Overname door Scarlet?
Ik weet niet of hier misschien al ergens topic over is? Al even niet meer langs geweest.
Ik kreeg vandaag telefoon van een FullAdsl medewerker om te zeggen dat ze binnekort worden overgenomen door Scarlet. Daarom mijn vraag: Is FullAdsl = Dxadsl? Ik zou het wel spijtig vinden als dit klopt, ben zeer tevreden over Dxadsl en het zou jammer zijn als hun formules verdwijnen. Iemand meer informatie?
Mvg,
Wim
Ik kreeg vandaag telefoon van een FullAdsl medewerker om te zeggen dat ze binnekort worden overgenomen door Scarlet. Daarom mijn vraag: Is FullAdsl = Dxadsl? Ik zou het wel spijtig vinden als dit klopt, ben zeer tevreden over Dxadsl en het zou jammer zijn als hun formules verdwijnen. Iemand meer informatie?
Mvg,
Wim
De SMTP server van dxADSL is al een tijdje vervangen door die van Scarlet, ik kreeg steeds een waarschuwing in Thunderbird dat de domeinnaam niet klopte (dat smtp.dxadsl.be eigenlijk nsmtp.scarlet.be is). Ik heb dit dan maar zelf in Thunderbird veranderd naar nsmtp.scarlet.be om van die waarschuwingen vanaf te zijn, en dat werkt tot op heden perfect.
Wat ik dus eigenlijk wil zegge is dat ik al zo'n vermoeden had dat het boeltje door Scarlet ging overgenomen worden. Zolang ze niks wijzigen aan mijn abonnementsvoorwaarden heb ik er geen probleem mee.
Wat ik dus eigenlijk wil zegge is dat ik al zo'n vermoeden had dat het boeltje door Scarlet ging overgenomen worden. Zolang ze niks wijzigen aan mijn abonnementsvoorwaarden heb ik er geen probleem mee.
De medewerker zei dat het nog niet helemaal officieel rond was en dat ik binnenkort een brief/e-mail zou krijgen met meer uitleg. Maar hij informeerde me al wel over de verschillende aanbiedingen van Scarlet, dus ik vermoed dat de formules van Dxadsl dan verdwijnen. Zou zeer jammer zijn want ben zeer tevreden en downloadlimiet zou dan van 175gb/maand naar 100gb/maand gaan.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Belgacom is bezig met alle kleintjes uit de markt te duwen om ze dan over te nemen. De ADSL/VDSL markt zal steeds kleiner worden totdat enkel en alleen Belgacom nog overschiet, allé met hun zogenaamde dochter Scarlet.
Nu eerst alle Scarlet resellers en dan ... wie of wat schiet er dan nog over? Fulladsl is al overkop en dansen reeds volledig naar de pijpen van Belgacom nu ze doorverwijzen naar Scarlet. DXadsl is nu al Scarlet/Belgacom. EDPnet zal zich nog moeten weren. Dommel zal het laatst aan de beurt zijn, wegens geval apart. Dan waren ze nog alleen, Belgacom dus.
Dank u wel meneer Q en de liberalen voor de zoveelste flater. Het waren toch jullie die ons de liberalisering door onze strot duwden met de foef dat alles zoveel goedkoper en beter zou worden?
Nu eerst alle Scarlet resellers en dan ... wie of wat schiet er dan nog over? Fulladsl is al overkop en dansen reeds volledig naar de pijpen van Belgacom nu ze doorverwijzen naar Scarlet. DXadsl is nu al Scarlet/Belgacom. EDPnet zal zich nog moeten weren. Dommel zal het laatst aan de beurt zijn, wegens geval apart. Dan waren ze nog alleen, Belgacom dus.
