Wordt Dommel nog wakker uit hun 'winterslaap'?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Heb zonet gelezen wat Belgacom gaat doen vanaf 1 maart 2010 (zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=25138), wat gaat Dommel hier tegenover doen? Ben zowat bij de eersten die Dommel heeft genomen, eerst NetConnect en dan (nu nog) Homeconnect,wat ik wel een goed product vind maar toch nog op de oertijdsnelheid (slechts 6 Mbps).
Voor Homeconnect kwam er de mogelijkheid om ADSL2+ te nemen, doch dit kregen we niet wegens te ver van de centrale. En VDSL2 is er niet voor Homeconnect, al staat diene ROP hier zo'n 20 meter van de deur. en begin december 2009 las ik op deze forum dat 'binnen een dikke maand' Dommel met een nieuw product ging komen (hopelijk is het een Homeconnect mét VDSL2). We zijn nu al méér dan een dikke maand verder en er is nog steeds niets nieuws te rapen van Dommel. Heeft iemand een idee wat er kan gaan gebeuren qua nieuw product bij Dommel? Of als Dommel dit forum leest of zou lezen (volgens sommige op deze forum, wat ik sterk betwijfel) 'hoog tijd om uit de winterslaap te komen!
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Drommels, drommels drommels, wat haat ik Belgacom! :-D

Sorry, kon het even niet laten. ;)

In het persbericht van Belgacom stond er dat de wholesale volgt qua snelheden (volumes is wellicht dan de eigen keuze van de isp in kwestie). Ik dacht nochtans dat Dommel al VDSL2 aanbood, maar niet in combinatie met telefonie zo te zien?
cowke
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 mei 2007, 15:11

Jippe schreef:Heb zonet gelezen wat Belgacom gaat doen vanaf 1 maart 2010 (zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=25138), wat gaat Dommel hier tegenover doen? Ben zowat bij de eersten die Dommel heeft genomen, eerst NetConnect en dan (nu nog) Homeconnect,wat ik wel een goed product vind maar toch nog op de oertijdsnelheid (slechts 6 Mbps).
Voor Homeconnect kwam er de mogelijkheid om ADSL2+ te nemen, doch dit kregen we niet wegens te ver van de centrale. En VDSL2 is er niet voor Homeconnect, al staat diene ROP hier zo'n 20 meter van de deur. en begin december 2009 las ik op deze forum dat 'binnen een dikke maand' Dommel met een nieuw product ging komen (hopelijk is het een Homeconnect mét VDSL2). We zijn nu al méér dan een dikke maand verder en er is nog steeds niets nieuws te rapen van Dommel. Heeft iemand een idee wat er kan gaan gebeuren qua nieuw product bij Dommel? Of als Dommel dit forum leest of zou lezen (volgens sommige op deze forum, wat ik sterk betwijfel) 'hoog tijd om uit de winterslaap te komen!
Hoe spijtig ik het ook vind ik denk eerder dat het bgc tv zal zijn op een dommel lijn, kijk naar scarlet daar kan het ook :) (pure gok hoor)

Dommel heeft idd speedconnect (vdsl2) en is idd zonder telefonie.

Mvg
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Dommel zal zeker uit hunne winterslaap mogen komen. Ze gaan alleen nog interessant zijn voor de hele grote downloaders (rond de TB maand) omdat ze echt ongelimiteerd aanbieden. Maar dat is geen goed klantenbestand voor een ISP...
spykE
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 sep 2007, 19:10

Inderdaad, als Dommel niet snel met wat vernieuwingen komt ben ik ook weg hoor. Heb momenteel Homeconnect, maar het telefoneren is niet optimaal (nummers die niet gebeld kunnen worden, duurt lang eer hij belt, valt uit, slechte kwaliteit,...), van het internet daarentegen ben ik redelijk tevreden buiten de snelheid.

