Belgacom vernieuwt internetaanbod volledig: snel en onbprkt

Nieuws omtrent telecom
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hoe vind ik nu info over generation formule op belgacom hun website?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

liger schreef:hoe vind ik nu info over generation formule op belgacom hun website?

http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... n-internet (oud)
http://www.belgacom.be/companies/hbsbus ... rName=adsl (nieuw)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer


daar staat toch niks over generation?

Ik zoek eigenlijk info of dat generation enige "upgrades" gaat krijgen.

BTW: kan je op vdsl worden aangesloten bij generation?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

liger schreef:

daar staat toch niks over generation?

Ik zoek eigenlijk info of dat generation enige "upgrades" gaat krijgen.

BTW: kan je op vdsl worden aangesloten bij generation?

Jawel. En ja, Generation = VDSL2 wanneer mogelijk. Generation krijgt dezelfde upgrades, maar dan 175 GB.
pennywise
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 21 aug 2007, 15:26
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Belgacom zet zijn lijnen nu gelijk aan die van Dommel, ze zijn alleen wat duurder. Begrijpen wie begrijpen kan, en zet maar streep over het gebruik van VDSL2 voor de lijnen, zal nog altijd zelfde adsl rommel zijn. Maw ze beloven grote snelheden, en 5% van de mensen zal ze halen.

Net half uur met die zeikers van belgacom aan de foon gehangen. Mijn pro compact lijn, blijkt mindere specs te hebben, maar de uitleg van bgc kwam er op neer dat de meeste mensen met pro compact veel beter af gaan zijn en hun snelheden gegarandeert halen, waar hun nieuw gedrocht, alleen maar cijfertjes op papier zijn, met veel als, als, als ...
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

pennywise schreef:Belgacom zet zijn lijnen nu gelijk aan die van Dommel, ze zijn alleen wat duurder. Begrijpen wie begrijpen kan, en zet maar streep over het gebruik van VDSL2 voor de lijnen, zal nog altijd zelfde adsl rommel zijn. Maw ze beloven grote snelheden, en 5% van de mensen zal ze halen.

Dat is anders wel heel, heel, heeeeel hard overdreven.
pennywise
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 21 aug 2007, 15:26
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
pennywise schreef:Belgacom zet zijn lijnen nu gelijk aan die van Dommel, ze zijn alleen wat duurder. Begrijpen wie begrijpen kan, en zet maar streep over het gebruik van VDSL2 voor de lijnen, zal nog altijd zelfde adsl rommel zijn. Maw ze beloven grote snelheden, en 5% van de mensen zal ze halen.

Dat is anders wel heel, heel, heeeeel hard overdreven.


onder hun nieuwe tarliefplan, staan de uitzondering, lees die eens, n als ge de slappe lach niet krijgt van hun idee van limietloos, ...

is just niks limietloos aan, k zou vooral niet te hard over het gemiddelde download volume van de meute gaan of ze zullen vragen minder te downen.

VDSL2 blijven ze vooral voor bedrijven houden (wat ik trouwens het meest correcte vind), waarom moet ik anders 40 euro meer betalen dan residentiele klanten?
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

pennywise schreef:onder hun nieuwe tarliefplan, staan de uitzondering, lees die eens, n als ge de slappe lach niet krijgt van hun idee van limietloos, ...

is just niks limietloos aan, k zou vooral niet te hard over het gemiddelde download volume van de meute gaan of ze zullen vragen minder te downen.

VDSL2 blijven ze vooral voor bedrijven houden (wat ik trouwens het meest correcte vind), waarom moet ik anders 40 euro meer betalen dan residentiele klanten?

Belgacom heeft gezegd dat 250 GB zeker mogelijk moet zijn. Mijn reactie was vooral op uw statement dat 5% van de klanten hun snelheden zou halen. VDSL2 wordt voor alles gebruikt.
pennywise
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 21 aug 2007, 15:26
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
pennywise schreef:onder hun nieuwe tarliefplan, staan de uitzondering, lees die eens, n als ge de slappe lach niet krijgt van hun idee van limietloos, ...

is just niks limietloos aan, k zou vooral niet te hard over het gemiddelde download volume van de meute gaan of ze zullen vragen minder te downen.

VDSL2 blijven ze vooral voor bedrijven houden (wat ik trouwens het meest correcte vind), waarom moet ik anders 40 euro meer betalen dan residentiele klanten?