Dank u wel meneer Q en de liberalen voor de zoveelste flater. Het waren toch jullie die ons de liberalisering door onze strot duwden met de foef dat alles zoveel goedkoper en beter zou worden?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
FullADSL biedt nog steeds aparte producten aan zonder afhankelijk te zijn van Belgacom/Scarlet (behalve dan voor de apapratuur, maar dat zijn de andere providers ook). Wat er enkel bijgekomen is, is dat ze verwijzen naar Scarlet voor digitale tv.Muziekbos schreef:Belgacom is bezig met alle kleintjes uit de markt te duwen om ze dan over te nemen. De ADSL/VDSL markt zal steeds kleiner worden totdat enkel en alleen Belgacom nog overschiet, allé met hun zogenaamde dochter Scarlet.
Nu eerst alle Scarlet resellers en dan ... wie of wat schiet er dan nog over? Fulladsl is al overkop en dansen reeds volledig naar de pijpen van Belgacom nu ze doorverwijzen naar Scarlet. DXadsl is nu al Scarlet/Belgacom. EDPnet zal zich nog moeten weren. Dommel zal het laatst aan de beurt zijn, wegens geval apart. Dan waren ze nog alleen, Belgacom dus.
Dank u wel meneer Q en de liberalen voor de zoveelste flater. Het waren toch jullie die ons de liberalisering door onze strot duwden met de foef dat alles zoveel goedkoper en beter zou worden?
Onvermijdelijk, maar de kleine providers verdwijnen (United Telecom, XtremeADSL, ADSL20, en nu recent DX-adsl).
Enkel de grote onder de kleinere (Mobistar, BASE, Dommel en EDPnet) kunnen zich verweren. Als de kleintjes willen overleven, moeten ze samenwerken.
Had ik het daar in handen en ik had al die kleine providers ook in handen, ik zou ze ook allemaal uitfaseren. Uiteindelijk werkt dat allemaal efficiënter en kostenbesparend. DX-adsl, FullADSL, academic broadband weg en vervangen door Scarlet en Proximus (met aanpassingen in het aanbod van Proxi).
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Er waren de laatste jaren ook wel heel veel erg kleine spelers op de markt gekomen. Het is normaal dat de markt stabiliseert, maar hopelijk toch wel rond een 5-tal min of meer grote ADSL-spelers.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ook ik kreeg telefoon van Scarlet met de melding dat mijn internetprovider overgenomen was en ik zou moeten overstappen op een Scarlet abonnement. Ik heb niet meteen toegezegd en gezegd dat ik de voorwaarden eerst ging nalezen. Van een overname vond ik echter niets op het internet en ook op de helpdesk van dxADSL kwamen ze uit de lucht gevallen. Ik heb ondertussen met de zaakvoerder van dxADSL gemaild en ook hij verzekerde me dat ze niet overgenomen zijn.
Dit lijkt zeer sterk op een agressieve verkoopsmethode van Scarlet (Belgacom?) en dat is m.i. op geen enkele manier goed te praten. Ik heb trouwens ook gemerkt dat er dingen veranderd zijn aan mijn connectie. M'n hostname is veranderd naar scarlet en ook poort 25 uitgaand zit opeens dicht. Ik vermoed dan ook dat dit hier ook mee te maken zal hebben.
Dit lijkt zeer sterk op een agressieve verkoopsmethode van Scarlet (Belgacom?) en dat is m.i. op geen enkele manier goed te praten. Ik heb trouwens ook gemerkt dat er dingen veranderd zijn aan mijn connectie. M'n hostname is veranderd naar scarlet en ook poort 25 uitgaand zit opeens dicht. Ik vermoed dan ook dat dit hier ook mee te maken zal hebben.
-
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 18 keer
Verbaast mij eigenlijk niet hoor, die trucken van Scarlet.Jelle schreef:Ook ik kreeg telefoon van Scarlet met de melding dat mijn internetprovider overgenomen was en ik zou moeten overstappen op een Scarlet abonnement. Ik heb niet meteen toegezegd en gezegd dat ik de voorwaarden eerst ging nalezen. Van een overname vond ik echter niets op het internet en ook op de helpdesk van dxADSL kwamen ze uit de lucht gevallen. Ik heb ondertussen met de zaakvoerder van dxADSL gemaild en ook hij verzekerde me dat ze niet overgenomen zijn.