't Wordt tijd dat de snelheden eens opgevoerd worden. In 2010 nog altijd met 5 mbit/s lijntje zitten is echt triest tegenwoordig.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dommel is een ISP die het vooral moest hebben van de grootverbruikers. Nu dat Belgacom een ongelimiteerd abonnement aanbiedt tegen ongeveer dezelfde voorwaarden als Speedconnect Plus (zelfs goedkoper wanneer je naar modem+actvatiekosten kijkt), kan Dommel daar niets tegenover plaatsen. Tenzij ze Speedconnect Plus laten varen en Speedconnect als high-end product aanbieden.
Op prijs concurreert Dommel niet (behalve dan met CN, maar dat is weinig beschikbaar).
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

niet vergeten dat Speedconnect+ geen FUP maar unlimited is
alsook is er bij dommel binary usenet toegang inbegrepen
voor mij blijft dommel dus nog steeds competitief
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

PowerSoft schreef:niet vergeten dat Speedconnect+ geen FUP maar unlimited is
alsook is er bij dommel binary usenet toegang inbegrepen
voor mij blijft dommel dus nog steeds competitief
Zoals ik in het andere topic nog zei: Speedconnect is niet competitief voor de meer-dan-modale surfer.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Wat we ook niet mogen vergeten:

De laatste jaren is er altijd een soort van 'tick tock' strategie geweest tussen de 2 grote providers, en de alternatieve.
Hierbij duurde het altijd even na de 'tick' die we nu zien vooraleer de 'tock' van de kleinere isp's kwam.

Ik kan me voorstellen dat Dommel en EDPnet niet op voorhand op de hoogte waren van de plannen van Belgacom. Waarschijnlijk gaan ze nu rond de tafel zitten om hun productassortiment aan te passen en dan zien we vanzelf wel wat er uit de bus rolt.

Het nieuwe Favorite abonnement aan lagere prijzen + nachtsurfen + newsserver zie ik bijvoorbeeld wel zitten, iets wat ik beide providers nog wel zie brengen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wat kan Dommel aanbieden? Onbeperkt in het kwadraat? Enkel mensen die 0,5 terabyte en meer verbruiken, hebben daar baat bij.
Vroeger hebben providers altijd een tock uitgedeeld op gebied van volume. Van snelheid hebben ze nooit (muv 6 Mbps Scarlet-netwerk tgo 4 Mbps BGC-netwerk) iets kunnen doen, extra's amper.
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Even praktisch dan:

Alleen het duurste abonnement van Belgacom, Intense, gaat een FUP krijgen. Hiervoor betaal je 56 euro per maand.
Ben je hier niet in geïnteresseerd, maar je wil wel pakweg rond de 75GB per maand verbruiken, dan zou je kunnen kijken naar Favorite. Dit kost dan 43 euro per maand.

Waarom zou dommel geen VDSL2 wholesale abonnement kunnen maken dat onder deze prijs gaat, met meer limiet en wat extra's? (newsserver, vast ip, geen blokkering van poorten <1024, nachtsurfen, upload niet meetellen, grotere mailboxes, ...)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

No way never dat Telenet of Belgacom ooit terug binaries gaan aanbieden. Voor de nieuwsgroepen moet men bij Dommel en consoorten terecht.

Ik vind het Speedconnect aanbod van Dommel nog steeds competitief t.o.v. bijvoorbeeld Belgacom. Het probleem is dat Dommel moet wachten totdat het referentie-aanbod van VDSL2 aangepast is. Ik vermoed dat Dommel zijn limieten wel verder zal optrekken (Speedconnect+ unlimited bijvoorbeeld). Geef ze nog even tijd.

Voor de Homeconnecters blijft het inderdaad verdacht stil. Dat is best jammer.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Lord Utopia schreef:Dommel is een ISP die het vooral moest hebben van de grootverbruikers. Nu dat Belgacom een ongelimiteerd abonnement aanbiedt tegen ongeveer dezelfde voorwaarden als Speedconnect Plus (zelfs goedkoper wanneer je naar modem+actvatiekosten kijkt), kan Dommel daar niets tegenover plaatsen. Tenzij ze Speedconnect Plus laten varen en Speedconnect als high-end product aanbieden.
Op prijs concurreert Dommel niet (behalve dan met CN, maar dat is weinig beschikbaar).
Speedconnect 39€ (+10€ telefoon) met 500GB valt nog mee van prijs tov ongelimiteerd bij BGC 56€ (500GB+12u lang nachttarief+onbeperkte upload is toch zo goed als ongelimiteerd). Bijkomende voordelen van dommel heb je ook (newsserver van +500dagen?, goede helpdesk ivm BGC,...).

