Momenteel heb ik een 'Scarlet No Limit internet' aan 29.95€/maand (het eerste jaar is voorbij). Ik zie nu dat er een 'Scarlet Internet' bestaat aan 25€/maand. Is er buiten de prijs nog een wezenlijk verschil ? Ik kan er zo direkt geen ontdekken. Als er geen is dan loont het de moeite om effe de telefoon te pakken en 'mijn prijs' te laten aanpassen naar 25€.
J.
verschil Scarlet Internet en Internet No Limit
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
http://userbase.be/nieuws/telecom/181-s ... talimietenJoe de Mannen schreef:Momenteel heb ik een 'Scarlet No Limit internet' aan 29.95€/maand (het eerste jaar is voorbij). Ik zie nu dat er een 'Scarlet Internet' bestaat aan 25€/maand. Is er buiten de prijs nog een wezenlijk verschil ? Ik kan er zo direkt geen ontdekken. Als er geen is dan loont het de moeite om effe de telefoon te pakken en 'mijn prijs' te laten aanpassen naar 25€.
J.
scarlet internet = 25 euro = fup = raw copper +10 euro.
Lord Utopia schreef:
WTF...10 euro?
vroeger kostte dit nog maar 5 euro.
ik heb een tijdje geleden mijn discovery line opgezegd, en heb daarna naar scarlet gebeld om dat te zeggen (discovery line was toen +-10 euro: dus 5 euro duurder dan de raw copper), Scarlet vertelde me dat dat automatisch word doorgegeven door belgacom aan scarlet en dat ik automatisch de raw copper zou hebben.
dus momenteel surf ik nu al meerdere maanden zonder telefoonlijn. (omdat scarlet niet de raw copper heeft aangerekend)
ik vraag me nu af, moest scarlet dat opeens te weten te komen dat ik al zoveel maanden zonder tel. abo internet heb, kunnen ze al die maanden terugeisen?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Ik heb tot nu toe nog geen verschil kunnen ontdekken.
Eén van de dagen eens bellen voor een aanpassing.
J.
Eén van de dagen eens bellen voor een aanpassing.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Erelid
Voor klanten die de raw copper besteld hebben nog voor de nieuwe prijs van kracht was, verandert er natuurlijk niets hé.
jullie verstaan me niet echt goed.
ik heb scarlet en betaal geen telefoonlijn.
ik heb mijn discoverylijn opgezegd bij belgacom, meerderemaanden geleden en volgens scarlet zou ik automatisch op de raw copper komen, maar na al die maanden surf ik zonder telefoonlijn.
dus spaar ik momenteel de kosten van een discovery of raw copper.
ik heb geen vaste telefoon, ik heb alleen adsl.
ik vraag me nu af, moest scarlet dat opeens te weten te komen dat ik al zoveel maanden zonder tel. abo internet heb, kunnen ze al die maanden terugeisen?
ik heb scarlet en betaal geen telefoonlijn.
ik heb mijn discoverylijn opgezegd bij belgacom, meerderemaanden geleden en volgens scarlet zou ik automatisch op de raw copper komen, maar na al die maanden surf ik zonder telefoonlijn.
dus spaar ik momenteel de kosten van een discovery of raw copper.
ik heb geen vaste telefoon, ik heb alleen adsl.
Lord Utopia schreef:
-
- Erelid
Na 1 jaar niet meer, dacht ik.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Ik versta je maar al te goed, ik vraag me alleen af wat dat te maken heeft met de initiele vraag waarom dit topic is opgestart nl. Is er een Verschil tussen Scarlet Internet à 25€/maand en Scarlet No Limit Internet à 29.95€/maand.Mike_1 schreef:jullie verstaan me niet echt goed.
J.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Om van die prijs van 25 euro te kunnen profiteren ipv 30 euro nu zal je terug een nieuw jaarcontract moeten aangaan zeker?
Inderdaad, je hebt dan een nieuw jaarcontract, ik heb er al voor gebeld.
Ik had internet no limit één jaar aan 19,95euro/maand en na dit jaar werd het 29,95 euro/maand.
Spijtig dat ze bestaande klanten niet op de hoogte brengen dat zij kunnen intekenen op dit abbo van 25 euro en zo toch bijna 5 euro besparen.
Als een tof lid van userbase dit niet had vermeld had ik het nog niet eens geweten dat dergelijk aboo bestond , surf dan ook niet dagelijks naar de scarlet website hé.
Ik had internet no limit één jaar aan 19,95euro/maand en na dit jaar werd het 29,95 euro/maand.