Dit lijkt zeer sterk op een agressieve verkoopsmethode van Scarlet (Belgacom?) en dat is m.i. op geen enkele manier goed te praten. Ik heb trouwens ook gemerkt dat er dingen veranderd zijn aan mijn connectie. M'n hostname is veranderd naar scarlet en ook poort 25 uitgaand zit opeens dicht. Ik vermoed dan ook dat dit hier ook mee te maken zal hebben.
Iedereen die ooit eens heeft gebeld naar Scarlet voor wat informatie omtrent hun abonnementen weet dat, zo proberen je met allerhande verkooppraatjes te doen overstappen naar Scarlet. En volgens mij moet de reden waarom ze dit doen ook niet ver gezocht worden: ze krijgen een mooie commissie wanneer ze een klant binnenhalen.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
dat is toch normaal dat de kleintjes verdwijnen.
Het zijn allemaal providers die heel veel data aanbieden voor weinig geld.
Het zijn allemaal providers die heel veel data aanbieden voor weinig geld.
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En daarom verdwijnen ze?proximusboy schreef:dat is toch normaal dat de kleintjes verdwijnen.
Het zijn allemaal providers die heel veel data aanbieden voor weinig geld.
Wat ik ook raar vind, maar geen idee of het verband heeft met elkaar, is dat sinds een week ofzo mijn lijnwaarden zijn veranderd. Door het telefoontje ben ik eens in de router gaan kijken en momenteel staat er dit: Snelheid gegevensoverdracht lager/hoger 8128/512(Kbps), Terwijl het ervoor 12000 was. Dus ik download nu tegen 800kb/s ipv 1.2mb/s. De verkoper aan de telefoon zei dat ik met scarlet mijn snelheid zou verdubbelen en ik zei dat ik reeds aan 1.2mb/s download, maar hij ontkende dit. Iemand een idee hoe dit komt?
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
waarom zouden ze verdwijnen omdat ze hun rekeningen niet kunnen betalen !
als je brood verkoopt en je verkoopt het goedkoper dat de winkel waar je het inkoopt kan je wel denken.
Heb het altijd gezegd duren is een mooie stad blijven duren is veel mooier
als je brood verkoopt en je verkoopt het goedkoper dat de winkel waar je het inkoopt kan je wel denken.
Heb het altijd gezegd duren is een mooie stad blijven duren is veel mooier
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Mja, dat is dan ook hun verkoopsargument he. Stel, je zit bij Belgacom. Wie zou er dan overstappen naar een onbekende provider die duurder is en minder volume aanbiedt?proximusboy schreef:dat is toch normaal dat de kleintjes verdwijnen.
Het zijn allemaal providers die heel veel data aanbieden voor weinig geld.
Het is probleem is eerder volgens mij dat ze te weinig klanten kunnen aantrekken en dat de sop de kolen gewoon niet waard is.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Het probleem is eerder dat vele van die kleintjes uiteindelijk ofwel starten met de idee dat als het lukt, ze overgenomen kunnen worden en kassa kasse, of zelfs als ze niet met dit idee in het achterhoofd beginnen, ze eens ze te groot worden liever incasseren dan de groeipijnen te doorstaan. Kijk hoe Dommel heeft afgezien met hun groei...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
hun idee is goed maar ze hebben te weinig doorsnee klanten !
Ze hebben enkel lanten die veel verbuiken .
Ze hebben enkel lanten die veel verbuiken .
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wie zegt dat? Hoe weet jij dat?proximusboy schreef:hun idee is goed maar ze hebben te weinig doorsnee klanten !
Ze hebben enkel lanten die veel verbuiken .
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Heb je het hier over dxadsl?proximusboy schreef:Ze hebben enkel lanten die veel verbuiken .
Ik zit bij dxadsl enkel voor de prijs.
Ik zal vroeger bij belgacom en had juist genoeg volume.
Zit nu bij dxadsl (=small home) en heb iets meer volume, maar verbruikt evenveel als ik toen bij belgacom zat.