Belgacom heeft gezegd dat 250 GB zeker mogelijk moet zijn. Mijn reactie was vooral op uw statement dat 5% van de klanten hun snelheden zou halen. VDSL2 wordt voor alles gebruikt.


dan zetten ze hun prof klanten in de kou, die gaan daar niet mee kunnen lachen, meeste hangen zeker nog paar maand vast aan hun contract voor pro compact

ik haal met mijn pro compact, hun opgegeven waardes, maar nu brengen ze wel een lijn met betere waarden voor 40 euro minder, en volgens de klantendienst worden prof lijnen niet aangepast? Daar klopt iets niet aan, vind ik, en denk niet dat ik de enige ga zijn.
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

pennywise schreef:dan zetten ze hun prof klanten in de kou, die gaan daar niet mee kunnen lachen, meeste hangen zeker nog paar maand vast aan hun contract voor pro compact

ik haal met mijn pro compact, hun opgegeven waardes, maar nu brengen ze wel een lijn met betere waarden voor 40 euro minder, en volgens de klantendienst worden prof lijnen niet aangepast? Daar klopt iets niet aan, vind ik, en denk niet dat ik de enige ga zijn.

Natuurlijk worden die aangepast... Das enkel niet voor nu.
pennywise
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 21 aug 2007, 15:26
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
pennywise schreef:dan zetten ze hun prof klanten in de kou, die gaan daar niet mee kunnen lachen, meeste hangen zeker nog paar maand vast aan hun contract voor pro compact

ik haal met mijn pro compact, hun opgegeven waardes, maar nu brengen ze wel een lijn met betere waarden voor 40 euro minder, en volgens de klantendienst worden prof lijnen niet aangepast? Daar klopt iets niet aan, vind ik, en denk niet dat ik de enige ga zijn.

Natuurlijk worden die aangepast... Das enkel niet voor nu.


ge zou toch denken dat prof klanten voorrang krijgen, is niet de eerste keer dat ze ons achteruit stellen, maar intussen betalen we wel rustig verder.
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Het GO abbonement wordt opgetrokken van 12 naar 20mbit. Is dat adsl2+? Mogen we als Dommel Homeconnect dan ook binnenkort een snelheidsverhoging verwachten ? Laten we hopen :-D .
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Lord Utopia schreef:
liger schreef:

daar staat toch niks over generation?

Ik zoek eigenlijk info of dat generation enige "upgrades" gaat krijgen.

BTW: kan je op vdsl worden aangesloten bij generation?

Jawel. En ja, Generation = VDSL2 wanneer mogelijk. Generation krijgt dezelfde upgrades, maar dan 175 GB.

is er een reden waarom generation enkel bij "companies" staat? Daar zijn dan ook alle prijzen excl BTW.
http://www.belgacom.be/private/hbsres/j ... rName=adsl
http://www.belgacom.be/companies/hbsbus ... rName=adsl

voor zo ver ik weet was het toch niet echt naar bedrijven gericht?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

pro compact heeft ook vast ip en prof. Helpdesk +sla, toch?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

"businessklanten" hebben normaliter een zekere SLA agreement (problemen die nog diezelfde dag kunnen opgelost worden?)... ik hoop wel dat die een cisco vdsl2 modem hebben en geen sagem die 1x de week moet herstart worden :-)
en bij golden sla kunnen ze misschien nog op een isdn backup lijntje terugvallen? :-)

"generation"? ze hebben hier een 3tal soorten voor "consumenten" .... internet generation, mtv generation, pay&go generation
http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... n-internet
er is daar helemaal niks business aan... maar die produkten staan misschien ook op de "business" webkant met als enige verschil excl btw
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Ik ben nog niet helemaal mee :angel:
Iedereen die via Belgacom aansluitbaar is, is dat ook via dommel of scarlet of ...
en daar is de huidige prijs voor unlimited 25 euro, raw copper inclusief.
da's als ik goed kan tellen nog altijd 31 euro per maand minder dan de 56 van Belgacom

Nog eens 7 euro per maand voor een sip account en klaar is kees

Wie haalt het dan in zijn hoofd om zich bij Belgacom aan te sluiten ???
Voor 31 euro kunde veel fotokes af laten drukken hoor ...
Of wil iedereen ineens hier Belgacom TV
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Dan vergeet je wel een telefoonlijn hé. Raw copper bij Scarlet is nog eens 10€/maand.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Belgacom internet generation gaat gewoon dezelfde specs krijgen van go maar dan 75Gb meer (150)

want bij het kmo gedeelte staat dat er voorheen al 18mbs was en dat klopt niet in particulier geval (verbeter me als ik verkeerd ben)
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Eigenlijk wel een goeie... "De nieuwe tarieven gelden vanaf 1 april."

