pfff nog langer wachten dus seffes is het toch nog niet voor vandaag maar voor morgen of zoMRC101 schreef:De persconferentie is om 15u

*bashmode on*proximusboyke schreef:euhm ik heb niks gedaan !!!!
ik heb da ook overgenomen hé
ben nie graag valselijk beschuldigd !
er staat duidelijk voor all klanten, dus dat zou vreemd zijn, aangezien het gewoon ronduit arrogant zou zijn dat ze aannemen dat iedereen dan ineens overstapt op fibernetjeanke36 schreef:het zou mij sterk verwonderen dat die daar helemaal niets van weten?
of zal het weer een flop zijn?
of gaan ze gewoon met het nieuwe abonnement afkomen dan alleen maar fibernet?
ik hoop van niet!
toch het 0800 nummeber gebruikt heh want anders gaat dat u nogal geld gekost hebben zo 3 keer bellen naar de kd voor niets.akke schreef:Ik heb nogmaals gebeld, en dit keer wist die persoon wel van nieuwe abbo's. Maar hij zei dat hij nog geen info had en we moeten wachten tot de "officiele voorstelling van de nieuwe formules" ... Heb daarna ineens ook maar laten doorverbinden om eens te klagen over de vorige 2 helpdesk medewerksters
Ja indeed ik zou daar ni willen zitten nu op die helpdesk. Altijd dezelfde vragen en van niks wetenTomby schreef:Trouwens, dan klopt de uitleg van de helpdesk al helemaal niet. Want zelfs als het alleen Fibernet zou zijn (wat vorige week al bevestigd is door Telenet) dan nog is het wél degelijk een nieuwe abonnement. Dus geen idee waarom ze het daar bij de Helpdesk ontkennen. Of misschien toch: ze zullen ingepeperd zijn dat ze voor 15u alles moeten ontkennen. Ook misschien omdat ze sinds de aankondiging vorige week wellicht constant vragen krijgen ivm de nieuwe abonnementen en het ondertussen een beetje beu zijn.
WTF??raf1 schreef:Aankondinging vandaag om 15u, lancering is uitgesteld tot maandag 15 maart.
Het is nutteloos hun helpdesk met dergelijke vragen lastig te vallen... zij zijn de laatste die van dergelijke dingen weten.etienne22 schreef:Je moet geluk hebben om een goede helpdeskmedewerker te treffen want die zijn er echt wel.
Oei... moeten ze er zo hard over nadenken bij TN ?raf1 schreef:Aankondinging vandaag om 15u, lancering is uitgesteld tot maandag 15 maart.
mijn info is zeer betrouwbaar, dat heb ik al bewezen.beele schreef:waar haal je die info vandaag?raf1 schreef:Aankondinging vandaag om 15u, lancering is uitgesteld tot maandag 15 maart.
Op zich geen ramp... met de Rode Flop heeft de lancering 6 maanden in beslag genomen.raf1 schreef:Aankondinging vandaag om 15u, lancering is uitgesteld tot maandag 15 maart.
Tenzij iedereen Fibernet krijgt voor 30€/maandbeele schreef:er staat duidelijk voor all klanten, dus dat zou vreemd zijn, aangezien het gewoon ronduit arrogant zou zijn dat ze aannemen dat iedereen dan ineens overstapt op fibernetjeanke36 schreef:het zou mij sterk verwonderen dat die daar helemaal niets van weten?
of zal het weer een flop zijn?
of gaan ze gewoon met het nieuwe abonnement afkomen dan alleen maar fibernet?
ik hoop van niet!(wat trouwens niet zal gebeuren)
Je zus werkt bij Telenet ?raf1 schreef:Ik ben geen Telenet-medewerker, vandaag niet, niet in het verleden en niet in de toekomst.TomG schreef:Hij is een Telenet medewerker, zodus...
LOLredcap schreef:Shit, door altijd op refresh te klikken om deze tread te kunnen volgen zit ik nu op smallband ...
redcap schreef:Shit, door altijd op refresh te klikken om deze tread te kunnen volgen zit ik nu op smallband ...
Dan ben je hier aan het juiste adres.Marlboro schreef:Hetgeen mij nu gewoon interesseert is teweten komen wat er veranderd.
Dat deze zaken dan maar vanaf 15maart ingaan vind ik zo erg niet,das maar een maandje meer dan.
Ik wil vooral weten wat er zal veranderen.