Small Home: 40 Gb
Home: 75 Gb
Dat is niet bepaald voor de groot verbruikers.
-
- Plus Member
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 09:10
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Heeft er van jullie nog iemand gisteren telefoon gekregen van iemand van scarlet met verhaal dat ze een vdsl modem naar jou moeten sturen omdat dxadsl van het scarlet netwerk af moet ?
Ik vond het wel raar, daar ze achter gegevens vroegen zoals adres en toen ik dat niet wou geven vroegen ze accountname en laatste factuur nummer om te kunnen bevestigen naar waar ze de vdsl modem moeten sturen.
Nog iemand deze ervaring gehad ?
Ik vond het wel raar, daar ze achter gegevens vroegen zoals adres en toen ik dat niet wou geven vroegen ze accountname en laatste factuur nummer om te kunnen bevestigen naar waar ze de vdsl modem moeten sturen.
Nog iemand deze ervaring gehad ?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
In zo'n geval zou dx-adsl u moeten contacteren, denk ik.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Voorlopig nog geen telefoontje gekregen.pverstraeten schreef:Heeft er van jullie nog iemand gisteren telefoon gekregen van iemand van scarlet met verhaal dat ze een vdsl modem naar jou moeten sturen omdat dxadsl van het scarlet netwerk af moet ?
Ik vond het wel raar, daar ze achter gegevens vroegen zoals adres en toen ik dat niet wou geven vroegen ze accountname en laatste factuur nummer om te kunnen bevestigen naar waar ze de vdsl modem moeten sturen.
Nog iemand deze ervaring gehad ?
Toch een heel vreemd verhaal. Vermits ze naar uw gegevens vragen hebben ze die niet liggen, dus komt het niet van dxadsl?
Laatst gewijzigd door driesve 20 jan 2010, 21:40, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Zeer bizar allemaal. I smell fish.driesve schreef: Toch een heel vreemd verhaal. Vermits ze naar uw gegevens vragen hebben ze die niet liggen, dus komt het niet van dxadsl?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Heeft iemand al gechecked van welk nummer ze bellen, of is het de typische "privenr" truc van de meeste telemarketeers?
Waarom komt er geen reactie van de betrokken ISP's. Ik zou denken dat ze zoiets toch zouden aankondigen. Een mailing of brief is het minste wat ik verwacht in een situatie als deze.
Zoals reeds gezegd, als het hier echt om een overname gaat dan hebben ze de gegevens al en is het verdacht te noemen dat ze toch nog naar adressen e.d. vragen.
Waarom komt er geen reactie van de betrokken ISP's. Ik zou denken dat ze zoiets toch zouden aankondigen. Een mailing of brief is het minste wat ik verwacht in een situatie als deze.
Zoals reeds gezegd, als het hier echt om een overname gaat dan hebben ze de gegevens al en is het verdacht te noemen dat ze toch nog naar adressen e.d. vragen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
ik heb nog niks vernomen van dxadsl of scarlet hierover.
Sinds enkele dagen heb ik wel gemerkt dat ik de smtp-server van dxadsl niet meer kan gebruiken. Ik krijg steeds de melding 'authentification failed'.
Gisteren heb ik er een mailtje naar dxadsl over gestuurd.
Sinds enkele dagen heb ik wel gemerkt dat ik de smtp-server van dxadsl niet meer kan gebruiken. Ik krijg steeds de melding 'authentification failed'.
Gisteren heb ik er een mailtje naar dxadsl over gestuurd.
Ik krijg hier vandaag een brief in de bus betreft mijn aanvraag voor Scarlet internet & telefonie, terwijl ik helemaal niets heb aangevraagd. Mijn huidige Belgacom telefonie abonnement dien ik niet zelf op te zeggen, maar Scarlet regelt da wel. Er steekt zelfs al een gebruikersnaam en wachtwoord bij voor het Internet. Ze gaan precies wel heel ver. Maar wat kan ik nu het beste doen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Contact nemen met DXadsl. Vragen wat dit te betekenen heeft. Je hebt geen contract met Scarlet en dus ook geen verplichtingen.Wim33 schreef:Ik krijg hier vandaag een brief in de bus betreft mijn aanvraag voor Scarlet internet & telefonie, terwijl ik helemaal niets heb aangevraagd. Mijn huidige Belgacom telefonie abonnement dien ik niet zelf op te zeggen, maar Scarlet regelt da wel. Er steekt zelfs al een gebruikersnaam en wachtwoord bij voor het Internet. Ze gaan precies wel heel ver. Maar wat kan ik nu het beste doen?
