd gelukt
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Kan je dit nu eens in mensentaal schrijven want ik versta u ni goedproximusboyke schreef:etienne22 dat is nieveel
-
- Member
Een vriendin kreeg vandaag dit in haar mailbox van Telenet en dit staat nog niet op hun site.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Niet op de site, maar wel al in het persbericht dat hier al een paar keer gepost is. Niets nieuw onder de zon dus.DannyDeGraaf schreef:Een vriendin kreeg vandaag dit in haar mailbox van Telenet en dit staat nog niet op hun site.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 153 keer
Als ik via "Mijn Telenet" mijn Turbonet XL wil downgraden moet ik geen 50€ activatiekost meer betalen. (wat ook altijd onzin was natuurlijk)
Was dit al langer zo, of heeft dit te maken met de recente aankondigingen?
-
- Starter Plus
ddd schreef:Als ik via "Mijn Telenet" mijn Turbonet XL wil downgraden moet ik geen 50€ activatiekost meer betalen. (wat ook altijd onzin was natuurlijk)
Dat zal waarschijnlijk dat exclusieve aanbod zijn waar ze in de mail over spreken.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
fastman schreef:Mag je dat bij hen ook doen?
Mailtje sturen met "hou je bankrekening in de gaten !" ik ga mijn factuur binnenkort betalen !
spannend !
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
En omdat
1. Hun modemrouter (SVG nieuw type alles in een) BRRRROOOOOL is
2. Ik die modemrouter enkel en alleen via MIJN TELENET kan beheren
Kan ik nu dus niet remote desktoppen naar mijn pc. Ik wou mijn alarm aanzetten.
Dus als er nu inbrekers komen, hou ik Telenet verantwoordelijk.
Portforwarding en DMZ werkt voor geen ballen (sorry voor de taal, maar het is zo) op die nieuwe allinone SVG modems.
1. Hun modemrouter (SVG nieuw type alles in een) BRRRROOOOOL is
2. Ik die modemrouter enkel en alleen via MIJN TELENET kan beheren
Kan ik nu dus niet remote desktoppen naar mijn pc. Ik wou mijn alarm aanzetten.
Dus als er nu inbrekers komen, hou ik Telenet verantwoordelijk.
Portforwarding en DMZ werkt voor geen ballen (sorry voor de taal, maar het is zo) op die nieuwe allinone SVG modems.
-
- Elite Poster
DMZ en port forwarding werkt hier wel, maar het is in elk geval problematisch. Het lijkt erop dat als je dat herconfigureert die modem geenszins direct de wijzigingen toepast. Bij mij leek het maar goed te werken nadat ik eens de stekker van de modem uittrok. Ze zouden dus op zijn minst een Reboot optie mogen voorzien in Mijn Telenet.
Ik ben nu ook aan het vragen of er geen mogelijkheid is om mijn eigen router rechtstreeks op het netwerk te krijgen, want ik heb hun router helemaal niet nodig.
Ik ben nu ook aan het vragen of er geen mogelijkheid is om mijn eigen router rechtstreeks op het netwerk te krijgen, want ik heb hun router helemaal niet nodig.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Kan trouwens eens iemand wat screen prints posten van wat je zoal kan configureren ?fastman schreef:1. Hun modemrouter (SVG nieuw type alles in een) BRRRROOOOOL is
-
- Elite Poster
Ik ga een specifiek topic openen, kwestie van het hier niet te veel te vervuilen...r2504 schreef:Kan trouwens eens iemand wat screen prints posten van wat je zoal kan configureren ?
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Is het de bedoeling dat telenet binnenkort overal van die gecombineerde modem/routers gaat plaatsen ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Voor nieuwe installaties met Docsis 2.0 wel denk ik (geldbesparing gratis wifi installatie). Bestaande klanten zullen ze waarschijnlijk niet gaan omzetten. Docsis 3.0 is momenteel ook nog zonder router.fieldoxide schreef:Is het de bedoeling dat telenet binnenkort overal van die gecombineerde modem/routers gaat plaatsen ?