Speedconnect+ met vaste lijn komt wel duurder uit dan bij BGC (zonder vaste lijn).
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

Alles zal een beetje afhangen van wat bgc onder FUP zal toelaten.
Hun Favorite is uiteindelijk maar 75gb/m ... mss vinden zij het dubbel daarvan al overdreven onder hun Intense FUP.

Maar dat zullen we pas weten binnen een paar maanden als de klachten binnenkomen.

Dommel darentg heeft duidelijke limieten of "echt" unlimited ... no FUP BS.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

FUP bij Belgacom is minstens 250 GB.

Gelezen op een ander forum dat Dommel binnenkort i-net+tel via VDSL2 zou aanbieden. Dat zei de helpdesk toch tegen iemand.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Lord Utopia schreef:FUP bij Belgacom is minstens 250 GB.

Gelezen op een ander forum dat Dommel binnenkort i-net+tel via VDSL2 zou aanbieden. Dat zei de helpdesk toch tegen iemand.
Ik ben nu homecon dus als ik weet dat vdsl2 in dit boeregat beschikbaar is en hun abbo is betaalbaar ga ik over..
hopelijk is het weer niet zo een ramp zoals de instap voor home....3weken vooraleer ik eindelijk internet had.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Hmmpf, Edpnet heeft zijn vernieuwde abonnementen al uit de doeken gedaan (20/2 en optie voor ongelimiteerd voor 5€). Nu mag Dommel eindelijk ook met z'n aankondiging komen. Nu ja, meer dan een snelheidsverhoging zal er wel niet inzitten voor Speedconnect en Speedconnect+. De limieten zijn al ruim hoog genoeg (500GB voor Speedconnect en unlimited voor Speedconnect+). Ik vrees dat ze enkel nog op de snelheid kunnen spelen.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Een uitbreiding van Cityconnect zou ik meer appreciëren. VDSL2 allemaal goed en wel, maar uiteindelijk zijn al die producten via Belgacom vééééél te duur.
jeanke36
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:12

ineens worden ze allemaal wakker voor alles te gaan veranderen

ik wil heel graag veranderen maar op den duur weet ik niet meer wie ik wel zou gaan nemen!
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen :-)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik heb een beetje een dubbel gevoel vandaag. Langs de ene kant een lichte euforie dat we zo goed als van de limieten afzijn. Langs de andere kant vrees ik dat de markt nog meer onder de 2 spelers verdeeld wordt en alle kleintjes van de markt gaan verdwijnen.

Buiten EDPNet zie ik weining kans op overleven van alternatieve providers. Op volume kunnen ze het niet meer spelen, op snelheid ook niet en op prijs ook al amper (er is nog steeds een telefoonlijn nodig in tegenstelling tot bij Belgacom).
Het enige wat ze nog kunnen doen is extra diensten leveren zoals news, voip etc. Maar de vraag is of de markt daarvoor groot genoeg is.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
jeanke36
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:12

Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen :-)
ik was eerst van plan om naar dommel te gaan maar aangezien ik al slechte dingen heb gezien heb ik er al geen zin meer in.

wel heb je daar echt onbeperkt dus zonder fup!

ergens anders ga je dit nog niet zien denk ik de komende jaren...
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

jeanke36 schreef:
Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen :-)
ik was eerst van plan om naar dommel te gaan maar aangezien ik al slechte dingen heb gezien heb ik er al geen zin meer in.

wel heb je daar echt onbeperkt dus zonder fup!

ergens anders ga je dit nog niet zien denk ik de komende jaren...
De vraag is wel hoelang dat gaat blijven duren. Als alleen de klanten die terabytes per maand downloaden daar gaan blijven zal rap gedaan zijn met 'onbeperkt'...
jeanke36
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:12

Avenger 2.0 schreef:
jeanke36 schreef:
Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen :-)
ik was eerst van plan om naar dommel te gaan maar aangezien ik al slechte dingen heb gezien heb ik er al geen zin meer in.

wel heb je daar echt onbeperkt dus zonder fup!