Als het klopt dat DXadsl "overgenomen" is door Scarlet dan ben je gewoon vrij je provider te kiezen, je hoeft je niets te laten opdringen.
Enkele jaren terug zat ik in dezelfde situatie toen Easynet zijn residentiële klanten verkocht aan Skynet. Ik kreeg ook een brief van Skynet met mijn nieuwe logingegevens. Contact met Easynet ging toen wel stroef want zij beweerden dat ik helemaal geen recht had om af te zien van deze transfer. Ik ben toen direct naar Dommel gegaan (minder dan een uur later zat ik op hun netwerk). Ik nam ook contact met Skynet waarin ik mijn bezwaren uitte dat ik zonder inspraak ging overgezet worden en dat ik geen provider wenste die de uitgaande mailpoort blokkeerde. Daar maakten ze geen probleem van maar op de eerstvolgende BC factuur stond toch "ADSL-go" aangerekend. Weer contact met BC en ik kreeg een creditnota voor het volledige bedrag van het Skynet abbo.
Je niet laten overdonderen. Als je de transfer niet wil dan neem je hem ook niet, zorg wel zo snel mogelijk voor een alternatief zodat je niet zonder internet komt te zitten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Ik heb juist gebeld met de klantendienst van Scarlet. Scarlet heeft mij op 11/01 gecontacteerd met het bericht dat mijn provider zou worden overgenomen en informatie over de producten. Bovendien zei men dat het nog NIET OFFICIEEL was en dat ik later nog een brief of mail zou krijgen. Blijkt dat ik al sinds 12/01 geregistreerd sta al klant van scarlet one internet&telefonie zonder mijn medeweten. Dit zijn wel zeer schandalige praktijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Meer info: http://economie.fgov.be/nl/consument/Ha ... /index.jspWim33 schreef:Ik heb juist gebeld met de klantendienst van Scarlet. Scarlet heeft mij op 11/01 gecontacteerd met het bericht dat mijn provider zou worden overgenomen en informatie over de producten. Bovendien zei men dat het nog NIET OFFICIEEL was en dat ik later nog een brief of mail zou krijgen. Blijkt dat ik al sinds 12/01 geregistreerd sta al klant van scarlet one internet&telefonie zonder mijn medeweten. Dit zijn wel zeer schandalige praktijken.
De ombudsman telecom kan ook een oplossing zijn, je moet dan wel eerst proberen om er zelf uit te komen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Ik heb het dus aan mijn rekker, exact na 36 uur lag ik eruit, terwijl ik vroeger zonder problemen 20 dagen of meer verbonden kon blijven.KK schreef:Sinds vandaag heb ik plots een Scarlet IP. Hopelijk wil dit niet zeggen dat ik vanaf nu elke 36 uur zal disconnecten.
-
- Pro Member
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 25 aug 2007, 14:45
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 18 keer
Even bevestigen dat dit, sinds ik overgezet ben naar het Belgacom netwerk, dit bij mij ook zo is.KK schreef:Ik heb het dus aan mijn rekker, exact na 36 uur lag ik eruit, terwijl ik vroeger zonder problemen 20 dagen of meer verbonden kon blijven.KK schreef:Sinds vandaag heb ik plots een Scarlet IP. Hopelijk wil dit niet zeggen dat ik vanaf nu elke 36 uur zal disconnecten.
Via Fulladsl. (Scarlet)
Groetjes
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik heb zonet mijn ipadres eens ingegeven in de RIPE database en het is inderdaad van Scarlet.
