Hoe zit het met de helpdesk?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Spink
Plus Member
Plus Member

Een tijdje geleden heb ik heel wat verontrustende berichten gelezen over de helpdesk van Dommel. O.a. dat deze onbereikbaar zou zijn, te weinig personeel, enz.
Nu lees ik er al even niks meer over... daarom mijn vraag: hoe is het tegenwoordig gesteld met de helpdesk van Dommel? Is het verbeterd?
En zijn jullie in het algemeen tevreden over de diensten van Dommel?
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Laatste keer dat ik een ticket had aangemaakt - niet zo lang geleden - had ik de maandag na het weekend, waarin ik een ticket had aangemaakt, al antwoord.

De kwaliteit van de diensten die ze leveren is over het algemeen zeer goed te noemen naar mijn mening. 'k Heb wel vaak gelezen dat als er problemen zijn met o.a. de verbinding, je wel wat geduld moet hebben eer het opgelost is.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Sinds begin dit jaar overgeschakeld.
Helpdesk 2x nodig gehad.
Niet moeten wachten, direct iemand aan het toestel.
Eerste maal aan telefoon onmiddellijk oplossing gegeven.
Tweede maal : Belgacomtechnieker werd door dommel opgevorderd 2 dagen erna
Blijkbaar zijn de problemen met de helpdesk solved :P
themaxxz
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik zit sinds midden 2007 bij dommel. Technische overschakeling van skynet naar dommel was toen zeer vlot verlopen vermits deze beide op het turboline netwerk zaten. Geen onderbreking gehad, maar helaas was er bij het activeren van de domiciliëring/account iets mis gelopen aan hun kant waardoor ze me iedere maand 2 keer factureerden. Pogingen om dit uit te klaren heeft me heel veel moeite en belwerk gekost met zelfs een tijdelijke afsluiting(begin 2008) van mijn connectie tot gevolg, hoewel ik van hun een mail heb waarin staat dat dit niet zou gebeuren.

Tot eind 2009 heb ik hun helpdesk niet nodig gehad en begin 2010 ontdekt dat ik waarschijnlijk voor VDSL2 in aanmerking kwam en een ticketje gemaakt om dit de laten bevestigen. Blijkbaar bellen ze nu steeds rechtstreeks om het antwoord te geven en nadien bevestigen ze dit nog eens via mail. Ik ben steeds keurig en snel op al mijn vragen van een antwoord voorzien. Alleen als ze je niet kunnen bereiken bij een eerste poging, sturen ze het antwoord via mail. Ik heb dan besloten om de overschakeling naar VDSL2 te wagen en deze is zeer vlot en makkelijk verlopen.

En verleden weekend nog een ticketje gemaakt voor een route probleem, zie andere thread, en dit hebben ze de maandag toen keurig en op tijd opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”