Spijtig dat ze bestaande klanten niet op de hoogte brengen dat zij kunnen intekenen op dit abbo van 25 euro en zo toch bijna 5 euro besparen.
Als een tof lid van userbase dit niet had vermeld had ik het nog niet eens geweten dat dergelijk aboo bestond , surf dan ook niet dagelijks naar de scarlet website hé.
Joe de Mannen schreef:Ik versta je maar al te goed, ik vraag me alleen af wat dat te maken heeft met de initiele vraag waarom dit topic is opgestart nl. Is er een Verschil tussen Scarlet Internet à 25€/maand en Scarlet No Limit Internet à 29.95€/maand.Mike_1 schreef:jullie verstaan me niet echt goed.
J.
niets, ik begon met die raw copper en dan had ik nog een vraagje en heb ik het maar erbij gepost (in plaats van een nieuwe topic te beginnen) en zo iemand me op deze vraag kunnen beantwoorden? (zie mijn voorgaande post?)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Ga toch nog even wachten dan. Binnekort hebben ze misschien VDSL2 internet abonnementen.
Hallo, ik heb ook een Scarlet Internet No Limit abonnement waarop ik intekende midden januari 2009.
Nu heb ik inderdaad ook opgemerkt dat nu het eerste jaar voorbij is de prijs nu 29,95 euro is terwijl Scarlet Internet 'slechts' 25 euro kost.
Dat Scarlet No Limit abonnement is dat een jaarlijks opzegbaar abonnement of is dit een contract waar ik 2 jaar aan vast zit. Ik kan nergens concrete info vinden.
Indien het inderdaad een jaarcontract was kan ik beter ook overstappen op Scarlet Internet en zo maandelijks 5 euro besparen. Of is dit zo eenvoudig niet?
Nu heb ik inderdaad ook opgemerkt dat nu het eerste jaar voorbij is de prijs nu 29,95 euro is terwijl Scarlet Internet 'slechts' 25 euro kost.
Dat Scarlet No Limit abonnement is dat een jaarlijks opzegbaar abonnement of is dit een contract waar ik 2 jaar aan vast zit. Ik kan nergens concrete info vinden.
Indien het inderdaad een jaarcontract was kan ik beter ook overstappen op Scarlet Internet en zo maandelijks 5 euro besparen. Of is dit zo eenvoudig niet?
ivm die 25 tov 29.95. heb er voor gemaild . nu benk niet zeker of ik terug 1jaar wil vastzitten aan scarlet.
Ik heb geen klachten met de kwaliteit maar wel met de snelheid, ik zit 'maar ' op 6mbit , maar zou graag 12 of meer hebben
ik ben aan het twijfelen om eventueel naar skynet generations over te stappen. 30euro per maand en 175gbyte per maand en 20MBIT snelheid
Om terug te komen op je Discovery line die je hebt buitengegooid... Dont worry, ik heb dit een jaar geleden ook gedaan , en nooit raw copper aangerekend gekregen bij scarlet! .dus ik betaal al 13 maand gewoon 29.95 per maand zonder extra
Ik heb geen klachten met de kwaliteit maar wel met de snelheid, ik zit 'maar ' op 6mbit , maar zou graag 12 of meer hebben
ik ben aan het twijfelen om eventueel naar skynet generations over te stappen. 30euro per maand en 175gbyte per maand en 20MBIT snelheid
Om terug te komen op je Discovery line die je hebt buitengegooid... Dont worry, ik heb dit een jaar geleden ook gedaan , en nooit raw copper aangerekend gekregen bij scarlet! .dus ik betaal al 13 maand gewoon 29.95 per maand zonder extra
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Voor die 5€ besparing moet je rekening houden dat je bij een andere provider wel bijvoorbeeld 50€ activatiekost moet terugverdienen hé, en ik ga er van uit dat je niet veel beters vindt voor die 25€ hoor.
Je moet ook weten dat Scarlet niet echt je lijnkwaliteit in de hand heeft, en dat het misschien technisch niet mogelijk is om sneller te gaan.
Controleer je lijnwaarden en dan kan je zien of je sneller kan, en wat aandringen bij de helpdesk, anders maakt het niet veel uit hoor welke provider je kiest.
Je moet ook weten dat Scarlet niet echt je lijnkwaliteit in de hand heeft, en dat het misschien technisch niet mogelijk is om sneller te gaan.
Controleer je lijnwaarden en dan kan je zien of je sneller kan, en wat aandringen bij de helpdesk, anders maakt het niet veel uit hoor welke provider je kiest.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –