NIEUW: VitayaLife ADSL
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
OMFG. 
(Resellers van) wholesale XtremeADSL dus (hun pop-server resolved naar xhost.be
)
EDIT: en dus duurder dan het origineel en dus minder interessant

(Resellers van) wholesale XtremeADSL dus (hun pop-server resolved naar xhost.be

Laatst gewijzigd door cloink 13 mei 2008, 10:47, in totaal 2 gewijzigd.
ooh. shiny.
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Hoe stom het ook moge klinken: ik juich dit toe. Vitaya heeft zeker een bepaald bereik naar mensen toe die de weg niet vinden naar fora als dit. Alle hulp om het duopolie te doorbreken is dus welkom! Wat mij betreft mag AldiADSL er dus snel komen.Uzzi schreef:Nu alleen nog Aldi-ADSL en het gamma is compleet

ooh. shiny.
De computers ADSL-Ready verkopen ze al.:Uzzi schreef:Nu alleen nog Aldi-ADSL en het gamma is compleet
http://www.google.be/search?num=100&hl= ... eken&meta=
De stap naar een bijhorend abonnementje kan snel gezet zijn.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
En na een paar maanden vol miserie en gebrekkige support pakken die mensen hun biezen en verhuizen terug naar Telenet en BGC om daar nooit meer weg te gaan.cloink schreef:Hoe stom het ook moge klinken: ik juich dit toe. Vitaya heeft zeker een bepaald bereik naar mensen toe die de weg niet vinden naar fora als dit. Alle hulp om het duopolie te doorbreken is dus welkom! Wat mij betreft mag AldiADSL er dus snel komen.
Ik wil niet veralgemenen, maar als ik rondkijk zie ik providers als paddestoelen uit de grond springen en hoeveel houden er na een paar maanden al mee op ?
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Tja? Men moet ergens beginnen, nietwaar? XtremeADSL pakt het redelijk groots aan (lage tarieven, hoge volumes & makkelijke reseller paketten), dus laten we op het beste hopen?
Ik heb trouwens VitayaLife ADSL toegevoegd tot www.xs.be en het hoeft niet te verbazen dat het geen echte added value heeft. Enkel het "Go" abonnement komt af en toe in de top 9 voor specifieke doelgroepen (XtremeADSL heeft geen "light" abo in hun eigen aanbod).
Ik heb trouwens VitayaLife ADSL toegevoegd tot www.xs.be en het hoeft niet te verbazen dat het geen echte added value heeft. Enkel het "Go" abonnement komt af en toe in de top 9 voor specifieke doelgroepen (XtremeADSL heeft geen "light" abo in hun eigen aanbod).
ooh. shiny.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Eerst schrijft men "€ 29,50 per maand voor 6 Mbps / 40GB"... en daarna blijkt dit maar 30 GB te zijn.
Mooi begin

- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Allicht een vergissing bij het copy/pasten, want XtremeADSL biedt in hún Home Plan weldegelijk 40GB.r2504 schreef:Eerst schrijft men "€ 29,50 per maand voor 6 Mbps / 40GB"... en daarna blijkt dit maar 30 GB te zijn.
Mooi begin

ooh. shiny.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Zou het eigenlijk geen idee zijn om een "userbase DSL" te starten? Ik zou persoonlijk niet weten waar te beginnen, maar het lijkt me wel leuk
.

Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat doet er dus niet toe, op hun eigen kanalen (Vitaya en Vitaliteit) kunnen ze zoveel reclame maken als ze willen, ze zijn nog steeds goedkoper dan Belgacom en Telenet, dát is wat telt.cloink schreef:OMFG.
(Resellers van) wholesale XtremeADSL dus (hun pop-server resolved naar xhost.be)
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Ben ik het mee eens hoor (zie hoger), maar voor ons - doorwinterde ISP-hoppersLord Utopia schreef:Dat doet er dus niet toe, op hun eigen kanalen (Vitaya en Vitaliteit) kunnen ze zoveel reclame maken als ze willen, ze zijn nog steeds goedkoper dan Belgacom en Telenet, dát is wat telt.

ooh. shiny.
-
- Erelid
Natuurlijk, maar maar maar, ze hanteren wel f.U.P., als je dus eens 60 GB downloadt gaan ze u ook niet afsluiten, dus voor de mensen die niet veel downloaden...cloink schreef:Ben ik het mee eens hoor (zie hoger), maar voor ons - doorwinterde ISP-hoppersLord Utopia schreef:Dat doet er dus niet toe, op hun eigen kanalen (Vitaya en Vitaliteit) kunnen ze zoveel reclame maken als ze willen, ze zijn nog steeds goedkoper dan Belgacom en Telenet, dát is wat telt.- is het niet interessant.

- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Van FUP krijg ik de wubbes...
Waar lees je trouwens dat ze FUP toepassen? Of is dat vanwege gebruikerservaringen? (zo'n FUP's zijn niet goed voor mijn berekeningen...
)
Waar lees je trouwens dat ze FUP toepassen? Of is dat vanwege gebruikerservaringen? (zo'n FUP's zijn niet goed voor mijn berekeningen...

ooh. shiny.
-
- Erelid
Nee, het staat gewoon in het artikel van ZDnetcloink schreef:Van FUP krijg ik de wubbes...
Waar lees je trouwens dat ze FUP toepassen? Of is dat vanwege gebruikerservaringen? (zo'n FUP's zijn niet goed voor mijn berekeningen...)

Ze tonen harde limieten, dus je mag tot 30 GB verbruiken, maar als je er over zit, gaan ze je niet op smalband zetten, enkel de zeer-grootverbruikers. Dus na de gebruikelijke limiet een F.U.P.
-
- Erelid
of DX-adsl gebruikt hetzelfde bestelform van ergens anders?saffie schreef:lol @ hun bestel form
die gebruiken crack hetzelfde van dxadsl ...
Als je hetzelfde vindt, dan trakteer ik U een pint in m'n stam studenten café te LeuvenLord Utopia schreef:of DX-adsl gebruikt hetzelfde bestelform van ergens anders?saffie schreef:lol @ hun bestel form
die gebruiken crack hetzelfde van dxadsl ...
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Hij heeft nochthans wel ongeveer gelijk... Al is er een verschil:saffie schreef:Als je hetzelfde vindt, dan trakteer ik U een pint in m'n stam studenten café te Leuven
- dxADSL doet aan reselling van Scarlet, maar beheert wel zijn eigen infrastructuur (zijnde mailserver en user-sites)
- VitayaLife ADSL doet aan reselling van (whitelabel) XtremeADSL en laat het volledige beheer daar aan over. XtremeADSL - op hun beurt - zijn resellers van Scarlet (zoals dxADSL)
Mocht ik (!) de signup-page van XtremeADSL vinden, dan zou ik er donder op zeggen dat die dezelfde zou zijn...

ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ai ai ... DXadsl beheert _NIETS_ zelf:cloink schreef: Hij heeft nochthans wel ongeveer gelijk... Al is er een verschil:
- dxADSL doet aan reselling van Scarlet, maar beheert wel zijn eigen infrastructuur (zijnde mailserver en user-sites)
- VitayaLife ADSL doet aan reselling van (whitelabel) XtremeADSL en laat het volledige beheer daar aan over. XtremeADSL - op hun beurt - zijn resellers van Scarlet (zoals dxADSL)
Mocht ik (!) de signup-page van XtremeADSL vinden, dan zou ik er donder op zeggen dat die dezelfde zou zijn...Allicht iets dat ze van Scarlet/Full Telecom ter hunner beschikking krijgen?
Code: Selecteer alles
optimus:~ karel$ host mail.dxadsl.be
mail.dxadsl.be has address 83.143.245.23
optimus:~ karel$ host mail.fulladsl.be
mail.fulladsl.be has address 83.143.245.23

- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Woeps. Den boel resolvde naar mail.coreserver.be en ik dacht: dat zal dan wel iets van dxADSL zijn. Niet aan gedacht om hogerop toch ook eens te gaan vergelijken...ditCh schreef:Ai ai ... DXadsl beheert _NIETS_ zelf:

(al moest mijn eurocent wel gevallen zijn toen er niets op www.coreserver.be en alle andere varianten te vinden was, dat duidt meestal op een whitelabel iets)
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Vitaya zal vooral kunnen profiteren van de TV uitzendingen,en dus de reklame,en dat is het teer punt van alle andere alternatieve providers.Ooit al reklame gezien op tv van Dommel of Scarlet?? volgens mij is de TV reklame de grootste troef van BC en TN.Voor de rest hoef je bij de twee groten niet te zijn.
- cloink
- Elite Poster
- Contacteer:
Scherpe prijs, al krijg je bij het (identieke) ADSL20 voor die prijs wel 20GB natuurlijk.
Maar ok, zoals ik hier al eens schreef: toe te juichen!
ooh. shiny.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
de activatiekosten van adsl20 zijn 25 euro hoger (12maanden). Dus in principe is er een verschil van 2,53€/maand. Wat zouden ze aanrekenen bij een limietoverschrijding?cloink schreef:Scherpe prijs, al krijg je bij het (identieke) ADSL20 voor die prijs wel 20GB natuurlijk.
Problemen Full Telecom / Scarlet
Problemen Fulladsl via Xhost
Xhost betaalt reeds een jaar lang de facturen van Full Telecom niet meer, terwijl Full Telecom diensten levert aan Xhost. Xhost levert dan op haar beurt deze diensten door aan zijn klanten en wordt hiervoor betaald. De door Full Telecom geleverde diensten staan niet ter discussie en worden daarom ook door de klanten en/of sub dealers van Xhost gehonoreerd, terwijl de schadevergoeding waarnaar Xhost verwijst steeds formeel werd geprotesteerd door Full Telecom.
Full Telecom kon uiteraard niet aanvaarden om verder diensten te leveren zonder de minste betaling hiervoor te ontvangen en daarom zag zij zich verplicht, na herhaalde maar tevergeefse verwittigingen, om alle adsl-verbindingen van Xhost buiten dienst te stellen. Dit spijt ons ten zeerste maar is uitsluitend te wijten aan Xhost.
--------------------------------------------------------------------------------
Problèmes rencontrés pour les connexions Full ADSL via Xhost
Voilà un an que Xhost a cessé de régler les factures envoyées par Full Telecom. Full Telecom fournit cependant des services que Xhost redistribue à son tour à ses propres clients en percevant leurs paiements. Les services fournis par Full Telecom ne font l'objet d'aucune contestation et leur facturation est par conséquent honorée par les clients et/ou sous-distributeurs de Xhost. Xhost invoque toutefois une indemnité faisant l'objet d'une contestation formelle dans le chef de Full Telecom.
Full Telecom ne peut bien entendu se résigner à continuer à fournir ses services sans percevoir la moindre rétribution et se voit donc contrainte, après maints avertissements restés sans suite, de mettre hors service l'ensemble des connexions ADSL de Xhost. Cette mesure tout à fait regrettable est exclusivement imputable à Xhost.
Problemen Fulladsl via Xhost
Xhost betaalt reeds een jaar lang de facturen van Full Telecom niet meer, terwijl Full Telecom diensten levert aan Xhost. Xhost levert dan op haar beurt deze diensten door aan zijn klanten en wordt hiervoor betaald. De door Full Telecom geleverde diensten staan niet ter discussie en worden daarom ook door de klanten en/of sub dealers van Xhost gehonoreerd, terwijl de schadevergoeding waarnaar Xhost verwijst steeds formeel werd geprotesteerd door Full Telecom.
Full Telecom kon uiteraard niet aanvaarden om verder diensten te leveren zonder de minste betaling hiervoor te ontvangen en daarom zag zij zich verplicht, na herhaalde maar tevergeefse verwittigingen, om alle adsl-verbindingen van Xhost buiten dienst te stellen. Dit spijt ons ten zeerste maar is uitsluitend te wijten aan Xhost.
--------------------------------------------------------------------------------
Problèmes rencontrés pour les connexions Full ADSL via Xhost
Voilà un an que Xhost a cessé de régler les factures envoyées par Full Telecom. Full Telecom fournit cependant des services que Xhost redistribue à son tour à ses propres clients en percevant leurs paiements. Les services fournis par Full Telecom ne font l'objet d'aucune contestation et leur facturation est par conséquent honorée par les clients et/ou sous-distributeurs de Xhost. Xhost invoque toutefois une indemnité faisant l'objet d'une contestation formelle dans le chef de Full Telecom.
Full Telecom ne peut bien entendu se résigner à continuer à fournir ses services sans percevoir la moindre rétribution et se voit donc contrainte, après maints avertissements restés sans suite, de mettre hors service l'ensemble des connexions ADSL de Xhost. Cette mesure tout à fait regrettable est exclusivement imputable à Xhost.
Laatst gewijzigd door a3ke 04 feb 2010, 06:45, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Rode kleur is enkel voor de moderatoren
Reden: Rode kleur is enkel voor de moderatoren