Niemand snapt hem blijkbaar :banana:
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

VOiD schreef:Dan vergeet je wel een telefoonlijn hé. Raw copper bij Scarlet is nog eens 10€/maand.

Ik meen enkele weken geleden gezien te hebben dat het 7€ was.
Momenteel, in het nieuwe aanbod, is er niets meer over te vinden.
Ze vermelden ook niet meer dat je een Belgacomtelefoonabonnement nodig hebt. Vroeger stond het er wel.

Aanpassing: toch ergens gevonden. Het is inderdaad 10 € zonder BGC-telefoon.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

je moet op hun website klikken op

http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... ternet.php


vergelijk ons internetaanbod, en dan zie je de details ( prijs belgacom zonder vaste lijn )
RobinW
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 feb 2010, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

35 is toch nog altijd minder dan 56? En het enige verschil is 14 vs 20 mbps.
Of zie ik ook iets over het hoofd?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

dejean schreef:je moet op hun website klikken op

http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... ternet.php


vergelijk ons internetaanbod, en dan zie je de details ( prijs belgacom zonder vaste lijn )


Kan je eigenlijk van "no limit" overschakelen naar dit internet abonnement? Ziet er naar uit dat het nu 5 euro goedkoper is dan wat ik momenteel betaal. Vraag me af of ik dan op VDSL2 wordt gezet of gewoon op ADSL2+ blijf.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

meon schreef:
Voor huidige en nieuwe klanten
De vernieuwingen zijn niet alleen bedoeld voor nieuwe klanten maar gelden vanaf 1 maart ook automatisch voor alle
huidige internetklanten. Elke klant krijgt nog deze maand een persoonlijke brief met daarin alle uitleg. De nieuwe
tarieven gelden vanaf 1 april. Een klant die zou vaststellen dat zijn gebruik niet overeenkomt met zijn formule, kan tot
eind april (zonder kosten) overschakelen naar een andere formule.

Ook de gebundelde formules (Packs) en Internet for Employees worden met ingang van 1 maart aangepast. Wie belt
en surft bij Belgacom en kiest voor een Pack met TV blijft 18,50 euro per maand uitsparen en kijkt dus in feite gratis
digitale tv.

Het persbericht:
2010_02_05_belgacom_Internet_NL.pdf

Er staan fouten in:

Tien jaar geleden betaalde de klant per maand (voor Turbo Line Go) 61,94 euro voor een snelheid tot 300 kbps
(down)/64 kbps (up) en 3 GB volume.

Er was geen (merkbare) limiet en de downloadsnelheid was beperkt tot 3.6Mbit.
300 kbps, vanwaar halen ze het.Of hebben ze het over isdn?

edit2: Go abb. kostte geen 61,94euro (was jarenlang 60 euro, enkele jaren geleden).
Laatst gewijzigd door silencer op 06 feb 2010, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Begrijp ik het goed?
1. Upgrade van limiet komt op 1 maart.
2. "Upgrade"/verhoging van prijs komt op 1 april

Wat als je in maart intekent, krijg je modem en na 1 april weg gaat wegens verandering van het contract? Dan heb je een nieuwe modem?
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Eindelijk die 60Gb muur weg waar ik iedere maand tegen moest vechten ..... alhoewel ik het toch steeds klaar kreeg iedere laatste van de maand er een kleine 15GB over te geraken.
Nu hoef ik mij daar eindelijk géén zorgen meer over te maken :-D :-D :-D
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Nieuwe audibel taks op harddisks, en vlak daarna de limieten fors omhoog bij beide duopolisten -- zou het ene met het andere te maken hebben? :-)
Gebruikersavatar
Chewie
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 16 mar 2003, 09:55
Locatie: Leopoldsburg

Ziet er mooi uit, ik zit nu nog op een gewone adsl verbinding (4.640/512) zou ik nu ook overgezet worden naar 20MBs/1.5MBs :???:
Proximus comfort pack: CPU:AMD64 dual core 2x2.2Ghz, RAM:3Gb, HD1:250Gb, HD2: 120Gb, HD3: 250Gb, video:Geforce 640GTX, OS: win 10
Gebruikersavatar
skitzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 mar 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hangt er van af of dat haalbaar is bij jou in de straat.
Ik heb een tijdje geleden VDSL aangevraagd, maar kreeg een telefoontje dat de bekabeling te slecht was in de straat, dus VDSL zou er niet inzitten voor mij.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Chewie schreef:Ziet er mooi uit, ik zit nu nog op een gewone adsl verbinding (4.640/512) zou ik nu ook overgezet worden naar 20MBs/1.5MBs :???:

Je kan eens bellen naar de belgacom klantendienst en vragen of Vdsl2 beschikbaar is op jou adres (080022700 optie 4). of een belgacom winkel binnen gaan en daar vragen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Goofy
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:21
Bedankt: 1 keer

Patje schreef:
Chewie schreef:Ziet er mooi uit, ik zit nu nog op een gewone adsl verbinding (4.640/512) zou ik nu ook overgezet worden naar 20MBs/1.5MBs :???:

Je kan eens bellen naar de belgacom klantendienst en vragen of Vdsl2 beschikbaar is op jou adres (080022700 optie 4). of een belgacom winkel binnen gaan en daar vragen.