Vroeger kwam er Full Telecom en nu komt er Scarlet.
Qua disconnects kan ik niets zeggen, want mijn modem disconnect regelmatig.
Vroeger kwam er Full Telecom en nu komt er Scarlet.
Qua disconnects kan ik niets zeggen, want mijn modem disconnect regelmatig.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb nog geen disconnect gehad na 36u. Heb het eergisteren zelf geforceerd en zit nu ook op een Scarlet ip-address. 48u later nog steeds hetzelfde ip-address.
ik maak me wel volgende bedenking: Als dxAdsl echt overgenomen wordt, kan je dan niet beter zelf ook overstappen naar Scarlet? Ik heb een home-abb + raw copper (dus 34 euro / maand). Als ik overstap naar Scarlet betaal ik het eerste jaar 25 euro. Ik bleef bij dxAdsl omwille van de goede service, maar als het één pot nat wordt, wat is dan nog de toegevoegde waarde van dxAdsl?
ik maak me wel volgende bedenking: Als dxAdsl echt overgenomen wordt, kan je dan niet beter zelf ook overstappen naar Scarlet? Ik heb een home-abb + raw copper (dus 34 euro / maand). Als ik overstap naar Scarlet betaal ik het eerste jaar 25 euro. Ik bleef bij dxAdsl omwille van de goede service, maar als het één pot nat wordt, wat is dan nog de toegevoegde waarde van dxAdsl?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik weet niet of ze echt zijn overgenomen door Scarlet.johcla schreef:Ik heb nog geen disconnect gehad na 36u. Heb het eergisteren zelf geforceerd en zit nu ook op een Scarlet ip-address. 48u later nog steeds hetzelfde ip-address.
ik maak me wel volgende bedenking: Als dxAdsl echt overgenomen wordt, kan je dan niet beter zelf ook overstappen naar Scarlet? Ik heb een home-abb + raw copper (dus 34 euro / maand). Als ik overstap naar Scarlet betaal ik het eerste jaar 25 euro. Ik bleef bij dxAdsl omwille van de goede service, maar als het één pot nat wordt, wat is dan nog de toegevoegde waarde van dxAdsl?
Heeft er al iemand eens contact opgenomen met dxadsl met die vraag?
Bij Full Adsl (van Full Telecom, waar dxadsl vroeger ook onder viel, dacht ik) staat er: "Dankzij een overeenkomst met Scarlet, kunnen we digitale tv aanbieden. Maar dan moet je alles van Scarlet nemen. Dus toch allemaal een beetje vreemd...
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb telefonisch contact opgenomen met iemand bij FullTelecom rond die hele Digitale tv-affaire:
http://userbase.be/nieuws/telecom/143-f ... igitale-tv
http://userbase.be/nieuws/telecom/143-f ... igitale-tv
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb een bericht ontvangen van de zaakvoerder van dxAdsl. Daarin bevestigt hij dat er een migratie gebeurt van de ip range, maar dat er verder geen sprake is van een overname door Scarlet.
Verder nieuws zal dxAdsl zelf communiceren.
Verder nieuws zal dxAdsl zelf communiceren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
van helpdesk "overgenomen door scarlet, die op hun beurt door belgacom"
ging niet in detail dus het kan zijn dat zij gewoon over technische zaak spreken
PS: dus voor alle duidelijkheid ik had niet een vraag gesteld of dat ze overgenomen waren maar dat was een "reden" waarom ze niks konden doen aan mijn situatie.
ging niet in detail dus het kan zijn dat zij gewoon over technische zaak spreken
PS: dus voor alle duidelijkheid ik had niet een vraag gesteld of dat ze overgenomen waren maar dat was een "reden" waarom ze niks konden doen aan mijn situatie.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb nu ook disconnects om de 36u, dus heb mijn router nu maar ingesteld om zelf te disconnecten 's nachts.
Qua snelheid en kwaliteit van de lijn merk ik gelukkig geen verschil.
Qua snelheid en kwaliteit van de lijn merk ik gelukkig geen verschil.