ergens anders ga je dit nog niet zien denk ik de komende jaren...
De vraag is wel hoelang dat gaat blijven duren. Als alleen de klanten die terabytes per maand downloaden daar gaan blijven zal rap gedaan zijn met 'onbeperkt'...
daar ben ik nog niet zo zeker van
je kan daar ook al een abonnement hebben van 500 giga!
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

jeanke36 schreef: daar ben ik nog niet zo zeker van
je kan daar ook al een abonnement hebben van 500 giga!
Inderdaad, maar als je ziet dat bij edpnet bijvoorbeeld maar 4% meer dan 100GB verbruikt. Bij dommel zal het eerder 4% zijn die minder dan 100GB verbruikt :P Zal moeilijk worden voor hun op dan goede prijzen te gaan geven in de toekomst.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Vaag, ontwijkend Dommel-antwoord gehad dat ze niets willen of kunnen zeggen.
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

jeanke36 schreef:daar ben ik nog niet zo zeker van
je kan daar ook al een abonnement hebben van 500 giga!
De vraag is of er voldoende particuliere klanten zijn die elke maand 500 GB (of meer) nodig hebben om een ISP van te laten leven (want af en toe 500 GB zal elders met een FUP ook nog wel kunnen).

Stel nog dat je voldoende klanten vindt, dan nog is het niet zeker dat je met zo'n klantenprofielen winst kunt maken.

Spannende tijden, dat wel ...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ben nog steeds tevreden bij Dommel maar ondanks de schandalige hoge prijzen van telenet ga ik toch is kijken of het niet de moeite is om nu over te stappen naar de kabel.
Want hier en nog op zoveel andere plaatsen is er nog steeds niks meer dan een gewone simpele adsl lijn.
Dommel kan daar niet veel aan doen maar ik ben niet van plan om nog 10 jaar te wachten op een hogere snelheid.
Dus voor mij mag de winterslaap van Dommel gewoon verder gaan want hier zal niks of bijna niks veranderen.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

jeanke36 schreef:
Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen :-)
ik was eerst van plan om naar dommel te gaan maar aangezien ik al slechte dingen heb gezien heb ik er al geen zin meer in.

wel heb je daar echt onbeperkt dus zonder fup!

ergens anders ga je dit nog niet zien denk ik de komende jaren...

bwa dommelspeedcon of + ik zou wel durven gaan voor de + met een discovery line want wat deert me echt geen limiet (ik ga toch wel een 3tal keer per jaar rond de 700gb) en vooral die nieuwsgroepen met zeer hoge retentie (daar betaal je anders ook al rap 10/15e voor zeker als je 20mbs wil hebben)

nog afwachten wat de fups inhouden dan zie ik wel
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb de indruk dat Dommel deze keer in snelheid gepakt is, onder andere door Edpnet.

Vroeger was Dommel altijd de eerste met nieuwigheden op de proppen te komen (VDSL2 bijvoorbeeld) maar deze keer heb ik de indruk dat ze hun plaatje nog niet rondhebben.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik denk dat vooral Belgacom iedereen in snelheid gepakt heeft en dat het nu de flexibele providers zijn die daar snel op kunnen inspelen.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Uzzi schreef:Vroeger was Dommel altijd de eerste met nieuwigheden op de proppen te komen (VDSL2 bijvoorbeeld) maar deze keer heb ik de indruk dat ze hun plaatje nog niet rondhebben.
Als mijn herinner correct is, heeft Dommel vrij lang belooft voor VDSL2, maar heeft dat ook meer dan een jaar geduurd na hun aankondiging. Ik zat op VDSL2 via BC, voor Dommel daar was met hun VDSL2 ;)

En hun aanbod naar bedrijven / Professionele Klanten toe is ook nogal "pover".

Zijn maar 2 aanbiedingen met Statische Ip. één met 320Kbits upload *kuch*, What a joke ;) En één, welke zeer beperk beschikbaar is ( de cityconnects ).
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Volgens wat onze eigen Lord Utopia te horen kreeg zouden ze deze week de nieuwe website lanceren en daarbij "misschien" nieuwe pakketten en prijzen lanceren. Gelukkig hebben de andere ISP's toch een betere PR afdeling ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat is inderdaad zo. Laten we duimen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Voor edpnet was het makkelijk aangezien ze veel room for improovement hadden. Dommel kan enkel nog op prijs spelen...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Jippe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:20

Wat ze 'nog' kunnen veranderen?
Homeconnect op VDSL2 zetten. Toen Dommel af kwam met hun 'superproduct' Homeconnect heeft dat me doen beslissen omdat toen er beloofd werd dat men een hogere snelheid kon krijgen naast onbeperkt downloaden en onbeperkt bellen naar vaste lijnen. Later bleek dat niet iedereen op hogere snelheid kon gezet worden, dan sta je daar: je hebt alles 'overgezet' van Belgacom naar Dommel. Ergens had je 'vertrouwen' in Dommel, door alles bij hen onder te brengen, maar nu blijkt dat ze dus die homeconnecters in de kou laten staan. Eerst had ik gedacht dat wij bij de eersten zouden zijn op gebied van snelheid, nu blijkt het dat we op gebied van snelheid 'achter' zullen blijven. Dus hoog tijd voor Dommel om daar wat aan te doen: Homeconnect op VDSL2. Als dat niet lukt dan moeten ze als compensatie voor hen die geen ADSL2+ kunnen hebben de prijs van Homeconnect naar beneden laten zakken.
Verder voor de andere Dommel abonnees kunnen ze ook wellicht hun prijzen laten zakken, bvb de promoprijzen voor iedereen waarmaken. Zo zullen ze toch nog beter blijven dan de andere isp's op gebied van prijzen én downloadvolume.
Helaas... Dommel rijdt liever met zijn sportwagen (en dan nog snel ook) dan nu te reageren op Belgacom, Telenet én Edpnet.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Dommel zal hoe dan ook iets aan hun imago moeten doen. Als ik al die horrorverhalen hier lees van mensen die 3 tot 4 maand moeten wachten voordat hun lijn wordt geactiveerd of (aangetekende) brieven en (terug)betalingen die gewoonweg genegeerd worden. Soms blijf je beter waar je bent dan...
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

De volgende vraag juist gemaild naar [email protected]. Kreeg binnen 10 minuten van 2 verschillende personen een antwoord terug..

-------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,



Zou u mij kunnen vertellen of er nog nieuwe abonnementen aan zitten te komen
bij dommel? En op welke termijn?



Er zijn op dit moment nogal wat interessante aanbiedingen bij concurrenten
van jullie.

Ik ben altijd een heel tevreden klant geweest (en nog) dus ik wil jullie ook
de kans geven om met iets nieuws te komen , dan blijven we uiteraard bij
jullie internet afnemen.

-------------------------------------------------

Antwoord 1:

Geachte,



Dank u voor uw e-mail!

Onze vernieuwe site zal 1 van de volgende dagen online komen.

Alle diensten zullen hierop worden meegedeeld.

-------------------------------------------------

Antwoord 2:

Geachte,



de nieuwe release van onze nieuwe produkten komen er weldra aan,

dit kan u zelf in de gaten houden door af en toe onze website te bezoeken.



Alvast bedankt
-------------------------------------------------

Nog even afwachten dus.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

:-) Hopelijk doen ze meer dan een upgrade van de reseller formule.

In ieder geval ben ik blij dat ik speedconnect (geen plus) heb genomen, resell van vdsl go.
Ik had al van juli het vermoeden dat de snelheid snel zou toenemen voor dit abonnement.

Speedconnect+ biedt binnenkort weinig meerwaarde (ok geen limiet+iets hogere upload, maar BGC is goedkoper zonder vaste lijn, om over edpnet nog maar te zwijgen (39eur ongelimiteerd+vaste lijn, BGC plus resell).En voor 20 eur meer (speedconnect plus: 10 eur meer!) heb je bij telenet 50-2.5 onbeperkt(juli). En dan is er nog scarlet (25eur+vaste lijn) dat mss ook een speedupgrade krijgt.

=>Enkel aan de prijs kan mogelijk iets gedaan worden: gelijkwaardig aan edpnet voor plus pakket ? (50eur incl. vaste lijn tov 56eur BGC)
=>& Dommel kan onmogelijk onder de prijs van scarlet gaan.
=>Veel competititieve concurrenten op dit moment - de prijs wordt erg belangrijk (& aangezien je ook bij BGC kunt blijven met groot volume wordt de drempel om over te stappen wss groter).
jeanke36
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 06 feb 2010, 11:12

ik heb net vernomen dat homeconnect niet meer beschikbaar is?! :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”