Ik zit ook nog met 't zelfde probleem: 4,6 MBit (omdat omschakelen 50 euro kostte en tja, de snelheid niet echt nodig was wanneer de limiet 'zo laag' lag).

Nu komt er daar wel verandering in natuurlijk..
Zou het mogelijk zijn om naar de Belgacomwinkel te stappen en m'n oude modem in te wisselen voor 'n nieuwe? :p (wss niet)

Of om m'n abo stop te zetten (kostenloos natuurlijk) en dan 'n nieuw aan te vragen, met gratis modem etc (kan dat generation aanbod nog steeds?)
Alvast bedankt!
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

de kranten kennen weeral enkel telenet en bc, dommel heeft al reedslimietloos en geen fup zoals bc foei aan "de morgen"

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]

edit: heb bijlage aangepast was inderdaad een verkeerde. (maar op een gsm is dat toch niet zo makkelijk hoor)
Bijlagen
demorgen-001small.jpg
artikel in de morgen
(541.55 KiB) 83 keer gedownload
Laatst gewijzigd door q-tec op 06 feb 2010, 22:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik denk dat dit komt omdat bij dommel de startkosten zo hoog liggen als nieuwe klant.
0€ of 238€ is een groot verschil en weinig mensen zijn bereid dit te betalen !
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Goofy schreef:
Patje schreef:
Chewie schreef:Ziet er mooi uit, ik zit nu nog op een gewone adsl verbinding (4.640/512) zou ik nu ook overgezet worden naar 20MBs/1.5MBs :???:

Je kan eens bellen naar de belgacom klantendienst en vragen of Vdsl2 beschikbaar is op jou adres (080022700 optie 4). of een belgacom winkel binnen gaan en daar vragen.


Ik zit ook nog met 't zelfde probleem: 4,6 MBit (omdat omschakelen 50 euro kostte en tja, de snelheid niet echt nodig was wanneer de limiet 'zo laag' lag).

Nu komt er daar wel verandering in natuurlijk..
Zou het mogelijk zijn om naar de Belgacomwinkel te stappen en m'n oude modem in te wisselen voor 'n nieuwe? :p (wss niet)

Of om m'n abo stop te zetten (kostenloos natuurlijk) en dan 'n nieuw aan te vragen, met gratis modem etc (kan dat generation aanbod nog steeds?)
Alvast bedankt!

Als een klant overgezet wordt van adsl naar Vdsl2 krijgt men een gratis modem, maar dient men wel éénmalig een activatie kost te betalen van 50€ (wat een beetje compenseerd voor de zogezegde gratis B-Box2 modem)
q-tec schreef:de kranten kennen weeral enkel telenet en bc, dommel heeft al reedslimietloos en geen fup zoals bc foei aan "de morgen"

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Uw bijlage bevat een foto van een kabel ???
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Pff, stomme Belgacom. die 100Mbit is niet gegarandeerd.... Precies alsof hun 20 mbit gegarandeerd is :bang: :bang: eikels.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

Stoer. Bij De Morgen weten ze van een abonnement met 100MegaByte per seconde af? België ziet een voortrekkersrol in Europe weer zitten? :lol:
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ja zag het net ook staan.. er zitten toch wel debielen tussen die journalisten hoor...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dat zijn journalisten die minder afweten van heel het internetgebeuren. Maar uh, in het persbericht van Belgacom stond het ook fout hoor. (MBps)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

SplinterByte schreef:Ja zag het net ook staan.. er zitten toch wel debielen tussen die journalisten hoor...

onlangs gelezen (vergelijking nexus one met iphone):

Itunes is niet beschikbaar voor de nexus one (ik zou zeggen dat is een voordeel, maar in dat artikel was dat een zwaar nadeel, auteur was naarstig op zoek naar itunes alternatief :bang: )
Weinig rom voor applicaties ivm iphone (wel een geheugenslot voor 32GB)
...
(De morgen)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”