htc tyntn2 vs touch pro vs experia x1
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Windows Mobile 6.5.x runt op zowat alles. Heb hier een 200Mhz 64MB ram toestel waar het nog redelijk goed op draait. Ideaal om toch vlot mee te werken (en ook andere apps te gebruiken) is 400Mhz 128MB ram minimaal wel aan te raden.
Heb geen ervaring met android op deze toestellen, maar de systeemeisen om vlot te werken zullen wel hoger liggen.
Vraag me ook wel af of niemand een goedkoop maar degelijk ondersteund WinMob toestel weet dat Android kan draaien.
Heb geen ervaring met android op deze toestellen, maar de systeemeisen om vlot te werken zullen wel hoger liggen.
Vraag me ook wel af of niemand een goedkoop maar degelijk ondersteund WinMob toestel weet dat Android kan draaien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Ze draaien het alledrie.Van de tyntyn2 weet ik dat de camera,bluetooth en a-gps niet werken (en battery life is geoptimaliseerd) onder 2.0.1Avenger 2.0 schreef: Vraag me ook wel af of niemand een goedkoop maar degelijk ondersteund WinMob toestel weet dat Android kan draaien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 58 keer
Ook voor de HTC Touch Pro 2 (dus die met dat uitklapbaar toetsenbord) is er tegenwoordig een Android Rom, maar nog totaal in het beginstadium. Android zelf zou al draaien, maar IDD heel wat functionaliteit is nog niet werkzaam, zoals GPS, BlueTooth, G-sensor, externe toetsenbord, en de front-camera.
Maar de developpers gaan goed vooruit en misschien is er tegen het eind van deze maand een deftig draaiende Android Build voor de ''Rhodium' HTC TP2.
Android zou lichter zijn (lees: minder log en stug en met minder overbodige processen) dan Win Mo 6.5 en 'zou' vlotter moeten draaien...
Maar de developpers gaan goed vooruit en misschien is er tegen het eind van deze maand een deftig draaiende Android Build voor de ''Rhodium' HTC TP2.
Android zou lichter zijn (lees: minder log en stug en met minder overbodige processen) dan Win Mo 6.5 en 'zou' vlotter moeten draaien...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Ik heb een Xperia met de custom Rom van Christiaan erop (Nederlandstalig, Clean versie), deze werkt best goed, redelijk snel (voor WinMo), best stabiel (muv de smartlock, die telkens na een week of twee er de brui aangeeft waardoor een herstart nodig is om hem terug goed te laten werken)
Ik heb er SPB mobile shell op draaien, draait goed.
-
- Elite Poster
Ik gebruik SPB mobile shell 3.5.3 nu ook, werkt zeer goed op mijn tytn2 (gebruikt wel 10MB ram van de 70MB vrije ram).TL@ schreef:Ik heb een Xperia met de custom Rom van Christiaan erop (Nederlandstalig, Clean versie), deze werkt best goed, redelijk snel (voor WinMo), best stabiel (muv de smartlock, die telkens na een week of twee er de brui aangeeft waardoor een herstart nodig is om hem terug goed te laten werken)
Alleen vind ik android 2.0.1 veel beter op deze gsm, enkel bluetooth en de camera werken niet (rebooten naar windows voor foto's/video's).
De lokale terminal is ook erg handig.
-
- Elite Poster
Werkt hier zeer goed, maar de contactpersonen worden niet van de sim gelezen (geen nand flash, maar van sdkaart met fat32, met ext2 zou het nog beter werken). Sinds gisteren is de android 2.1 versie uit voor de kaiser (gps en a-gps werken, ...).TL@ schreef:Android heb ik nog niet geprobeerd op de Xperia omdat Bluetooth en de GPS nog niet werken. Als dat in orde is, ga ik dat ook wel eens proberen.
Ik gebruik een klasse 4 kaart, zou er veel verschil zijn in gebruik (opstarttijd) bij het gebruik van een sd kaart van classe 2 ?
(een 16 GB klasse 4 kaart is nogal duur ivm classe 2).